نمایندگی درمارولر در تهران

۷ بازديد

ارنمایندگی درمارولر در تهران : دستگاه زیبا سازی پوست درمارولر یکی از جدیدترین دستگاه های مورد استفاده در درمان زیبایی و جوانسازی پوستی می باشد که میتوان عملکرد آن را با عملکرد لیزر و پیلینگ شیمیایی مشابه دانست. استفاده از این دستگاه هم به تنهایی تاثیرات چشم گیری در جوانسازی پوست دارد و هم میتواند به همراه سایر روش های درمانی مانند مزوتراپی و PRP استفاده گردد.

سری درمارولر ها سوزن های ریز و ظریفی دارد که به درون پوست وارد می شود و با تحریک سلول های پوستی برای تولید الاستین و کلاژن به جوانسازی و رفع چین و چروک های پوستی کمک میکند. در دنیای امروز درمارولر به عنوان یکی از بهترین دستگاه کلاژن سازی شناخته می شود. از این رو نمایندگی های مختلفی روی کار آمده و اقدام به فروش این محصولات کاربردی نموده است. در ادامه اطلاعات بیشتری در این زمینه در اختیارتان قرار میدهیم.

روش درمانی درمارولر ها

همانطور که بیان کردیم در درمان درمارولر هدف اصلی کمک به تولید کلاژن و الاستین می باشد که در جوانی و رفع مشکلات پوستی تاثیرات بسیاری دارد. سری غلطک مانند درمارولر شامل تعداد زیادی سوزن های ریز و ظریف است که زخم ها و منافذ سطی روی پوست ایجاد میکند. در نتیجه سلول های پوستی برای ترمیم این زخم ها مجبور به تولید کلاژن و الاستین خواهند شد. که در ترمیم و بازسازی سلول های پوستی موثر است و در نتیجه میتواند تمامی مشکلات پوستی را درمان نماید. # نمایندگی درمارولر در تهران

علاوه بر این استفاده از درمارولر کمک میکند محصولات آرایشی و تقویتی بهتر و بیشتر جذب پوست شوند و در نتیجه تاثیرگذاری دو  چندانی داشته باشند. در نتیجه تولید طبیعی کلاژن و جذب بیشتر محصولات تقویتی استحکام پوست بیشتر میشود، منافذ پوستی بسته میشوند، چین و چروک ها از بین میروند، جای جوش و لک درمان میگردد و بسیاری موارد دیگر. استفاده از درمارولر محدودیت سنی نخواهد داشت و برای هر نوع طیف پوستی قابل استفاده است.

نتایج قابل مشاهده با استفاده از درمارولر

  • افزایش تولید کلاژن
  • افزایش خاصیت ارتجاعی و الاستیته پوست
  • جوانسازی و جلوگیری از پیری زودرس
  • رفع چین و چروک های سطحی ایجاد شده روی پوست
  • درمان استرچ مارک یا کشیدگی های پوستی
  • درمان جای زخم و جوش و …
  • درمان ضایعت ایجاد شده در اثر بیماری پیگمانته
  • کمک به جذب بهتر و بیشتر مواد، کرم ها، ویتامین ها و … # نمایندگی درمارولر در تهران
موارد کاربرد درمارولر

کاهش چین و چروک های پوستی و جوانسازی

یکی از دلایل مهم و عمده ای که منجر به پیری و ایجاد چین و چروک روی پوست صورت می شود، عدم توانایی بدن در تولید کلاژن و الاستین می باشد. استفاده از درمارولر با ایجاد منافذ و زخم های ریز و سطحی سلول های بنیادی پوست را تحریک میکند تا میزان تولید این پروتئین ها را افزایش دهند. در نتیجه کلاژن های تولید شده به محل مد نظر میرسد و پوستی جوان و شاداب خواهید داشت. # نمایندگی درمارولر در تهران

درمان جای جوش و آکنه

درمارولر امروزه بهترین و موثرترین راه برای رفع جوش و آکنه های پوستی می باشد. به عبارتی ایجاد سوراخ های ریز و ظریف به تولید عروق خوانی جدید کمک میکند و بافت های دارای اسکار را به طور کامل از بین خواهد برد. # نمایندگی درمارولر در تهران

درمان استرچ مارک و ترک های پوستی

همانطور که میدانید در تمام مناطق بدن فیبرهای الاستین و کلاژن وجود دارند. در مواقعی ممکن است این فیبرها قادر به فعالیت و عملکرد نباشند که در نتیجه آن خطوط قرمز رنگی روی پوست ایجاد میگردد. ترک های پوستی در ابتدا به رنگ قرمز و بنفش می باشند و بعد از گذشت مدت زمانی به رنگ سفید در می اید.

در این حالت درمان آن ها دشوار تر خواهد بود. امروزه میکرونیدلینگ و استفاده از دستگاه درمارولر موثر ترین روشی است که به طور کامل این ترک های ایجاد شده را درمان میکند. بعد از گذشت ۵ تا ۷ جلسه میتوانید شاهد اثرگذاری این روش درمانی در از بین رفتن ترک های پوستی باشید. 

درمان آثار زخم و سوختگی شدید

درمارولر قادر است جای زخم  های شدید و یا سوختگی را به طور کامل درمان کند و آثار آن را از روی پوست محو نماید. بعد از گذشت ۴ تا ۵ جلسه از استفاده درمارولر میتوانید شاهد محو شدن جای زخم، بخیه، سوختگی و … باشید.

درمان لک و تیرگی مناطق مختلف پوست

درمارولر میتواند به طور طبیعی تمامی لک های ایجاد شده در تمامی مناطق بدن که در اثر عوامل مختلف مانند دوارن بارداری، عدم تنظیم هورمون و … ایجاد شده است را درمان کند. # نمایندگی درمارولر در تهران

کمک به درمان ریزش مو و رشد مجدد موی سر

درمارولر قادر است فولیکول های موی سر را تقویت کند. این کار به استحکام ریشه مو، جلوگیری از ریزش آن و در مواردی در رشد مجدد موی سر موثر است.

توصیه هایی برای انتخاب یک دستگاه درمارولر مناسب پوست

امروزه درمارولر ها در انواع و با قیمت های مختلفی در بازار موجود هستند. اما انتخاب و تهیه یک درمارولر مناسب و اصل از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که این دستگاه به طور مستقیم با پوست مناطق حساس بدن در ارتباط است و در صورت تهیه دستگاه نا مناسب احتمال بروز آسیب های جبران ناپذیر به پوست صورت وجود خواهد داشت.

سوزن های به کار رفته در سری این دستگاه خراش های ریز و کوچکی روی پوست ایجادمیکند، میزان کلاژن و الاستین افزایش میابد و در نتیجه مشکلات پوستی بر طرف میگردد. توصیه میکنیم خرید این دستگاه را با مشورت متخصصان و از نمایندگی های معتبر انجام دهید. در ادامه نکاتی که در خرید دستگاه درمارولر باید مورد توجه قرار گیرد را بیان میکنیم.

توجه به سایز دسته دستگاه ماساژور درمارولر

همانطور که بیان شد درمارولر قابل استفاده برای تمامی نقاط بدن و یا حتی کف سر می باشد. از این رو در زمان تهیه توجه کنید اندازه دسته آن به گونه ای باشد که به راحتی بتوان آن را در دست گرفت و مورد استفاده قرار داد. پس یکی از موارد مهم در انتخاب درمارولر مناسب مورد توجه قرار دادن سایز دسته آن می باشد. # نمایندگی درمارولر در تهران

سری دستگاه و تعداد سوزن های به کار رفته در آن

از دیگر نکات مهم در انتخای درمارولر مناسب سری دستگاه و تعداد سوزن های به کار رفته در آن می باشد. درمارولر ها با سایز دهانه و تعداد سوزن های مختلفی در بازار موجود است. که ممکن است بسیاری از افراد در انتخاب سایز سری مناسب دچار مشکل شوند. بهتر است بدانید به طور کل درمارولرهایی با دهانه پهن و سری متشکل از تعداد زیادی سوزن مناسب تر است. چرا که سطح بیشتری را در بر میگیرد و سرعت انجام درمان بیشتر میشود. اما با این حال برای مناطقی از صورت مانند پشت لب، اطراف چشم و .. باید از سوزن هایی با سری کوچکتر استفاده شود. # نمایندگی درمارولر در تهران

اندازه و سایز سوزن های مورد استفاد در درمارولر

همانطور که میدانید سوزن های به کار رفته در سری درمارولر در اندازه های مختلفی از۰٫۲۵ تا ۵٫۷۵ در بازار موجود است. در انتخاب سایز سوزن بهتر است با پزشک متخصص در این زمینه مشورت شود. چرا که سایز این سوزن ها با توجه به نوع مشکل پوستی انتخاب میگردد.

به طور مثال برای نواحی دور چشم، دور لب و … باید از سوزن های ظریف استفاده شود و برای رفع چین و چروک های عمیق و یا ترک های پوستی از سوزن هایی با اندازه بزرگتر استفاده میگردد. توجه کنید در صورت انتخاب سایز سوزن نامناسب ممکن است آسیب جدی و جبران ناپذیری در پوست ایجاد شود. # نمایندگی درمارولر در تهران

نمایندگی درمارولر در تهران

همانطور که بیان کردیم کاربردهای چشم گیر دمارولر و امکان استفاده راحت از آن منجر به محبوبیت بالای این دستگاه گردیده است. در نتیجه بسیاری از افراد به دنبال تهیه و استفاده از درمارولر مناسب پوست خود می باشند. از این رو امروزه نمایندگی های بسیاری به منظور فروش درمارولر در تهران وجود دارد که میتوانید با خیال راحت دستگاه مد نظر خود را از آن خریداری کرده و با خیال راحت برای درمان مشکلات پوستی خود مورد استفاده قرار دهید. # نمایندگی درمارولر در تهران

بهترین مارک درمارولر

۴ بازديد

بهترین مارک درمارولر : امروزه تلاش برای برخورداری از پوستی صاف، شاداب و شفاف در بین تمامی افراد به چشم میخورد و از این رو کارهای بسیاری را در طول روز به این منظور انجام میدهند. از تحقیق و تهیه دستگاه های مراقبت از پوست گرفته تا استفاده از محصولات مراقبتی، تقویتی و کلاژن ساز . پیدا کردن محصولات و دستگاه های مفید به این منظور را میتوان یه فرآیند ماجراجویی بی انتها دانست.

یکی از بهترین و مدرن ترین روش هایی که به این منظور روی کار آمده است استفاده از دستگاه درمارولر می باشد که علاوه بر عملکرد در حذف رنگدانه ها منجر به افزایش کلاژن سازی میگردد و در صافی و شادابی پوست تاثیرگذار است. اگر تا کنون نام درمارولر و چگونگی عملکرد آن به گوشتان نخورده است نگران نباشید. در این مقاله قصد داریم به معرفی این دستگاه کاربردی و بهترین مارک درمارولر بپردازیم.

معرفی دستگاه درمارولر

درمارولر دستگاهی مدرن و کاربردی در رفع مشکلات پوستی و حفظ جوانی و شادابی پوست است. به عبارتی این دستگاه همانند یک چرخ دستی کوچک است که سری آن پر از سوزن بوده و با ایجاد سوراخ های ریز و سطحی در پوست و تولید کلاژن در ایجاد بافت های جدید و درمان جای زخم، جوش و آکنه موثر است. علاوه بر این استفاده از این دستگاه به جذب بهتر و بیشتر محصولات آرایشی و مراقبی نیز کمک خواهد کرد. اما عملکرد درمارولر در پوست چگونه است؟ در ادامه به بیان توضیحاتی در این رابطه میپردازیم. # بهترین مارک درمارولر

چگونگی اثر گذاری درمارولر بر پوست

درمارولر ها بر روی تمامی انواع پوست به جز پوست افرادی که داری جوش یا آکنه فعال هستند اثر میگذارد و به بهبود و درمان آن کمک میکند. سوزن های به کار رفته در این دستگاه بسیار کوچک و ریز هستند و در سایز های مختلفی وجود دارند که باید با توجه به نوع مشکل پوستی انتخاب شوند و مورد استفاده قرار گیرند.

