بهترین دستگاه میکرونیدلینگ خانگی

۱۱ بازديد

بهترین دستگاه میکرونیدلینگ خانگی : در دنیای امروز یکی از بهترین و محبوب ترین روش های درمان و مراقبت از پوست صورت، میکرونیدلینگ می باشد. استفاده از این روش به خصوص در سال های اخیر توجهات بسیاری را به خود جلب نموده است. این روش را میتوان در مراکز تخصصی و توسط متخصصان انجام داد و یا با تهیه انواع خانگی آن، به راحتی در منزل برای برای رفع مشکلات پوستی خود آن را مورد استفاده قرار داد.

استفاده از میکرونیدلینگ نسبت به سایر روش های درمانی به هزینه کمتری نیاز دارد و تاثیرگذاری آن نیز بیشتر است. در این مقاله قصد داریم به بررسی میکرونیدلینگ خانگی بپردازیم و شما را با بهترین دستگاه میکرونیدلینگ خانگی آشنا کنیم.

معرفی دستگاه میکرونیدلینگ خانگی

همانطور که میدانید میکرونیدلینگ روشی برای جوانسازی و از بین بردن مشکلات پوستی می باشد. تاثیرات چشم گیر این روش و بدون عوارض بودن آن منجر گشته تا طرفداران بسیاری را به خود جذب نماید. میکرونیدلینگ در واقع به دستگاه هایی گفته میشود که سری آن ها دارای هزاران سوزن ریز و ظریف می باشد و با حرکت روی پوست قادر به برطرف کردن کلیه مشکلات پوستی است. (بهترین دستگاه میکرونیدلینگ خانگی)

بعضی از این دستگاه ها را میتوان به راحتی در منزل و یا در آرایشگاه ها مورد استفاده قرار داد. بهتر است بدانید تهیه یک دستگاه میکرونیدلینگ خانگی، تا حد زیادی در هزینه های شما برای درمان مشکلات پوستی صرفه جویی میکند. بنابراین توصیه میکنیم اگر خواستار داشتن پوستی صاف و شفاف هستید بهترین دستگاه میکرونیدلینگ خانگی را تهیه کنید و با خیال راحت در منزل آن را مورد استفاده قرار دهید.

مزیت های دستگاه میکرونیدلینگ خانگی

  • رفع چین و چروک پوست صورت و پوست دست
  • رفع تیرگی پوست
  • رفع لکه های پوستی
  • از بین بردن جای جوش، لک و …
  • لیفتینگ و کشیدگی پوست صورت
  • از بین بردن جای جوش
  • و …
نکاتی برای خرید بهترین دستگاه میکرونیدلینگ خانگی!

امروزه انواع مختلفی از دستگاه های میکرونیدلینگ خانگی در بازار موجود است. در ادامه شما را با انواع و کاربردهای آن آشنا میکنیم تا بتوانید بهترین دستگاه میکرونیدلینگ خانگی را تهیه کنید و پوستی صاف و شفاف داشته باشید.

میکرونیدلینگ خانگی درمارولر

یکی از ساده ترین انواع میکرونیدلینگ خانگی را میتوان درمارولر ها دانست. این دستگاه بدنه ای از جنس پلاستیک دارد و دهانه آن شامل سوزن های ریز متعددی است. تعداد سوزن های این دستگاه را میتوان حدود ۲۰۰ عدد دانست. با حرکت دادن این دستگاه روی پوست صورت منافذ بسیار کوچکی در سطح پوست ایجاد میشود و به این طریق کلاژن سازی و جریان گردش خون افزایش میابد و مشکلات پوستی درمان میگردد.

همچنین ایجاد این منافذ کمک میکند سرم ها و مواد مغذی راحت تر جذب پوست شود و در نتیجه تاثیرگذاری دو چندانی داشته باشد. فشار دستگاه درمارولر بسیار کم و ضعیف می باشد، بنابراین میتوانید مطمئن باشید زخم های عمیقی روی پوست ایجاد نمیگردد. (بهترین دستگاه میکرونیدلینگ خانگی)

میکرونیدلینگ خانگی درماپن

میکرونیدلینگ های درماپن را میتوان از نظر ظاهری شبیه به خودکار دانست. این دستگاه دهانه پهن و دایره ای شکلی دارد که سوزن ها در آن قسمت قرار داده شده و بیشتر از جنس تیتانیوم هستند. درماپن ها همانند مهر روی پوست حرکت میکند به این معنی که به درون پوست وارد شده و سپس از آن خارج می شود. از این طریق سوزن های ریز بسیاری روی سطح پوست ایجاد شده و در درمان مشکلات پوستی اثر گذار است. (توصیه میشود این دستگاه در کلینیک و توسط متخصصین مورد استفاده قرار گیرد.)

میکرونیدلینگ خانگی درما استامپ

درما استاپ دقیقا شبیه به درماپن ها می باشد. یعنی ظاهری شبیه به خودکار با یک بدنه پلاستیکی و سری دارای تعداد زیادی سوزن دارد. تنها تفاوتشان را میتوان پهن تر بودن دهانه درما استامپ دانست که منجر شده سوزن های زیادتری در آن قرار گیرد. درما استامپ ها در ساختار خود دارای موتور الکتریکی می باشند.