ایجاد سوراخ های ریز توسط درمارولر ممکن است خونریزی بسیار خفیفی را در پی داشته باشد که این امر سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده، بافت های آسیب دیده را نابود میکند، به رشد بیشتر سلول های پوستی کمک مینماید ، تولید پروتئین های کلاژن و الاستین را افزایش میدهد.

کلاژن های تولید شده بعد از گذشت ۵ روز به ناحیه مورد درمان رسیده و به ترمیم آن ناحیه میکنند. مجموع این عوامل به جوانسازی و داشتن پوستی صاف و شاداب کمک خواهد کرد.

جهت بازدید از محصولات پرفروش هما سنتر کلیک نمایید

چرا باید از درمارولر استفاده کنیم؟؟

زیبایی یکی از موارد بسیار مهم می باشد که در تمام دوره های زمانی و در بین تمامی افراد جدا از جنسیت توجهات بسیاری به آن می شود. روش های مراقبت از پوست بسته به منطقه جغرافیایی، فرهنگ و زمان با یکدیگر متفاوت هستند. همانطور که بی شک همه شما میدانید مهم ترین عامل تاثیر گذار در زیباتر دیده شدن چهره فرد داشتن پوستی صاف و شاداب می باشد. از این رو افرادی که خواستار داشتن ظاهری زیبا هستند روش های مراقبت از پوست را در روتین کارهای روزانه خود قرار میدهند.

پزشکان و متخصصان پوست و زیبایی با پیشرفت تکنولوژی و فناوری روش های مختلفی را برای حفظ جوانی پوست پیشنهاد میدهند که درمارولر یکی از بهترین آن ها می باشد. اینکه چرا باید از درمارولر استفاده کنیم؟

سوالی است که در ذهن بسیاری ایجاد میشود. درمارولر روشی راحت و موثر در رفع مشکلات پوستی است که تهاجمی نبوده، هیچگونه عوارض جانبی ندارد و بر روی تمامی انواع پوست کاربرد دارد. به طوری که میتوان تاثیرات آن را با روش های گران قیمت مراقبت از پوست یکسان دانست. # بهترین مارک درمارولر

این دستگاه قادر به رفع بسیاری از مشکلات پوستی می باشد که در ادامه به بیان آن میپردازیم:
  • تقویت و تولید کلاژن در پوست صورت
  • درمان جای زخم و سوختگی
  • جوانسازی پوست
  • رساندن داروهای درمانی و واکسن به بدن افراد
  • بهبود ظاهر پوست
  • رفع شل شدگی پوست (سفت شدن و استحکام پوست)
  • درمان چین و چروک های پوستی
  • از بین بردن چربی پوست و رفع آلودگی های پوستی
  • از بین بردن منافذ پوست
  • درمان کشیدگی و رفع ترک های پوستی و …
معرفی بهترین مارک درمارولر

درمارولر در انواع مارک و برندها در بازار موجود است. در ادامه به معرفی سه برند معروف درمارولر میپردازیم:

درمارولر زد جی تی اس

درمارولر زد جی تی اس یکی از انواع معروف درمارولرها می باشد که سری غلطکی آن دارای ۱۹۲ سوزن ریز و ظریف از جنس تیتانیوم می باشد. استفاده از این دستگاه به راحتی امکان پذیر است که در عین حال دارای اثرات  فوق العاده ای در حفظ زیبایی و سلامت پوست می باشد و میتوان تاثیر گذاری آن را با سایر روش های گران قیمت برابر دانست.

درمارولر زد جی تی اس بیشترین کاربرد را در شادابی، جوانسازی، رفع چین و چروک، از بین بردن جای جوش، جای بخیه، سوختگی، ترک های پوستی و … دارد. بهتر است برای نتیجه گیری بهتر به همراه استفاده از درمارولر زد جی تی اس از کرم و محصولات مراقبتی پوست استفاده نمایید. # بهترین مارک درمارولر

درمارولر دی آر اس

درمارولر دی آر اس دارای ۴ سری ۱۲ سوزنی، ۳۰۰ سوزنی، ۷۲۰ سوزنی و یک آیس رولر برای ماساژ  صورت می باشد. سوزن های مورد استفاده در این دستگاه از جنس تیتانیوم بوده و همانند سایر مدل های درمارولر تولید کلاژن را افزایش میدهد و منجر به بیشتر شدن خاصیت ارتجاعی پوست خواهد شد.

تهیه و استفاده از این دستگاه را میتوان یکی از بهترین روش های جلوگیری از پیری و ایجاد چین و چروک دانست. همچنین درمارولر دی آر اس در درمان جای جوش، اسکار و خطوط پوستی را نیز موثر است. درمان سلولیت و تیرگی زیر چشم نیز با این مدل امکان پذیر است. # بهترین مارک درمارولر

درمارولر اسکیناوو

درمارولر های برند اسکیناوو از کیفیت بالایی برخوردارند. برخورداری از سوزن های تیتانیومی را میتوان موثر ترین روش برای کمک به کلاژن سازی و جلوگیری از پیری و افتادگی پوست دانست. این برند درمارولر را میتوانید در سایز های مختلف، دسته سفید رنگ، ظرف ضدعفونی و یک کیف مخصوص نگه داری تهیه کنید.

از جمله تاثیرات درمارولر اسکیناوو بر پوست میتوان به این موارد اشاره کرد: رفع خطوط عمیق و چروک های پوستی، کمک به بهبود وضعیت پوستی، درمان آکنه، کاهش چاله های صورت، درمان زخم های باقی مانده از آبله مرغان، درمان آسیب های ناشی از نور خورشید و …. # بهترین مارک درمارولر

آیا استفاده از برندهای مختلف درمارولر با درد همراه است؟

همانطور که بیان شد سری درمارولر از تعداد زیادی سوزن ریز و ظریف تشکیل شده است. به همین دلیل ممکن است بسیاری از افراد خواستار این موضوع باشند که بدانند آیا استفاده از درمارولر با درد همراه است؟ در ابتدا باید بدانید دردناک بودن یا نبودن هر روش درمانی به آستانه درد افراد بستگی دارد.

به طور کل در درمارولر از سوزن های بسیار ریز و ظریفی استفاده میشود که درد قابل تحملی را ایجاد میکنند. هرچه سوزن های استفاده شده در این دستگاه بلند تر و ضخیم تر باشد میزان درد ایجاد شده نیز بیشتر خواهد شد که میتوانید از کرم های بی حسی موضعی برای کاهش درد استفاده نمایید. # بهترین مارک درمارولر

آیا همه افراد میتوانند از درمارولر استفاده کنند؟

توصیه می شود افرادی که دارای یکی از مشکلات زیر هستند، از این دستگاه استفاده نکنند:

  • بیمارانی که دارای مشکلات مربوط به انعقاد خون می باشند.
  • بیماران دیابتی
  • افرادی که دارای پوست حساس می باشند.
  • افرادی که در پوستشان دارای تبخال، عفونت، جوش یا آکنه فعال هستند.

درمارولر جوانسازی پوست

۶ بازديد

درمارولر جوانسازی پوست : اهمیت مراقبت از پوست و داشتن پوستی شاداب و صاف امروزه بر هیچکس پوشیده نیست. از این رو در دنیای امروز روش های مراقبتی بسیاری به این منظور روی کار آمده است. یکی از مدرن ترین و موثر ترین روش های درمانی که به منظور محافظت از پوست روی کار آمده است، استفاده از درمارولر می باشد. بکارگیری و استفاده مرتب از این وسیله کمک میکند پوستی صاف، شاداب و شفاف داشته باشید.

این دستگاه دارای یک دهانه متشکل از تعداد زیادی سوزن می باشد. این سوزن ها با کمک به کلاژن سازی و تولید  فیبر الاستین در پوست به درمان بسیاری از مشکلات پوستی و جوانسازی آن کمک میکند. در ادامه قصد داریم به بیان مطالبی در رابطه با درمارولر، نحوه استفاده از آن، تاثیر آن در جوانسازی پوست و … بپردازیم.

درمارولر چیست؟

ظاهر دستگاه درمارولر در نگاه اول شبیه به یک تیغ می باشد که دارای سری غلطک مانند است. غلطک موجود در سری این دستگاه دارای تعداد متعددی سوزن ریز و ظریف است. عملکرد درمارولر همانند یک ماساژور می باشد با این تفاوت که با حرکت روی پوست منجر به ورود سوزن ها به درون پوست و ایجاد زخم های ریز و سطحی خواهد شد. در نتیجه جریان گردش خون افزایش میابد و کلاژن بیشتری تولید میگردد.

درمارولر با ایجاد منافذ ریز کمک میکند محصولات آرایشی و مغذی راحتتر به لایه های زیرین پوست جذب شود و تاثیرگذاری دو چندانی داشته باشد. استفاده از درمارولر منجر میشود پوستی صاف، هموار، بدون لکه و چین و چروک و … داشته باشید. اما فراموش نکنید قبل از اینکه از درمارولر استفاده کنید با متخصصان در این زمینه مشورت نمایید. چرا که افرادی با بیماری های خاص نمیتوانند این دستگاه را مورد استفاده قرار دهند. # درمارولر جوانسازی پوست

دلایل محبوبیت درمارولر برای پوست

  • تاثیر درمارولر در کاهش چین و چروک های پوستی
  • تاثیرگذاری درمارولر در جوانسازی پوست با کمک به افزایش ضخامت آن
  • کاربرد درمارولر در جوانسازی و شفافیت پوست صورت
  • تاثیر درمارولر در جذب بهتر و بیشتر مواد و سرم های تقویتی و مغذی و … # درمارولر جوانسازی پوست

راهنمای گام به گام استفاده از درمارولر برای جوانسازی پوست

گام اول: ضدعفونی کردن دستگاه درمارولر

قبل از اینکه از درمارولر استفاده کنید لازم است این دستگاه را کاملا ضدعفونی کنید. برای اینکار بهتر است غلطک دستگاه را از دسته جدا کنید و به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه درون الکل ۷۰ درصد قرار دهید. (فراموش نکنید الکل مورد استفاده به این منظور بیشتر از ۷۰ درصد نباشد.) # درمارولر جوانسازی پوست

گام دوم: شستن صورت

پوست صورت خود را با مواد شوینده مناسب بشویید و کاملا پاک نمایید. برای اینکار بهتر است از یک شوینده که مناسب با PH  پوست شما می باشد، استفاده کنید.

گام سوم: ضدعفونی کردن صورت

همانطور که میدانید برای مشکلات عمیق تر پوست مانند چین و چروک های عمیق و یا ترک های پوستی باید از سوزن هایی با اندازه بزرگتر از ۰٫۵ میلی متر استفاده شود. از این رو اگر قصد استفاده از این سوزن ها را دارید حتما بعد از شست و شو صورت خود را با محلول ایزوپروپیل الکل کاملا ضد عفونی کنید. # درمارولر جوانسازی پوست

گام چهارم: استفاده از کرم های بی حسی موضعی

در درمان درمارولر سوزن هایی با اندازه مشخص به درون پوست وارد می شود. بنابراین ممکن است احساس دردی به همراه داشته باشد. از این رو توصیه میکنم به توجه به آستانه دردتان از کرم های بی حس کنند موضعی روی ناحیه مد نظر استفاده نمایید.

گام پنجم: استفاده از درمارولر

بعد از انجام مراحل قبل نوبت به استفاده از درمارولر میرسد. برای اینکار بهتر است در ابتدا صورت خود را به چند قسمت تقسیم کنید. سپس درمارولر را در هر قسمت ۶ تا ۸ مرتبه در تمامی جهات افقی، عمودی و … بکشید. البته توجه داشته باشید بعد از هر بار رفت و برگشت دستگاه را از صورت خود بلند کنید تا زخم های خطی روی پوستتان ایجاد نگردد.

توجه کنید درمارولر بر روی تمام مناطق صورتتان مورد استفاده قرار گیرد. همچنین در زمان استفاده فشار زیادی به پوستتان وارد نکنید. چرا که ممکن است مویرگ های پوست پاره شود و خطوط قرمزی روی آن ایجاد گردد. # درمارولر جوانسازی پوست

گام ششم: شستن صورت

بعد از پایان استفاده از درمارولر صورت خود را مجدد بشویید و تمیز کنید.

گام هفتم: شستن دستگاه درمارولر

دستگاه درمارولر را مجدد بشورید و ضدعفونی کنید. برای اینکه از تمیزی آن مطمئن شوید میتوانید دستگاه را در یک ظرف از آب و مایع ظرفشویی قرار دهید.

گام هشتم: ضدعفونی کردن درمارولر

مجددا دستگاهتان را با استفاده از محلول ایزوپروپیل الکل ضد عفونی کنید. بعد از خشک کردن کامل دستگاه آن را درون جعبه قرار دهید. # درمارولر جوانسازی پوست

گام نهم: مراقبت های لازم از پوست

بهتر است بعد از استفاده از درمارولینگ از کرم های مرطوب کننده یا آبرسان در ناحیه مد نظر استفاده نمایید. # درمارولر جوانسازی پوست

استفاده از درمارولر چگونه به جوانسازی پوست کمک میکند؟

همانطور که بیان شد یکی از اصلی ترین کاربرد های درمارولر جوانسازی صورت می باشد. اما درمارولر چگونه به جوانسازی پوست کمک میکند؟ ایجاد چین و چروک ها و خطوط مختلف روی پوست به دلیل کمبود تولید کلاژن می باشد. درمارولر با تاثیری که بر لایه اپیدرم پوست دارد به تولید کلاژن بیشتر کمک میکند.

در نتیجه جین و چروک های پوستی را از بین میبرد یا از وقوع ان جلوگیری میکند، منجر به لیفت صورت میشود، ضخامت لایه پوستی را افزایش میدهد و … مجموع این عوامل به جوانسازی پوست کمک میکند. علاوه بر این در زمان استفاده از این دستگاه اگر از کرم ها و سرم های مختلف موثر در جوانسازی استفاده کنید،تاثیرگذاری درمارولرها را دو چندان خواهد کرد.

اصلی ترین کاربردهای درمارولر

  • رفع چین و چروک دور چشم، لب، گردن و … که با افزایش سن ایجاد می شود.
  • کلاژن سازی و جوانسازی پوست صورت
  • بهبود اثرات زخم ناشی از جراحی پلاستیک، زایمان و سوختگی
  • درمان علائم  ناشی از جوش، آکنه و زخم
  • بر طرف کردن آثار و علامت های لک که به دلیل پیری یا سوختگی حاصل از آفتاب اتفاق می افتد.
  • درمان آثار و علائم کشش پوست
  • برطرف کردن ناهمواری و تیرگی و خستگی پوست
  • درمان سلولیت پا و شکم در اثر افزایش یا کاهش وزن و بارداری
  • رفع منافذ باز پوست
  • کمک به جذب ۲۰ برابری کرم های درمانی # درمارولر جوانسازی پوست
سایز های مختلف سوزن درمارولر برای چه مواردی مورد استفاده قرار میگیرد؟

همانطور که بیان شد سوزن های مختلف درمارولر بهتر است با مشورت متخصصان انتخاب شود. چرا که هریک کاربردهای خاصی دارد و برای رفع مشکلات ویژه ای مورد استفاده قرار میگیرد. در ادامه تعدادی از سایز های درمارولر و نوع کاربرد آن را بیان میکنیم:

کاربرد درمارولر با سوزن های ۱ میلی متری: درمان جوش های سطحی که چندان قدیمی نمی باشد و مدت کمی از ایجاد آن میگذرد.

کاربرد درمارولر با سوزن های ۱٫۵ میلی متر: درمان جوش ها عمیق و قدیمی
  • استفاده از درمارولر با سوزن های ۰٫۲۵ یا ۰٫۵ میلی متر: درمان و بستن منافذ باز  و بزرگ ایجاد شده روی پوست، درمان جای لک، تیرگی و …
  • کاربرد درمارولر با سوزن های ۰٫۲ تا ۱ میلی متر: برای درمان مناطقی از پوست که دچار تغییر رنگ شده اند.
  • کاربرد درمارولر با سوزن های ۰٫۵ تا ۱٫۵ میلی متر: درمان پوست های آسیب دیده در اثر آفتاب سوختگی و یا خشکی پوست
  • کاربرد درمارولر با سوزن های  ۱٫۵ تا ۲ میلی‌متر:  درمان  استرچ مارک یا خطوط ناشی از کشیدگی های پوستی
  • استفاده از درمارولر با سوزن های ۱٫۵ میلی‌متر: رفع  جای زخم‌های ناشی از عمل جراحی یا سوختگی
  • کاربرد درمارولر با سوزن های ۰٫۵ میلی‌متر : درمان قسمت هایی از پوست که دارای رنگ یا  بافت غیریکنواخت و ناهماهنگ هستند.
  • کاربرد درمارولر با سوزن های ۰٫۵ تا ۱٫۵ میلی‌متر: درمان چین و چروک و جوانسازی پوست صورت # درمارولر جوانسازی پوست

بعد از درمارولر چی بزنیم

۷ بازديد

بعد از درمارولر چی بزنیم : درمارولر یکی از دستگاه های نوین برای درمان مشکلات پوستی می باشد که در سال ها اخیر روی کار آمده و به دلیل کاربردهای بی شمارش طرفداران بسیاری دارد. اصلی ترین وظیفه درمارولر تولید کلاژن و الاستین می باشد. اینکه درمارولر چیست؟ چگونه عمل میکند؟ محصولات مراقبتی از پوست بعد از درمارولینگ کدام است؟ و …. موضوعاتی است که در این مقاله قصد بررسی آن را داریم.

درمارولر چیست؟

درمارولر دستگاهی ساده و غلطک مانند است که سری آن از تعداد زیادی سوزن های ریز و ظریف تشکیل شده است. این دستگاه همانند یک ماساژور روی پوست حرکت میکند و با ایجاد سوراخ های ریز در سطح پوست منجر به افزایش تولید کلاژن و الاستین میگردد. این دو پروتئین تاثیرات چشم گیری در بر طرف کردن مشکلات پوستی و حفظ جوانی و شادابی پوست خواهند داشت. قابلیت استفاده خانگی درمارولر منجر گشته تا طرفداران استفاده از این روش روز به روز در حال افزایش باشند. از جمله مزیت های این روش درمانی میتوان به موارد زیر اشاره کرد. # بعد از درمارولر چی بزنیم

مزیت های درمارولر صورت

  • درمارولر منجر به افزایش کلاژن سازی پوست میگردد.
  • استفاده از درمارولر منجر به بهبود کلی وضعیت پوست و جوانسازی آن میگردد.
  • درمارولر هیچ گونه عوارض جدی و خطرناکی ندارد و میتوان آن را روشی ایمن و کاملا بدون خطر دانست.
  • استفاده از درمارولر به هزینه کمی نیاز دارد و از نظر اقتصادی به صرفه می باشد.
  • تمامی افراد با هر نوع پوستی میتوانند این روش را مورد استفاده قرار دهند.
  • درمارولر را میتوان در تمام نواحی پوست صورت، بدن و سر مورد استفاده قرار داد.
  • استفاده از درمارولر به راحتی امکان پذیر است. # بعد از درمارولر چی بزنیم

قدم به قدم استفاده از درمارولر

قبل از استفاده از درمارولر پوست خود را کاملا از آلودگی ها، کثیفی و چربی تمیز کنید. برای اینکار میتوانید از شوینده های مناسب پوست خود استفاده کنید. همچنین اگر پوست خشکی دارید بهتر است قبل از استفاده از کرم های مرطوب کننده استفاده نمایید.

دستگاه درمارولر را قبل و بعد از استفاده با آب داغ یا الکل تمیز و ضدعفونی کنید.

اگر پوست حساسی دارید توصیه میکنم قبل از استفاده از درمارولر از یخ و یا کرم های بی حس کننده استفاده کنید.

درمارولر را روی تمامی نواحی پوست خود و در تمامی جهات بالا، پایین، چپ و راست بکشید. در هر ناحیه حدود ۴ تا ۵ بار دستگاه را حرکت دهید.

بعد از پایان استفاده از درمارولر مجدد پوست خود را با شوینده مناسب بشویید.

میتوانید در زمان استفاده از درمارولر از کرم ها و محصولات مراقبتی استفاده کنید. چرا که جذب آن ها تا حدود ۲۰۰ برابر بیشتر خواهد بود و در نتیجه تاثیرگذاری دو چندانی دارند. # بعد از درمارولر چی بزنیم

مراقبت های لازم بعد از استفاده درمارولر!!

بعد از درمارولینگ از کرم های لایه بردار و محرک پذیر استفاده نکنید.

بعد از استفاده از درمارولر پوست ناحیه مد نظر بسیار حساس و تحریک پذیر می باشد. از این رو استفاده از محصولات لایه بردار و به طور کل محصولاتی که دارای خاصیت اسیدی هستند منجر میگردد پوست آن ناحیه قرمز و ملتهب شود. بنابراین حداقل تا یک هفته از استفاده این محصولات بپرهیزید. # بعد از درمارولر چی بزنیم

بعد از درمارولینگ از کرم های ضد آفتاب استفاده نکنید.

بعد از درمارولر با توجه به فرو رفتن سوزن به درون پوست منافذ پوستی باز می شوند از این رو نباید از کرم های ضد آفتاب استفاده کرد. چرا که در تولید کرم های ضد آفتاب ترکیباتی به کار رفته است که مناسب استفاده در پوست های سالم می باشد. بنابراین تا قبل از بسته شدن کامل منافذ پوستی نباید این ترکیبات را مورد استفاده قرار داد.

بعد از انجام درمارولینگ تا ۴۸ ساعت در معرض نور خورشید قرار نگیرید، به طور مستقیم و با فاصله کم در رو به روی لامپ های کم مصرف، مانیتور و … نباشید.(برای قرار گرفتن در برابر نور لامپ یا مانیتور باید از کرم های اکسید دو زنگ به طور ضخیم در نواحی مورد درمان استفاده کنید. چرا که این محصول هم به عنوان ضد آفتاب عمل میکند و هم از خاصیت محافظت کنندگی برخوردار است.) # بعد از درمارولر چی بزنیم

تا ۴۸ ساعت بعد از درمارولینگ از محصولات آرایشی استفاده نکنید.

استفاده از محصولات آرایشی تا دو روز بعد از درمارولینگ منجر به قرمزی و التهاب پوست میگردد و ممکن است بهبود آن به مدت طولانی زمان احتیاج داشته باشد. بنابراین از استفاده آن بپرهیزید.

بعد از درمارولینگ از الکل، غذاهای تند و نوشیدنی های داغ استفاده نکنید.

به طور کل استفاده از نوشیدنی ها و مواد غذ ایی که منجر به افزایش جریان خون میگردد بعد از درمارولینگ ممکن است منجر به افزایش التهاب و قرمزی پوست شوند. قبل و بعد از استفاده از درمارولر آب زیادی بنوشید و از مایعات خنک استفاده کنید. نوشیدنی هایی که دارای ویتامین سی هستند در ترمیم سریع تر پوست موثر خواهند بود. # بعد از درمارولر چی بزنیم

تا ۲۴ ساعت بعد از درمارولینگ حمام نکنید.

استفاده از آب شیر برای شست و شوی پوست، بلافاصله بعد از درمارولینگ ممکن است منجر به بروز عفونت و آلودگی های پوستی گردد که این موضوع به خصوص در درمان های عمیق صدق میکند. بنابراین اگر قصد شست و شوی صورت خود را دارید بهتر است از سرم های نمکی استفاده کنید. (اما بهتر است تا ۲۴ ساعت از شست و شو بپرهیزید.)

استفاده از کرم های ترمیم کنند بعد از درمارولینگ به بهبود سریع تر کمک میکند.

بعد از استفاده از درمارولر و ورود سوزن های ریز به درون پوست، طبیعتا پوست ناحیه تحت درمان خشک می شود. در این زمان میتوانید از کرم های ترمیم کننده استفاده کنید تا تعادل در پوست شما ایجاد شود و خشکی آن بر طرف گردد.