به این معنی که هم قابلیت استفاده به صورت دستی را دارند و هم می توانند به صورت مکانیکی روی پوست حرکت کنند. اما حرکت آن را روی پوست همانند درماپن مهر مانند می باشد. از جهات دیگر میتوان درما استامپ را شبیه با دستگاه های تاتو دانست که تنها تفاوتشان وجود سوزن های بسیار در سری درما استامپ ها است.(بهترین دستگاه میکرونیدلینگ خانگی)

میکرونیدلینگ خانگی دارای امواج رادیویی

ابتدا بهتر است بدانید دستگاه های میکرونیدلینگ که دارای امواج رادیویی هستند باید توسط پزشک مورد استفاده قرار گیرند چرا که هنوز استفاده از این دستگاه در کشور ما رواج نیافته است. این دستگاه ها نیز همانند انواع دیگر آن است که در بالا بیان کردیم با این تفاوت که هیچگونه زخم و یا سوراخی روی پوست ایجاد نمیکند و با اشعه امواج رادیویی، کلاژن سازی پوست را افزایش می دهد.

چگونگی استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ خانگی

ابتدا بهتر است بدانید چگونگی استفاده از بهترین دستگاه میکرونیدلینگ خانگی در انواع مختلف آن متفاوت می باشد. از این رو توصیه میشود در زمان تهیه آن حتما به چگونگی مصرف و استفاده آن توجه کنید. (بهترین دستگاه میکرونیدلینگ خانگی)

در ادامه روش کلی استفاده از میکرونیدلینگ خانگی را در اختیارتان قرار میدهیم:
  • ابتدا قبل از استفاده از میکرونیدلینگ خانگی برای جوانسازی پوست بهتر است پوست صورت خود را به طور کامل با مواد شوینده مناسب، بشورید. توجه کنید پوست صورت شما باید از تمامی آلودگی ها و مواد آرایشی پاکسازی شود.
  • سپس سوزن های موجود در دهانه دستگاه میکرونیدلینگ را با استفاده از مواد ضد عفونی کنند مانند الکل به طور کامل ضدعفونی کنید.
  • در زمان استفاده از میکرونیدلنیگ باید تصور کنید تمامی اجزای صورت شما جدا می باشند. یعنی پیشانی، چانه، گونه و … همگی قسمت های جدا از همدیگر هستند.
  • در زمان انتخاب و استفاده از سوزن آن را دقیقا مطابق با پوست خود انتخاب کنید.(سورن های میکرونیدلینگ در انواع و جنس های مختلفی در بازار موجود است.)
  • بعد از انجام مراحل قبلی دستگاه را روشن کرده و مورد استفاده قرار دهید. توجه کنید سوزن ها باید به آرامی روی پوست کشیده شوند چرا که درغیر اینصورت ممکن است پوست شما دچار آسیب شود. علاوه بر این دستگاه میکرونیدلینگ را نباید تنها روی یک نقطه از پوست مورد استفاده قرار دهید اینکار منجر میگردد به آن ناحیه فشار وارد شود و در نتیجه پوستتان آسیب ببیند.
  • نکته مورد توجه در استفاده از میکرونیدلنیگ این است که دستگاه باید به یک سمت حرکت کند.(جهت حرکت دستگاه را در حین کار تغییر ندهید.)
  • تا ۸ ساعت بعد از پایان استفاده از دستگاه، پوست خود را با مواد شوینده نشورید.
  • توصیه میشود تا ۱ روز بعد از استفاده از میکرونیدلینگ از مواد آرایشی استفاده نکنید.
  • بهتر است بعد از پایان استفاده از دستگاه، از سرم های ویتامین سی روی پوست خود استفاده کنید.(بهترین دستگاه میکرونیدلینگ خانگی)
  • سوزن های مورد استفاده در دستگاه میکرونیدلینگ خانگی به دلیل ورود به درون پوست باید توسط یک نفر استفاده گردد. چرا که در صورت استفاده چندین نفر از این دستگاه احتمال ایجاد عفونت وجود دارد.
  • بعد از پایان استفاده، دستگاه میکرونیدلینگ خانگی را به درون جعبه خود وارد کنید و از آن مراقبت نمایید.

مراقبت هایی که باید قبل و بعد از انجام میکرونیدلینگ خانگی انجام شود!!