میتوانید از انواع ماسک های خنک کننده یا کمپرس آب سرد بعد از درمان استفاده کنید.

استفاده از ماسک های خنک کننده یا کمپرس آب سرد کمک میکند جریان گردش خون کاهش پیدا کند و در نتیجه روند ترمیم با سرعت بیشتری انجام گیرد. # بعد از درمارولر چی بزنیم

از کندن پوسته های ایجاد شده در ناحیه تحت درمان پرهیز کنید.

انجام درمارولر و ورود سوزن ها به مناطق عمیق پوست ممکن است منجر شود رنگ پوست به قهوه ای تغییر پیدا کند. این اتفاق فرایندی طبیعی می باشد که منجر می شود بعد از مدتی بافت های جدید جایگزین پوست های قدیمی شوند و در نهایت شادابی و جوانی را برای شما رقم میزند. از این رو باید از کندن پوسته ها خودداری کرد و منتظر مانند تا خودشان از پوست جدا شوند. چرا که در غیر اینصورت ممکن است آسیب های جبران ناپذیری به پوست وارد کنند. # بعد از درمارولر چی بزنیم

درمارولر اصل

۶ بازديد

درمارولر اصل : درمارولر یکی از دستگاه های مدرن برای مراقبت از پوست می باشد که از محبوبیت بالایی برخوردار است. بکارگیری این دستگاه به جوانسازی پوست، درمان زخم و آکنه، کاهش علائم پیری و … کمک میکند و این امر منجر به پر طرفدار بودن آن گشته است.  اینکه درمارولر چگونه منجر به جوانسازی پوست می شود سوالی است که در ذهن بسیاری از افراد ایجاد شده است؟

درمارولر روشی موثر است که توسط یک متخصص پوست ابداع شد و امروزه قابلیت استفاده راحت در منزل را دارد.  از این رو درمارولینگ را روشی در دسترس، ایمن، موثر و غیر تهاجمی می شناسند. در ادامه مقاله قصد داریم به بررسی بیشتر درمارولر و نحوه عملکرد آن بپردازیم.

چه درمارولری مناسب پوست شما است؟

همانطور که بیان شد درمارولر روشی برای درمان مشکلات پوستی است که به دلیل قابلیت استفاده در منزل طرفداران بسیاری دارد. از این رو باید در خرید درمارولر دقت داشته باشید تا دستگاهی اصل و سازگار با پوست خود تهیه کنید.

بنابراین در تهیه این دستگاه باید به نکات زیر توجه کنید:

  • نوع درمان
  • جنس پوست
  • اندازه درمارولر
  • تعداد سوزن های به کار رفته در سری آن
  • مدت درمان
  • چگونگی استفاده از درمارولر و …

اهمیت خرید درمارولر اصل

درمارولر به طور مستقیم با پوست نواحی مختلف صورت و بدن در ارتباط است از این رو ممکن است در زمان خرید آن با چالش های مختلفی رو به رو شوید. یکی از مهم ترین نکاتی که در تهیه این دستگاه باید مورد توجه قرار گیرد توجه به تقلبی نبودن آن می باشد. با توجه به این موضوع توصیه می شود حتما دستگاه درمارولر را از مراکز معتبر خریداری کنید و از اصل بودن آن اطمینان حاصل نمایید. خرید درمارولر غیر اصل و تقلبی ممکن است منجر به بروز عفونت و مشکلات پوستی شود و عوارض جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

نحوه عملکرد و تاثیرگذاری درمارولر

سری درمارولر دارای سووزن های ریز بسیاری است. از این رو وقتی درمارولر روی پوست میغلتد سوراخ های ریز و نازکی روی سطح پوست ایجاد میکند. این سوراخ ها کاملا سطحی می باشند و آسیبی به مناطق زیرین پوست وارد نخواهد کرد به همین دلیل است که درمارولینگ را روشی تهاجمی نمی دانند. ایجاد این زخم های سطحی در پوست به نوعی آسیب کنترل شده روی پوست ایجاد میکنند که ممکن است خونریزی سطحی به دنبال داشته باشد.

از این رو منجر به ایجاد صدمه جدی به پوست نخواهد شد. ورود این سوزن ها منجر به از بین رفتن بافت های آسیب دیده پوست میگردد. در سال ۲۰۱۶ تحقیقاتی صورت گرفت که طی آن مشخص گردید ایجاد زخم های سطحی و بروز خونریزی های بسیار کم منجر به تقویت سیستم ایمنی بدن میگردد. # درمارولر اصل

چگونگی عملکرد درمارولر به شرح زیر است:

پوست بدن موادی را رها میکند که منجر به سریع تر انجام شدن فرآیند رشد میگردد.

طی این فرآیند رگ های خونی جدیدی روی پوست به وجود خواهد آمد.

تولید کلاژن و الاستین افزایش میابد.

بعد از اینکه ۵ روز از استفاده درمارولر گذشت کلاژن های آزاد شده به ناحیه مورد نظر  برای درمان میرسد و در نتیجه منجر به شادابی، جوانسازی و رفع چین و چروک های پوستی میگردد. بهتر است بدانید بعد از اینکه ۴ جلسه از استفاده درمارولر گذشت میزان کلاژن آزاد شده در بدن تا ۴۰۰ درصد افزایش میابد. # درمارولر اصل

فواید استفاده از درمارولینگ

  • درمارولر منجر به افزایش کلاژن سازی پوست میگردد.(کلاژن سازی در این روش به صورت طبیعی انجام میگیرد.)
  • درمارولر وضعیت کلی پوست را بهبود می بخشد.
  • درمارولر روشی ایمن و بی خطر می باشد.
  • درمارولر کم هزینه بوده و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.
  • درمارولر را میتوان برای تمامی انواع پوست مورد استفاده قرار داد.
  • درمارولر در تمامی نواحی پوست قابل استفاده است.
  • استفاده از درمارولر به راحتی صورت میگیرد. و … # درمارولر اصل

آیا درمارولینگ با درد همراه است؟

شنیدن نام سوزن ممکن است این تصور را در ذهن افراد ایجاد کند که استفاده از درمارولر با درد همراه است. اما بهتر است بدانید این تصور کاملا اشتباه است. چرا که سوزن های مورد استفاده در این دستگاه بسیار ظریف هستند و از این رو درد بسیار کمی را ایجاد میکند. البته بهتر است بدانید میزان احساس درد ایجاد شده در اشخاص مختلف با توجه به آستانه دردشان متفاوت است. # درمارولر اصل

اما با این حال باید گفت درمارولر درد بسیار کم و قابل تحملی را ایجاد میکند. اشخاصی که برای اولین بار قصد استفاده از این روش را دارند میتوانند ۲۰ دقیقه قبل از استفاده از بی حس کننده های موضعی استفاده کنند. و همچنین قبل از استفاده، غلطک را روی نواحی مختلف بدن مانند پوست دست امتحان کنند تا از عدم احساس درد آن اطمینان حاصل کنید.

مشکلات و خطرات احتمالی استفاده از درمارولر

درست که درمارولر یکی از ایمن ترین روش های درمان مشکلات پوستی می باشد اما در صورت رعایت نکردن نکاتی ممکن است عوارضی به همراه داشته باشد. در ادامه تعدادی از مشکلات و خطرات احتمالی درمارولر را بیان می کنیم:

اگر دستگاه درمارولر بین چند نفر به اشتراک گذاشته شود ممکن است منجر به بروز عفونت گردد. از این رو فراموش نکنید هر درمارولر برای استفاده یک شخص می باشد.

استفاده از درمارولر خونریزی بسیار خفیف و سطحی ایجاد میکند. اندازه این خونریزی بسیار کم و بین ۰٫۲۵ تا ۰٫۵ میلی متر بوده و خطرات جدی به همراه نخواهد داشت.

از درمارولر نمیتوان برای زخم های کلوئیدی و اسکارهای بزرگ استفاده کرد.

برای اینکه نتیجه مورد نظر را از درمارولینگ دریافت کنید باید صبور باشید. چرا که اثر گذاری این درمان به چندین جلسه درمانی احتیاج دارد. به طور میانگین بین ۴ تا ۶ جلسه درمانی برای داشتن پوستی صاف و شاداب لازم است.

قبل و بعد از هر بار استفاده از درمارولر باید دستگاه را ضد عفونی کنید. بهتر است برای اینکار از محلول پراکسید هیدروژن و ایزوپروپیل الکل استفاده نمایید. و …  # درمارولر اصل

توصیه هایی برای تهیه درمارولر!!

  • تعداد سوزن های به کار رفته در سری دستگاه
  • اندازه سوزن های استفاده شده که باید با توجه به مشکل پوستی انتخاب شود.
  • توجه به جنس سوزن های درمارولر
  • توجه به سایز دسته دستگاه ماساژور درمارولر و …. # درمارولر اصل

آیا همه افراد میتوانند از درمارولر استفاده کنند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت بله تقریبا تمامی افراد میتوانند برای رفع مشکلات پوستی از این روش استفاده کنند و از مزیت های بیشمار آن بهره مند شوند.  اما باید در انتخاب و تهیه درمارولر اصل دقت کنید و سوزنی را انتخاب نمایند که مناسب پوست و مشکلات پوستی آن ها باشد. همچنین بهتر است قبل از استفاده با متخصصان در این زمینه مشورت کنند و سپس آن را تهیه و مورد استفاده قرار دهند.

تفاوت های درمارولر و میکرو نیدلینگ

میکرونیدلینگ و درمارولر چه تفاوت هایی باهم دارند؟ سوالی که ممکن است در ذهن بسیاری از علاقه مندان به جوانسازی پوست ایجاد شود. باید گفت هر دو این روش ها مزیت ها و تاثیرات فوق العاده ای در جوانی و حفظ شادابی پوست صورت دارند و نحوه عملکرد آن ها مشابه است. به عبارتی درمارولر روش خانگی و در دسترس میکرونیدلینگ می باشد. هر دو این روش ها تولید کلاژن و الاستین های پوستی را افزایش میدهند و در نتیجه به درمان مشکلات پوستی کمک میکنند. 

درمارولر برای جای جوش

۴ بازديد

درمارولر برای جای جوش : یکی از مشکلات رایج پوستی که بیشتر افراد به خصوص در سنین جوانی با آن مواجه میشوند، جوش صورت می باشد. طبیعتا بروز این مشکل وضعیت زیبایی ظاهری را با مشکلاتی مواجه میکند و برای بسیاری از افراد آزار دهنده است. به خصوص باقی ماندن جای جوش و یا فرو رفتگی های ناشی از آن که در اعتماد به نفس افراد تاثیرگذار است.

از این رو اشخاص به دنبال استفاده از روش های مختلف برای رفع این مشکل می باشند. محلول ها و داروهای شیمیایی مختلفی نیز به این منظور روی کار آمده است. اما در دنیای امروز بهترین و موثرترین روش در درمان جوش صورت، درمارولر است. که در این مقاله قصد بررسی آن و بیان مزیت ها مختلف استفاده از این روش را داریم. ابتدا بهتر است با جوش صورت و دلایل ایجاد آن آشنا شوید.

جوش چیست؟

جوش یکی از معضلات پوستی است که در تمامی افراد در هر گروه سنی اتفاق می افتد. این جوش ها به صورت یک بافت غیر عادی نمایان می شوند و دارای اشکال مختلفی هستند. به طور مثال در بعضی موارد جوش ها بعد از درمان جای زخم ایجاد می شوند، در مواردی به منظور جلوگیری از بروز عفونت ایجاد میگردند و …

بهتر است بدانید این بافت های غیر عادی در واقع مجموعه ای از بافت های کلاژن و پروتئین های موجود در پوست می باشند و از سلول ها پوستی جدیدی ایجاد نخواهند شد. در مواردی بعد از بین رفتن جوش ها ممکن است جای آن روی صورت باقی بماند. در ادامه دلایلی را که منجر به باقی ماندن جای جوش روی صورت میشوند را بیان میکنیم. # درمارولر برای جای جوش

دلایل باقی ماندن جای جوش روی صورت
 
  •  تولید بیش از اندازه کلاژن و یا برعکس
  • التهابات ناشی از کیست یا برآمدگی های پوستی
  • ترکاندن جوش های قدیمی ایجاد شده
  • رشد بافت جوش های قدیمی صورت و …

انواع جای جوش های کدام است؟

۱- جای جوش های فرورفته

جوش های فرو رفته به دلیل کاهش تولید کلاژن در پوست اتفاق می افتد و خود به سه دسته تقسیم میشوند. که عبارت است از:

جای جوش یخ شکن: به جوش هایی که دارای ظاهری روزنه مانند، بزرگ و توخالی هستند، جای جوش یخ شکن میگویند. این نوع از جوش ها را میتوان از عمیق ترین انواع جوش ها دانست.

جای جوش های واگن باری: جوش های واگن باری سطح وسیعی از پوست را درگیر میکنند. ظاهر این جوش ها دارای لبه های مشخص و شیب داری است که این ویژگی منجر شده ظاهر این جای جوش با سایر جوش ها متفاوت باشد.

جای جوش های غلتان: جای جوش های غلتان به صورت فرورفتگی های وسیع، گرد مانند و شیب دار هستند. علت نامگذاری این نوع جوش این موضوع است که منجر به کشیدگی بافت پوست میشوند. # درمارولر برای جای جوش

۲- جای جوش های برآمده

جوش های برآمده کمتر در بین افراد بروز میدهد و نسبت به جوش های فرو رفته کمتر رواج دارد. ظاهر این جوش های به این صورت است که نوعی بافت اضافی روی سطح پوست ایجاد میگردد و در نتیجه قسمتی از سطح پوست بالا می آید. # درمارولر برای جای جوش

نحوه عملکرد درمارولر در درمان جای جوش

همانطور که بیان شد یکی از درمان های موثر در درمان جای جوش استفاده از درمارولر می باشد. حال ممکن است این سوال در ذهن بسیاری از افراد ایجاد شود که درمارولر چگونه جای جوش ها را درمان میکند؟ درمارولر درمان جای جوش ها را تنها با ایجاد زخم های سطحی روی پوست که منجر به افزایش تولید کلاژن و الاستین میگردد انجام میدهد. انجام این فرآیند منجر به ایجاد سلول های پوستی جدید میگردد و در نتیجه جای جوش به طور کامل از بین رفته و محو می شود. # درمارولر برای جای جوش

با ایجاد سلول های پوستی جدید بافت جوش ها شکسته میگردد و در نتیجه با گذشت زمان به طور کلی محو شده و از بین میروند. علاوه بر این استفاده از درمارولر با کمک به ضخیم تر شدن پوست منجر به کمتر دیده شدن جوش های صورت میگردد. در نتیجه استفاده مرتب از درمارولر پوستی نرم، صاف و لطیف خواهید داشت. با استفاده از محلول ها و سرم ها درمانی مانند ویتامین سی در کنار درمارولر تاثیرگذاری دوچندانی را شاهد خواهید بود.
 

برای درمان جای جوش چه سایز سوزنی باید مورد استفاده قرار گیرد؟

  • درمارولر با سوزن های ۱ میلی متری: به منظور درمان جوش های سطحی مورد استفاده قرار میگیرد.
  • درمارولر با سوزن های ۱٫۵ میلی متری: برای درمان جای جوش ها مورد استفاده قرار میگیرد.
  • درمارولر با سوزن های ۲ میلی متری: برای درمان جوش های عمیق استفاده میشود. # درمارولر برای جای جوش
سایر مزیت های استفاده از درمارولر
  • کمک  به افزایش جریان خون و تحریک تولید کلاژن بیشتر که منجر به انعطاف پذیری پوست خواهد شد و از بروز چین و چروک و پیری زودرس جلوگیری میکند.
  • درمارولر چین و چروک ها و خطوط ریز ایجاد شده روی پوست را به طور کامل محو میکند و از بین میبرد. همچنین قادر به رفع خطوط خنده، خطوط اخم و .. میگردد.
  • درمارولر به رفع کامل جوش و جای جوش های باقی مانده روی پوست کمک میکند.
  • با استفاده از درمارولر میتوان نشانه های ترک های پوستی را محو کرد و از بین برد. این درمان موثر ترین روش برای رفع ترک ها و کشیدگی های پوستی می باشد.
  • درمارولر در کاهش ریزش مو و در مواردی رویش مجدد آن موثر است.
  • درمارولر منجر به بهبود وضعیت پوستی و بازسازی و لایه برداری پوست صورت میگردد.
  • هزینه استفاده از درمارولر در درمان مشکلات پوستی نسبت به سایر روش های زیبایی کمتر و به صرفه تر می باشد. # درمارولر برای جای جوش

آیا درمارولر به طور کامل جای جوش ها را از بین میبرد؟

تحقیقات ثابت کرده است که استفاده از درمارولر تاثیر به سزایی در کاهش جای جوش های باقی مونده روی پوست صورت دارد. طبق تحقیقاتی که در این زمینه صورت گرفته است ۸۶ درصد از بیمارانی که این روش را مورد استفاده قرار داده اند. به طور کامل جای جوش های صورتشان درمان شده است.

به بیان دیگر بعد از طی کردن یک دوره درمانی درمارولر میتوانید بهبود شرایط پوستی خود را به طور واضحی مشاهده نمایید. به طور کل میتوان بیان کرد جوش های سطحی به طور کامل بعد از یک دوره درمان بر طرف میگردد و جوش های عمیق تر باید مدت طولانی تری مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین برای نتیجه گیری از درمارولر صبور باشید. # درمارولر برای جای جوش

درمان جای جوش با درمارولر چه تفاوتی با سایر روش های درمانی دارد؟

در ابتدا باید بدانید که تاثیرگذارترین روش شناخته شده برای درمان جای جوش، درمارولر است که نتایج چشم گیری نسبت به سایر روش های درمان مشابه مانند لیزر خواهد داشت. از تفاوت های درمارولر با سایر روش ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برخلاف سایر روش های درمانی درمارولر منجر به از بین رفتن لایه خارجی پوست نمیگردد.
  • درمارولر با روش های طبیعی جای جوش ها را درمان میکند. بدون اینکه به پوست صورت آسیب وارد شود.
  • عوارض درمان جوش با استفاده از درمارولر نسبت به سایر روش های درمانی کمتر می باشد.
  • هزینه تهیه و استفاده از درمارولر نسبت به سایر روش ها کمتر و به صرفه تر است.
  • نتیجه گیری درمارولر در رفع جای جوش نسبت به سایر روش های سنتی موثر تر و کاربردی تر است. و … # درمارولر برای جای جوش

آیا استفاده از درمارولر در رفع جای جوش عوارضی دارد؟

  • در صورت اشتراک گذاری درمارولر بین چندین نفر احتمال بروز عفونت های پوستی وجود دارد.
  • درمارولر ممکن است منجر به بروز خونریزی خفیفی شود که میزان آن حدود ۰٫۲۵ تا ۰٫۵ میلی متر است.
  • برای درمان زخم های کلوییدی و یا جای جوش های بزرگ استفاده از این روش مناسب نمی باشد.
  • برای نتیجه گیری از روش درمان درمارولر باید صبور باشید. چرا که نتیجه گیری از این روش به گذشت ۴ تا ۶ جلسه درمانی نیاز دارد.
  • درمارولر بعد از هر بار استفاده باید با مواد مناسب کاملا ضد عفونی شود تا از بروز عفونت های پوستی جلوگیری گردد. و … # درمارولر برای جای جوش

قیمت درمارولر پرفروش هما سنتر

۸ بازديد

قیمت درمارولر : در این مقاله قصد داریم به بررسی یکی از دستگاه های موثر در جوانسازی و زیبایی پوست صورت یعنی درمارولر بپردازیم. درمارولر یک روش درمانی است که امروزه از محبوبیت بالایی برخوردار است و از این رو در بسیاری از کلینیک ها، مطب های زیبایی، سالن های آرایشی و حتی در منزل مورد استفاده قرار میگیرد.

از آنجا که این دستگاه یکی از مدرن ترین روش های درمانی می باشد ممکن است بسیاری از افراد با آن آشنایی نداشته باشند و سوالاتی از قبیل اینکه درمارولر چیست؟ چه کاربردی دارد؟ قیمت درمارولر چقدر است؟ و …. در ذهنشان ایجاد شود. در ادامه مقاله قصد داریم با بیان مطالبی به این سوالات پاسخ دهیم.

آشنایی با درمارولر

درمارولر از مدرن ترین روش های درمانی است که سری آن غلطک مانند و شبیه به یک ماساژور است. در سطح این دستگاه سوزن های ریز بسیاری قرار دارد که اندازه آن ها از ۰٫۲۵ تا ۱٫۵ میلی متر است. با توجه به نوع درمانی که قصد آن را دارید هر کدام از این سایز ها مورد استفاده قرار میگیرد. اما بهتر است در دفعات اول استفاده از سوزن های کوچکتر یعنی ۰٫۲۵ استفاده کنید. # قیمت درمارولر

با شنیدن نام سوزن بسیاری تصور میکنند که استفاده از درمارولر با درد همراه است اما بهتر است بدانید استفاده از این دستگاه هیچ احساس دردی به همراه ندارد و بعد از گذشت مدتی از استفاده به آن عادت کرده و از حرکت غلطک روی پوست احساس آرامش خواهید داشت. این دستگاه علاوه بر تاثیری که روی پوست صورت و رفع مشکلات مرتبط با آن دارد قابل استفاده در نقاط مختلف بدن و حتی کف سر نیز می باشد و در رفع تیرگی های بدن و یا رشد مجدد موی سر موثر خواهد بود. در ادامه شما را با مزیت های استفاده از درمارولر آشنا میکنیم.

مزیت های استفاده از درمارولر

  • استفاده از درمارولر با تحریک تولید کلاژن روند پیری را به تعویق می اندازد و چین و چروک های پوستی را به طور کامل درمان می نماید.
  • با ماساژ صورت توسط درمارولر، سلول های پوستی جدیدی تولید میشود که در سفت و کشیده تر دیده شدن پوست موثر است.
  • درمارولر بر روی پوست سر نیز قابل استفاده است و در جلوگیری از ریزش موی سر موثر می باشد. همچنین درمارولر با تحریک فولیکول های مو به رویش مجدد موی سر کمک خواهد کرد.
  • جای زخم ها، سوختگی ها، جای جوش های پوستی و … به طور کامل با استفاده از درمارولر درمان میگردد. برای این درمان از درمارولر هایی با سوزن ۱ میلیمتری استفاده میشود. که با کمک به تولید کلاژن و الاستین کلیه این موارد که به اصطلاح بی نظمی پوستی نامیده میشود را درمان میکند.
  • با استفاده از درمارولر میتوان تغییر رنگ های قسمتی از پوست که در اثر عواملی مانند نور خورشید، سوختگی و … اتفاق می افتد را درمان کرد. درمارولر با ترمیم پوست، لایه برداری و … به این امر کمک میکند.
  • استفاده از درمارولر با ایجاد منافذ ریز روی سطح پوست جذب کرم ها و محصولات تقویتی و آرایشی را بیشتر کرده و در نتیجه کمک میکند این محصولات تاثیرگذاری دو چندانی داشته باشند.
  • درمان ترک ها و کشیدگی های پوست با درمارولر امکان پذیر است. به عبارتی این روش درمانی موثر ترین راهکار به این منظور می باشد که بعد از ۳ تا ۶ جلسه میتوان شاهد کاهش یا محو این خطوط بود. # قیمت درمارولر
انواع دستگاه درمارولر کدام است؟
 

یکی از دلایل محبوبیت استفاده از درمارولر قابلیت استفاده خانگی آن می باشد. افراد میتوانند با توجه به بودجه و هدف مد نظرشان هرکدام را تهیه کرده و به راحتی در منزل مورد استفاده قرار دهند که در نتیجه آن پوستی صاف، شاداب و شفاف خواهند داشت. در ادامه شما را با دو نوع درمارولر محبوب آشنا میکنیم:

قیمت درمارولر
دستگاه درمارولر دی آر اس

ایمنی بالای دستگاه دی آر اس منجر گشته تا از محبوبیت بسیاری برخوردار باشد. مهم ترین کاربرد این نوع درمارولر کمک به جذب چند برابر مواد و سرم های تقویتی به پوست می باشد. این دستگاه به دلیل قابلیت استفاده راحت، نیاز به صرف هزینه کمتر و … طرفداران بسیاری دارد و علاقه مندان میتوانند با تهیه و استفاده از آن از روند پیری و بروز چین و چروک روی پوست صورت خود جلوگیری کنند. # قیمت درمارولر

دستگاه درمارولر زد جی تی اس

این مدل نیز از دیگر مدل های محبوب درمارولر می باشد که ساخت کشور آلمان بوده و به شادابی، شفافیت و جوانسازی پوست کمک میکند. سوزن های این دستگاه به صورت موازی در کنار هم قرار گرفته اند و از این رو با حرکت روی پوست صورت فرد هیچگونه احساس درد یا سوزشی نخواهد داشت. توصیه میشود بعد از استفاده از این دستگاه حتما از ماسک هایی که خاصیت آبرسانی دارند استفاده کنید. میتوانید مطمئن باشید با تهیه درمارولر زد جی تی اس در مدت کوتاهی شاهد تغییرات پوست خود و نرمی و لطافت آن خواهید شد. # قیمت درمارولر

قیمت درمارولر

 

همانطور که بیان شد درمارولر ها در انواع مختلفی در بازار موجود هستند که هریک از قیمت خاصی برخوردارند. به عبارتی قیمت درمارولر به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه به بیان آن میپردازیم. اما به طور کل باید بدانید استفاده از این روش درمانی نسبت به سایر درمان ها از نظر اقتصادی به صرفه تر خواهد بود. # قیمت درمارولر

عوامل تاثیر گذار در قیمت درمارولر عبارت است از:

تعداد سوزن های به کار رفته در سری دستگاه

درمارولر هایی که دارای سری بزرگتر می باشند طبیعتا تعداد سوزن های بیشتری دارند و استفاده از آن ها راحتتر می باشد. به عبارتی درمان با درمارولرهایی با سری پهن تر سریع تر انجام میگیرد. از این رو میتوان گفت تعداد سوزن های سری دستگاه در قیمت درمارولر موثر است. (توجه کنید در مناطقی از پوست مانند دور لب و اطراف چشم باید از درمارولر های کوچکتر استفاده شود.)

میخوای دستگاه لیزر خونگی داشته باشی که از شر موهای زائد خلاص شی؟ برای خرید لیزر خونگی کلیک کن
اندازه سوزن ها

طول سوزن های درمارولر بین ۰٫۲۵ تا ۱٫۵ می باشد که اندازه سوزن ها در قیمت دستگاه موثر است. برای درمان های مختلف از سوزن هایی با سایز ها متفاوت استفاده میگردد. # قیمت درمارولر

جنس سوزن های درمارولر

سوزن های به کار رفته در سری درمارولر در دو جنس استیل و تیتانیوم در بازار موجود است که مزیت ها و معایب خاص خود را دارند. درمارولر های تیتانیومی از قیمت بالاتری برخوردارند. و …

بعد از استفاده درمارولر صورت چه اتفاقی می افتد؟
  • بعد از اینکه دستگاه درمارولر را بر روی پوست خود مورد استفاده قرار دهید. شاهد موارد زیر خواهید بود:
  • پوست ناحیه تحت درمان دچار قرمزی میشود که بعد از گذشت چند ساعت برطرف میگردد.
  • ممکن است در پوستتان احساس آفتاب سوختگی داشته باشید.
  • دقایقی بعد ازاستفاده درمارولر،  پوستتان متورم خواهد شد.
  • درمارولر منجر میشود احساس کنید پوستتان حالت ضربه ای دارد و جریان خون در آن افزایش یافته است.
  • تمامی عواملی که بیان شد به سرعت و نهایت صرف چند روز بر طرف خواهد شد. اما برای نتیجه گیری از این روش باید صبور باشید و چندین بار آن را مورد استفاده قرار دهید. مطمئن باشید با استفاده مکرر از درمارولر مشکلات پوستی شما به طور کامل درمان میگردد.

توصیه هایی برای  استفاده از درمارولر!!!

    • از درمارولر بر روی جوش های فعال و یا زخم های باز استفاده نکنید.
    • درمارولر ها باید هر چند وقت یک بار تعویض گردند. بنابراین هر زمان احساس کردید سوزن های درمارولر کند تر شده و به درون پوست نفوذ نمیکنند برای تعویض آن اقدام نمایید.
    • فراموش نکنید تا مدتی بعد از استفاده از درمارولر در مقابل نور آفتاب قرار نگیرید و بعد از آن نیز برای قرار گرفتن در مقابل نور آفتاب حتما از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.
    • در دفعات اول استفاده از درمارولر بهتر است از سوزن هایی با اندازه های کوچکتر و در دفعات بیشتر استفاده کنید. چرا که در این صورت التهاب و قرمزی پوستتان کمتر خواهد بود.
    • قبل از اینکه درمارولر را مورد استفاده قرار دهید ابتدا آن را روی منطقه کوچکی از پوست امتحان کنید. تا در صورت بروز حساسیت از استفاده آن خودداری کنید.
    • به هیچ وجه دستگاه درمارولر خود را با سایر افراد به اشتراک نگذارید. چرا که منجر به بروز عفونت های پوستی خواهد شد و هم به خودتان و هم به دیگران آسیب میرسد. # قیمت درمارولر

درمارولر برای ریش

۵ بازديد

درمارولر برای ریش : یکی از مسائلی که در زیبایی و جذابیت چهره آقایان موثر است، ریش و موی سر می باشد که ممکن است در اثر عوامل مختلف دچار ریزش و یا عدم رویش شود. از این رو افراد به دنبال یافتن روش هایی برای درمان آن می باشند. در این مقاله قصد داریم به بررسی درمارولر و کاربرد آن برای ریش بپردازیم. ابتدا به بیان توضیحاتی در رابطه با درمارولر میپردازیم.

درمارولر چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

معرفی درمارولر

درمارولر دستگاهی کاربردی برای درمان مشکلات پوستی می باشد. روش درمانی درمارولر به این صورت است که با کشیده شدن روی پوست و ایجاد منافذ و زخم های ریز جریان گردش خون و تولید کلاژن را افزایش میدهد و از این طریق قادر به درمان بسیاری از مشکلات پوستی می باشد.

سوزن های مورد استفاده در این دستگاه در سایز و اندازه های مختلفی وجود دارند که هر یک کاربرد های خاص خود را دارند و باید با توجه به نوع مشکل پوستی انتخاب گردند و مورد استفاده قرار گیرند. قیمت ارزان و به صرفه، راحتی استفاده، تاثیرگذاری دوچندان آن منجر شده این دستگاه از محبوبیت بسیاری برخوردار باشد. # درمارولر برای ریش

کاربرد های درمارولر

 

  • رفع چین و چروک
  • درمان افتادگی پوست
  • درمان ترک های پوستی
  • بستن منافذ باز پوست
  • درمان جای اسکار
  • رفع جای بخیه، سوختگی و زخم های عمیق
  • تحریک فولیکول های مو و کمک به رشد مجدد ریش یا موی سر
  • رفع سیاهی و پف زیر چشم و … # درمارولر برای ریش
درمارولر برای ریش

در بالا شما را با روش درمانی درمارولر آشنا کردیم. همانطور که بیان شد یکی از کاربردهای این دستگاه تقویت ریش و جلوگیری از ریزش و کم پشتی آن می باشد. استفاده از این روش مناسب افرادی است که خواستار داشتن ریش ضخیم و پرپشت می باشند. سوراخ های ریزی که درمارولر روی سطح پوست ایجاد میکند منجر به تولید کلاژن و بهبود جریان گردش خون میگردد.

اما تاثیرگذاری این روش برای ریش زمانی بیشتر میشود که از سرم ها و مواد محرک رشد مو همراه آن استفاده شود. چرا که درمارولر به جذب بهتر و بیشتر این مواد کمک میکند و در نتیجه با تحریک فولیکول های مو به تقویت، ضخیم شدن، جلوگیری از ریزش، رشد مجدد ریش و سبیل و … کمک خواهد کرد. # درمارولر برای ریش

روش استفاده از درمارولر برای ریش

  • قبل از اینکه از درمارولر استفاده کنید توصیه میشود ریش های خود را روی پوست نگه دارید تا در دستگاه گیر نکند.
  • بهتر است از این دستگاه در مناطقی استفاده کنید که دچار ریزش شده است.
  • هر قسمتی از ریش که دچار ریزش شده است را بین ۱۰ تا ۱۵ مرتبه با دستگاه ماساژ دهید.
  • درمارولر را در تمامی جهات افقی، عمودی و مورب روی ناحیه مد نظر بکشید.
  • بهتر است جهت حرکت دستگاه از ریشه مو به سمت انتها آن باشد.
  • از درمارولر استفاده کنید تا تمام مناطق مورد نظر تحت درمان قرار گیرد.
  • برای نتیجه گیری بهتر توصیه میشود از محلول ماینوکسیدیل استفاده کنید و درمان را تکرار نمایید.
  • درمارولر از چه روش هایی به تقویت ریش کمک میکند! # درمارولر برای ریش
به طور کل درمارولر از طریق دو روش به تقویت ریش و جلوگیری از ریزش آن کمک میکند. این دو روش عبارتند از:
درمارولر به همراه منوکسیدیل

منوکسیدیل یا ماینوکسیدیل یک محلول موثر در جلوگیری از ریزش مو می باشد که تاثیر بسیاری در احیا فولیکول های مو دارد. استفاده از این محلول منجر به جلوگیری از ریزش مو و تحریک رشد مجدد آن میگردد. درمارولر به جذب بیشتر و عمیق تر این محصولات کمک میکند. از این رو اگر  قبل یا بعد از استفاده از درمارولر ماینوکسیدیل را روی ناحیه مد نظر پخش کنید، تاثیرگذاری آن را مشاهده خواهید کرد.

 

درمارولر بدون ماینوکسیدیل

روش دیگر استفاده از درمارولر به تنهایی می باشد. استفاده از این دستگاه با تحریک گردش خون منجر به تحریک فولیکول های مو میگردد. به بیان دیگر درمارولر با ایجاد سوراخ های ریز روی سطح پوست منجر میشود سلول های پوست نسبت به درمان و بهبود آن اقدام کنند. در نتیجه کلاژن بیشتری تولید میشود و از رشد پروتئینی که منجر به ریزش ریش صورت شده جلوگیری خواهد شد. # درمارولر برای ریش

کدام سایز سوزن برای ریش مناسب تر است؟

حال سوالی که ممکن است ایجاد شود این می باشد که برای ریش کدام سایز سوزن مناسب تر است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که سایز مناسب سوزن شما به نوع روش مورد استفاده بستگی دارد. اگر از روش اول یعنی از ماینوکسیدیل در کنار درمارولر استفاده نمایید باید از سوزن هایی ۰٫۲ و ۰٫۵ میلی متری استفاده کنید.

چرا که سوزن های بزرگتر منجر میگردد ماینوکسیدیل جذب عمق زیرین پوست شود و در نتیجه عوارض جانبی به همراه داشته باشد. اما در صورتی که قصد استفاده از روش دوم را دارید بباید از سوزن های ۰٫۵ و ۱ میلی متری استفاده نمایید. # درمارولر برای ریش

بازه زمانی مناسب برای استفاده از درمارولر به منظور جلوگیری از ریزش ریش و سیبیل
 

بازه زمانی مورد نیاز برای استفاده از درمارولر بستگی به این موضوع دارد که از کدام روش و در نتیجه از کدام سایز سوزن استفاده میگردد. درمارولر هایی با سایز ۲٫۰ یا ۳٫۰ میلی متر بهتر است یک روز درمیان مورد استفاده قرار گیرند. (در صورتی که بدن شما نسبت به ماینوکسیدیل واکنشی نشان نداد میتوانید روزانه آن را مورد استفاده قرار دهید.) اما درمارولر هایی با انداز بیشتر باید ۲ یا ۳ بار در هفته مورد استفاده قرار گیرند. (درمارولر هایی با سوزن های بزرگتر به اندازه ۱ میلی متر باید یک بار در هفته و یا هر دو هفته یکبار استفاده شود.) # درمارولر برای ریش

تاثیرگذاری کدام روش درمارولر برای ریش موثرتر است؟

در بالا بیان کردیم که میتوان به دو روش از درمارولر برای تقویت ریش استفاده کرد. اما اینکه کدام روش مناسب تر است سوالی است که در ذهن علاقه مندان ایجاد میگردد. بهتر است بدانید برای تاثیرگذاری بیشتر میتوانید هر دو روش را همزمان با هم مورد استفاده قرار دهید. برای اینکه تاثیرگذاری درمارولر بیشتر شود بهتر است در طول هفته چندین مرتبه از آن استفاده کنید. # درمارولر برای ریش

سایر روش های موثر در تقویت ریش
هورمون درمانی

یکی از عوامل موثر در ریزش موی سر و ریش هورمون ها می باشند. به عبارتی هورمون ها نقش تاثیرگذاری در رشد و تراکم فولیکول های مو دارند. از جمله هورمون های موثر بر فولیکول های مو میتوان به دی هیدروتستوسترون، مشتق از تستوسترون و … اشاره کرد. معمولا برای بر طرف کردن مشکلات هومونی از داروها، قرص، پماد تزریقاتی استفاده میشود که مستقیما هورمون ها را هدف قرار داده و بر آن تاثیر میگذارند. فراموش نکنید هورمون ها تاثیر بسیاری در وضعیت سلامتی بدن دارند از این رو در صورت مشاهده هرگونه تغییر با پزشک متخصص مشورت کنید.

 برای خرید درمارولر پرفروش هما سنتر کلیک کنید

استفاده از محلول ماینوکسیدیل

ماینوکسیدیل از داروهای موضعی می باشد که تاثیر بسیاری در جلوگیری از ریزش مو و کمک به رشد مجدد آن خواهد داشت. از این رو برای درمان موضعی ریزش ریش یا موی سر میتوان از ماینوکسیدیل استفاده کرد. این محلول به پرپشت شدن ریش و سبیل و موی سر نیز کمک خواهد کرد. # درمارولر برای ریش

درمارولر برای ریش
کاشت مجدد ریش

امروزه بسیاری از افراد برای درمان مشکل طاسی موی سر و یا ریش خود اقدام به کاشت مو می نمایند.  این روش که یک عمل جراحی محسوب می شود  ممکن است منجر به بروز عوارضی از جمله درد، قرمزی، حساسیت و تورم شود. اما استفاده از این روش در کمترین زمان شما را به خواسته تان میرساند. در صورتی که سایر روش ها به صرف زمانی برای اثر گذاری نیاز دارند

راهنمای خرید درمارولر

۸ بازديد

راهنمای خرید درمارولر : در دنیای امروز شاهد پیشرفت روز به روز علم به منظور روش های مراقبت از پوست و زیبایی هستیم. دستگاه ها و راهکارهای مختلفی به این منظور روی کار آمده است که با کمک به افزایش کلاژن سازی پوست تاثیر چشم گیری در بر طرف کردن مشکلات و جوانسازی پوست خواهد داشت. تمامی افراد در هر سن و سالی خواستار داشتن پوستی صاف، شاداب، بدون چین و چروک و لک می باشند.

یکی از روش های نوینی که به این منظور روی کار آمده و مورد استفاده قرار میگیرد، درمارولر می باشد. این دستگاه که همانند یک ماساژور دارای سری غلطک مانند و تشکیل شده از هزاران سوزن می باشد. قادر است با کمک به تولید کلاژن تمامی مواردی که در بالا بیان شد را انجام دهد. از این رو مطمئن باشید با خرید یک دستگاه درمارولر میتوانید پوستی جوان و شاداب داشته باشید. در این مقاله قصد داریم مطالبی را در غالب راهنمای خرید درمارولر بیان کنیم.

معرفی درمارولر و دلایل محبوبیت آن

معرفی درمارولر

درمارولر به دستگاهی گفته می شود که سری غلطک مانندی دارد و همانند یک ماساژور روی پوست صورت حرکت میکند. سری غلطک مانند این دستگاه دارای تعداد زیادی سوزن ریز و ظریف می باشد که سایز این سوزن ها از ۲ دهم تا ۲ میلی متر می باشند.  با حرکت این دستگاه روی پوست صورت، سوزن ها به درون پوست وارد می شود و به تولید کلاژن کمک میکند.

علاوه بر این در صورتی که این دستگاه را به همراه سایر کرم ها و سرم های تقویتی مورد استفاده قرار دهید تاثیرگذاری آن دو چندان خواهد شد. در ادامه دلایلی را بیان میکنیم که منجر به محبوبیت این دستگاه گردیده است.

دلایل محبوبیت درمارولر

با توجه به اینکه درمارولر قادر به درمان بسیاری از بیماری ها و مشکلات پوستی می باشد در دنیای امروز محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. علاوه بر آن استفاده از این درمان عوارض جانبی به همراه نخواهد داشت و هزینه های کمتری را نسبت به سایر روش های زیبایی در بر میگیرد. در ادامه مواردی را که با استفاده از درمارولر میتوان به درمان آن پرداخت بیان میکنیم:

رفع خطوط و چین و چروک های ریز

بسیاری از مشکلات پوستی مانند چین و چروک های ریز، خطوط اطراف چشم و لب، صدمات ناشی از نور خورشید، نازک شدن پوست و … به دلیل کمبود کلاژن و الاستین های پوستی می باشد. استفاده از درمارولر به طور طبیعی میزان کلاژن و الاستین پوستی را افزایش میدهد و از این طریق قادر به درمان این مشکلات می باشد. به طور معمول مدت زمان مورد نیاز برای درمان این مشکلات بین ۳ تا ۱۲ جلسه است. # راهنمای خرید درمارولر

جلوگیری از پیری زودرس

روش درمانی که برای پیری زودرس مورد استفاده قرار میگیرد دقیقا مشابه روش قبلی می باشد یعنی در این درمان نیز درمارولر با کمک به تولید کلاژن و الاستین از پیری زودرس جلوگیری میکند. کلاژن سازی ضخامت پوست را افزایش میدهد و با عواملی که منجر به پیری میشوند مقابله میکند. # راهنمای خرید درمارولر

کمک به درمان جای زخم

یکی از دلایل عمده محبوبیت درمارولر تاثیر آن در درمان جای زخم و اسکار می باشد. این موضوع که درمارولر قادر به درمان تمامی جای زخم ها به جز زخم های کلوییدی می باشد مدت هاست توسط متخصصان به اثبات رسیده است.

درمان علائم کشیدگی پوست

علائم کشیدگی پوست همانند جای زخم می باشند با این تفاوت که علت وقوع آن ها کش آمدن سریع پوست است. طبیعتا درمان این حالت از درمان جای زخم های عادی و معمولی دشوار تر است. اما درمارولر با تاثیری که در کلاژن سازی دارد قادر به درمان این مشکلات می باشد و میتواند تا حد بسیار زیادی این علائم کشیدگی را درمان کند. تعداد جلسات مورد نیاز به این منظور ۳ تا ۱۲ جلسه می باشد.

راهنمای خرید درمارولر
درمان کاهش و کم پشتی مو

درمارولر قادر به افزایش جریان خون می باشد و از این طریق هورمون هایی که به افزایش و رشد موی سر کمک میکند را بیشتر خواهد کرد. در نهایت با تاثیری که در افزایش فولیکول های مو دارد قادر به درمان کاهش و کم پشتی موی سر میشود. علاوه بر این میتوانید در کنار درمارولر از محصولات تقویتی مو مانند روغن روگاین استفاده کنید که تاثیرگذاری درمارولر را دو چندان خواهد کرد.

درمان آسیب های ناشی از نور خورشید
 

همانطور که بیان کردیم بسیاری از مشکلات پوستی به دلیل کمبود کلاژن اتفاق می افتد. آسیب های ناشی از نور خورشید نیز به همین علت رخ میدهد. استفاده از درمارولر قادر است پوست هایی که در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید آسیب دیده اند را درمان کند. علاوه بر این درماورلر با بیشتر کردن تاثیرگذاری محصولات درمانی روند بهبود را سریع تر خواهد کرد.

درمان اختلالات ناشی از افزایش رنگدانه ها

یکی از بهترین و کاربردی ترین روش هایی که برای درمان اختلالات ناشی از افزایش رنگدانه ها مورد استفاده قرار میگیرد درمارولر می باشد. در صورتی که این اختلالات در نزدیکی سطح پوست اتفاق بیفتد تعداد جلسات درمانی مورد نیاز کمتر می باشد و در صورتی که در لایه های عمیق تر بروز دهد برای نتیجه گیری به جلسات طولانی تری نیاز است. درمارولر با استفاده از نرمال سازی سلول های رنگدانه ای، لایه برداری، جذب بیشتر محصولات تقویتی و شفاف کننده و … این مشکل را درمان میکند. # راهنمای خرید درمارولر

درمان بیماری رزاسه

رزاسه یکی از بیماری های شایع پوستی می باشد که با استفاده از درمارولر درمان میگردد. در واقع درمارولر اپیدرم های پوست را تحریک میکند و کلاژن سازی را افزایش میدهد و از این طریق تا حد زیادی مشکلات ناشی از رزاسه را درمان میکند. (بهتر است بدانید درمارولر در درمان رزاسه گره ای یا چرک دار تاثیرگذار نخواهد بود.) # راهنمای خرید درمارولر

 

خرید درمارولر

همانطور که بیان شد تمامی افراد با هر جنسیت و در هر سن و سالی خواستار داشتن پوستی صاف و بدون لکه می باشند. از این رو شاهد روش های مختلف زیبایی برای دستیابی به این اهداف هستیم مانند استفاده از محصولات آرایشی، انجام عمل های جراحی، بوتاکس، تزریق ژل و … تمامی این روش ها علاوه بر اینکه به هزینه های زیادی نیاز دارند ممکن است منجر به بروز عوارض مختلف شوند و از طرف دیگر برگشت پذیر هستند.

در این بین خرید و استفاده از دستگاه درمارولر علاوه بر اینکه به هزینه کمتری نیاز دارد کم خطر و بدون عوارض می باشد. و میتوان در دنیای امروز آن را بهترین و موثر ترین روش درمان مشکلات پوستی دانست. اما همانطور که میدانید برای خرید بهترین دستگاه که مطابق با نوع پوست و مشکل پوستی شما باشد داشتن اطلاعات کافی ضروری می باشد. با تهیه یک درمارولر شما به عبارتی که یک ماساژور پوستی تهیه کرده اید که با سری متشکل از سوزن های ظریف جریان خون و تولید کلاژن های پوستی را افزایش میدهد.

تولید این پروتئین ها در درمان بیشتر مشکلات پوستی موثر خواهد بود. اما در زمان خرید این دستگاه باید به نکاتی از جمله تعداد سوزن های به کار رفته در سری آن، سایز سوزن ها، نوع مشکل پوستی که قصد درمان آن را دارید و … توجه کنید. هر کدام از این ویژگی ها در قیمت دستگاه خریداری شما نیز موثر است. و در صورت تهیه درمارولر نا مناسب ممکن است عوارض جبران ناپذیری برای پوست شما به همراه داشته باشد. در ادامه نکاتی را بیان میکنیم که در قیمت درمارولر موثر است. # راهنمای خرید درمارولر

راهنمای خرید درمارولر

نوع درمان(خانگی، کلینیکی)

درمارولر دستگاهی است که هم میتوانید در منزل مورد استفاده قرار دهید و یا در کلینیک ها و توسط متخصصان استفاده شود. از این رو و با توجه به نوع درمانی که قصد استفاده از آن را دارید هزینه های متفاوتی را در بر میگیرد. علاوه بر این سوزن های مورد استفاده در درمارولر خانگی با کلینیکی با یکدیگر متفاوت می باشند. # راهنمای خرید درمارولر

سایز سوزن های مورد استفاده در دستگاه

سوزن های مورد استفاده در سری درمارولر در سایز های مختلفی در بازار موجود است که باید با توجه به نوع مشکل پوستی انتخاب گردد و مورد استفاده قرار گیرد. سوزن های با سایر ۰٫۲۵ تا ۰٫۵ میلی متر معمولا برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار میگیرند و از سوزن هایی با سایز ۱ تا ۳ میلی متر در کلینیک ها استفاده میشود. سایز و اندازه سوزن های درمارولر در قیمت آن نیز تاثیر گذار است.(برای انتخاب سایز سوزن مناسب حتما با متخصصان در این زمینه مشورت کنید.) # راهنمای خرید درمارولر

تعدادسوزن های مورد استفاده در درمارولر

دستگاه های درمارولر در انواع مختلفی وجود دارند که هر یک از تعداد مشخصی سوزن برخوردارند. هرچه تعداد سوزن های به کار فته در سری این دستگاه بیشتر باشد سطح بیشتری را در بر میگیرد و تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت. اما طبیعتا درمارولرهایی با سری ۱۲۰۰ سوزنه نسبت به درمارولر ۱۸۰ یا ۵۴۰ سوزنه قیمت بالاتری دارد. # راهنمای خرید درمارولر

جمس بدنه درمارولرها

درمارولرهای موجود در بازار از دو جنس بدنه پلاستیکی و تیتانیومی برخوردارند. درمارولر هایی با بدنه تیتانیومی به دلیل استحکام و دوام بیشتر بهتر از انواع پلاستیکی آن می باشند. # راهنمای خرید درمارولر

خرید درمارولر ارزان

۵ بازديد

خرید درمارولر ارزان : درمارولر یک دستگاه مراقبت از پوست و زیبایی می باشد که در جوانسازی، درمان اسکار، آکنه، کاهش علائم پیری و …. موثر است. ظاهر این دستگاه به گونه ای است که در یک طرف آن دستگیره و در طرف دیگر سری غلطک مانند متشکل از هزاران سوزن وجود دارد.

در این درمان سوزن های ریز و ظریف وارد پوست میشوند و با تحریک جریان خون و تولید کلاژن به رفع مشکلات پوستی کمک میکنند. این روش درمانی بسیار به صرفه می باشد و به راحتی قابل استفاده است. در چند سال اخیر درمارولر یکی از موثر ترین روش های درمانی شناخته شده که تهاجمی نمی باشد.  در این مقاله اطلاعاتی در زمینه درمارولر و طریقه استفاده آن در اختیارتان قرار میدهیم:

چگونگی عملکرد ماساژور درمارولر

همانطور که بیان شد سری غلطک مانند درمارولر دارای تعداد متعددی سوزن ریز و ظریف می باشد که با حرکت روی پوست سوراخ های ریز و سطحی ایجاد میکند. زخم های ایجاد شده توسط این سوزن کاملا سطحی و کنترل شده می باشد. به همین دلیل است که این روش درمانی تهاجمی نمی باشد.

  • سوراخ های ایجاد شده توسط این دستگاه آسیب جدی و شدیدی به لایه خارجی پوست وارد نمیکند و به طور کامل بافت های اسکار روی پوست را از بین میبرند. البته بهتر است بدانید زخم های ایجاد شده توسط درمارولر منجر به خونریزی خفیفی خواهند شد که خطرناک نبوده و مراحل زیر را به دنبال دارد:
  • پوست مواد و پروتئین هایی را آزاد کرده که به تحریک رشد کمک میکند.
  • رگ های خونی جدیدی روی پوست ایجاد میگردد.
  • سلول های پوستی کلاژن و الاستین تولید میکنند.

بعد از اینکه ۵ روز از استفاده از درمارولر گذشت، مواد و پروتئین های آزاد شده به قسمت های آسیب دیده و تحت درمان میرسد. و منجر به ضخیم تر شدن و کمتر شدن چین و چروک های پوستی در آن ناحیه میگردد. در نهایت درمارولر موارد بسیاری از مشکلات پوستی را درمان میکند که در ادامه به بیان آن میپردازیم:

 

کاربرد های درمارولر ساده و ارزان

 

ابتدا بهتر است بدانید گرچه درمارولر یک روش درمان خانگی، موثر و بی خطر می باشد اما با این حال بهتر است قبل از استفاده با یک پزشک متخصص مشورت کنید. کاربردهای این دستگاه به شرح زیر می باشد:

  • کاربرد درمارولر در درمان جای زخم، جوش و آکنه
  • کاربرد درمارولر در بستن منافذ باز و بزرگ پوستی
  • کاربرد درمارولر در رفع علائم کششی و ترک های پوستی
  • استفاده از درمارولر به منظور کنترل چربی پوست
  • کاربرد درمارولر در رفع یا کاهش چین و چروک های پوستی
  • کاربرد درمارولر در از بین بردن خطوط خنده، اخم و …
  • استفاده از درمارولر در رفع شل شدگی و حفظ استحکام پوست
  • کاربرد درمارولر در افزایش تولید کلاژن و جوانسازی پوست
  • کاربرد درمارولر در ایجاد پوستی صاف و یکپارچه
  • استفاده از درمارولر در رفع ریزش مو و کمک به رشد مجدد مو
  • کاربرد درمارولر در درمان لک و گودی به جای مانده از جای جوش
  • کاربرد درمارولر در  درمان اسکارهای ناشی از سوختگی یا جراحی
  • کاربرد درمارولر در کاهش چین و چروک پوست
  • استفاده از درمارولر در درمان با PRP
  • کاربرد درمارولر در در مزوتراپی به منظور نفوذ دارو به داخل پوست
  • استفاده از درمارولر در درمان فرو رفتگی های روی پوست مانند اسکار آکنه، آبله مرغان، سالک و زخم ها
  • کاربرد درمارولر در درمان سلولیت
  • استفاده از درمارولر به منظور شفافیت و روشن شدن پوست و … (خرید درمارولر ارزان)
 

نکات مورد توجه در زمان خرید درمارولر ارزان!!

درمارولر با ایجاد زخم های ریز روی سطح پوست، سلول های پوستی را گول میزند تا میزان تولید کلاژن و الاستین را افزایش دهد. در نتیجه تولید کلاژن و الاستین پوست صورت دیرتر دچار چین و چروک میشود، از پیری زودرس پوست جلوگیری میکند، به ترمیم پوست و ترمیم جای جوش کمک میکند، مناطق گود افتاده پوست را پر میکند، در مواقعی به رشد مو و جلوگیری از ریزش آن کمک میکند و بسیار موارد دیگر که در بالا بیان کردیم. از این رو در زمان تهیه این دستگاه باید به نکات زیر توجه کرد:

خرید درمارولر ارزان

توجه به سایز سوزن های درمارولر

درمارولر ها دارای ۵ سایز سوزن با اندازه های ۰٫۰، ۰٫۲۵، ۰٫۵، ۱، ۱٫۵ تا ۵٫۷۵ هستند. سایز این سوزن ها باید با مشورت متخصص و توجه به نوع مشکل پوستی انتخاب گردد به طور مثال:

اگر برای درمان چین و چروک های زیاد پوستی قصد تهیه این دستگاه را دارید باید از سوزن های با سایز بزرگتر استفاده شود. به طور مثال برای چروک های عمیق از سوزن های با سایز ۱ استفاده میشود و برای ترک های پوستی بدن از سوزن های با سایز ۱٫۵ استفاده میشود. برای مناطق زیر چشم و یا اطراف لب از سوزن های کوچکتر استفاده شود و …. (خرید درمارولر ارزان)

 

توجه به جنس سوزن ها

 

از دیگر موارد پر اهمیت در انتخاب و تهیه درمارولر توجه به جنس سوزن ها می باشد. سوزن هایی با جنس تیتانیوم بهترین و مناسب ترین سوزن به این منظور می باشند. اما توجه کنید سوزن های درمارولر بعد از گذشت ۸ تا ۱۲ ماه باید تعویض شوند. (قبل از تهیه سوزن ها اگر دچار مشکلات پوستی مانند جوش،آکنه و .. هستید ممکن است پوستتان دچار حساسیت شود.) (خرید درمارولر ارزان)

توجه به جنس و نوع پوست

توجه به جنس پوست از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که اگر پوستتان خشک باشد باید از سرم ها و کرم های مرطوب کننده قبل از انجام درمارولینگ استفاده نمایید.

توجه به اندازه دسته درمارولر

اندازه دسته درمارولر باید به گونه ای باشد که به راحتی بتوان آن را در دست گرفت و در مناطق مختلف از آن استفاده کرد. (خرید درمارولر ارزان)

 برای خرید درمارولر پرفروش هما سنتر کلیک کنید

توجه به تعداد سوزن های موجود در سری دستگاه

درمارولر ها دارای دهانه هایی با سایز های مختلف می باشند. هرچه دهانه این دستگاه بزرگتر باشد و تعداد سوزن های بیشتری در آن قرار گیرد طبیعتا سطح بیشتری را تحت درمان قرار میدهد و سرعت درمان افزایش پیدا میکند. از این رو در زمان خرید به تعداد سوزن های موجود در سری دستگاه توجه کنید. البته بهتر است برای مناطق کوچک و حساس از درمارولرهایی با اندازه کوچکتر استفاده کنید. (خرید درمارولر ارزان)

توصیه هایی در زمان استفاده از درمارولر

  • قبل از استفاده از درمارولر دستگاه را ضد عفونی کنید.
  • پوست صورت یا منطقه تحت درمان را با شوینده مناسب بشویید.
  • اگر پوست حساس و خشکی دارید قبل از استفاده از آبرسان استفاده کنید.
  • بعد از استفاده از دستگاه بهتر است از روغن هایی مفید برای پوست مانند روغن آووکادو، روغن نارگیل و … استفاده کنید.
  • بهتر است قبل از استفاده،، دستگاه را روی قسمت کوچکی از پوست تست کنید تا مطمئن شوید پوست شما نسبت به این دستگاه حساسیت ندارد.
  • اگر اولین بار است از این دستگاه استفاده کنید از سوزن های با سایز و اندازه کوچکتر استفاده کنید. تا التهاب و قرمزی کمتری ایجاد شود.
  • فراموش نکنید از درمارولر بر روی زخم های باز استفاده نکنید.
  • تاثیر گذاری درمارولر به صرف زمانی نیاز دارد. بنابراین در زمان استفاده از این دستگاه صبور باشید. اثر گذاری این دستگاه بعد از گذشت ۵ تا ۶ جلسه درمانی نمایان می شود. (خرید درمارولر ارزان)
درمارولر تیتانیومی بهتر است یا درمارولر استیل؟

در بالا بیان کردیم که جنس سوزن مورد استفاده در درمارولر از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو سوالی که در ذهن بسیاری از افراد ایجاد می شود این می باشد که درمارولر با سوزن های استیل مناسب تر است و یا تیتانیومی؟ در پاسخ به این سوال باید گفت در زمان تهیه جنس مناسب درمارولر توجه به دو نکته بهداشت و دوام اهمیت بالایی دارد. سوزن های تیتانیومی به دلیل اینکه دوام بیشتری دارند مدت زمان طولانی تری میتوان از آن استفاده کرد و زمان کند شدن آن طولانی تر است. (خرید درمارولر ارزان)

اما در مقابل ضد زنگ نیستند و به مراقبت بیشتری نیاز دارند. در مقابل سوزن های استیل سریع تر کند و غیر قابل استفاده میشوند. به طور کل سوزن های استیل بهداشتی تر بوده و استریل می باشند از این رو استفاده از درمارولر های با سوزن های این جنس مناسب تر است. اما هر دو این دستگاه ها مناسب است و اگر نتوانستید درمارولر با سوزن های استیل تهیه کنید چندان اهمیت ندارد.