قبل از استفاد از میکرونیدلینگ خانگی
  • اعلام تمام سوابق بیماری و مشکلات پوستی به پزشک
  • پاک کردن سطح پوست از کلیه آلودگی ها
  • عدم استفاده از لایه بردار(حداقل دو هفته قبل از انجام میکرونیدلینگ)

بعد از استفاده از میکرونیدلینگ خانگی

  • مصرف میوه و سبزیجات مختلف
  • عدم استفاده از داروهای ضد درد و ضد التهاب مانند پروفن
  • عدم انجام فعالیت هایی که منجر به تعریق پوست میشود.
  • قرار نگرفتن در تابش مستقیم نور آفتاب
  • عدم استفاده از لایه بردار
  • عدم دست زدن به پوست در روزهای اول بعد از انجام میکرونیدلینگ
  • استفاده نکردن از محصولاتی که دارای خاصیت اسیدی هستند. (بهترین دستگاه میکرونیدلینگ خانگی)

بهترین دستگاه میکرونیدلینگ

۹ بازديد

بهترین دستگاه میکرونیدلینگ میکرونیدلینگ یکی از جدیدترین و موثر ترین روش ها برای جوانسازی پوست می باشد. البته بهتر است بدانید قدمت استفاده از این روش به سال ها پیش باز میگردد، اما به مرور زمان این دستگاه به روزرسانی شده است و امروزه به عنوان کاربردی ترین روش درمان مشکلات پوستی شناخته می شود.

ممکن است بسیاری از شما با این روش درمانی آشنایی نداشته باشید و با شنیدن این عنون سوال هایی از قبیل اینکه میکرونیدلینگ چیست؟ چه کاربردی دارد؟ بهترین دستگاه میکرونیدلینگ کدام است؟ و … در ذهنتان ایجاد شود. در ادامه مقاله شما را به طورکامل با این روش درمانی آشنا میکنیم.

معرفی دستگاه میکرونیدلینگ

همانطور که میدانید جوانسازی پوست یکی از موضوعات پراهمیت در دنیای امروز می باشد. از این رو کرم های آرایشی مختلف، روش های درمانی مدرن مانند بوتاکس، تزریق ژل ، استفاده از داروهای شیمیایی مختلف و … به این منظور روی کار آمده است. در این بین میکرونیدلینگ به عنوان یک دستگاه در تجهیزات آرایشی شناخته می شود که به علت تاثیرگذاری بالای آن، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. (بهترین دستگاه میکرونیدلینگ)

بهترین دستگاه میکرونیدلینگ

دستگاه میکرونیدلینگ دارای دهانه ای می باشد که شامل سوزن های ریز متعددی است. این دستگاه به نوعی شبیه به یک ماساژور عمل کرده و زخم های بسیار ریزی را روی پوست ایجاد میکند. ایجاد زخم ها و سوراخ های ریز کمک میکند ویتامین ها و مواد مفید به راحتی به پوست جذب شوند و تاثیرگذاری بسیاری داشته باشند. استفاده از این دستگاه همچنین جریان گردش خون را بیشتر میکند و منجر به کلاژن سازی میگردد. کلاژن در ترمیم پوست و بهبود بخشیدن به وضعیت پوست موثر خواهد بود.(بهترین دستگاه میکرونیدلینگ)

آیا استفاده از میکرونیدلینگ با درد همراه است؟

ممکن است با شنیدن نام سوزن این تصور در ذهنتان ایجاد گردد که استفاده از میکرونیدلینگ با درد همراه است. اما بهتر است بدانید این روش هیچگونه احساس دردی به همراه نخواهد داشت. چرا که سوزن های استفاده شده در این دستگاه بسیار ریز و ظریف می باشند و تنها زخم های بسیار ریزی روی پوست ایجاد میکنند. البته در این روش برای افرادی که دارای پوست بسیار حساسی هستند از مواد بی حس کننده استفاده میگردد.

کاربردهای دستگاه میکرونیدلینگ روی پوست صورت
  • کاربرد میکرونیدلینگ در بهبود جای جوش و لکه های پوستی
  • کاربرد میکرونیدلینگ در رفع خطوط عمیق پوستی مانند خط خنده، خط اخم و …
  • کاربرد میکرونیدلینگ در از بین بردن ترک های پوستی که در دوران حاملگی یا بر اساس چاقی و لاغری ایجاد میشود.
  • کاربرد میکرونیدلینگ در رفع چین و چروک های پوستی و جوانسازی پوست
  • کاربرد میکرونیدلینگ در روشن کردن پوست صورت (بهترین دستگاه میکرونیدلینگ)
  • کاربرد میکرونیدلینگ در از بین بردن جای زخم، سوختگی و …
  • کاربرد میکرونیدلیگ در درمان کلیه مشکلات پوستی (مشکلات پوستی که با لیزر نیز درمان نخواهند شد.)
  • کاربرد میکرونیدلینگ در درمان ریزش مو
بهترین دستگاه میکرونیدلینگ

دستگاه های میکرونیدلینگ امروزه در انواع دستی و برقی و در مدل های مختلف در بازار موجود است. شما میتوانید با توجه به نوع کاربرد هر یک را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید. در ادامه شما را با انواع میکرونیدلینگ آشنا میکنیم:

دستگاه میکرونیدلینگ درمارولر(دستگاه های دستی میکرونیدلینگ)

درمارولر از انواع میکرونیدلینگ دستی می باشد. این دستگاه دارای بدنه ای پلاستیکی و دهانه ای پر از سوزن است. عملکرد این دستگاه ها همانند سایر میکرونیدلینگ ها با ایجاد سوراخ های ریز روی پوست صورت انجام میگیرد. سوزن های مورد استفاده در درمارولر در جنس های مختلفی مانند سیلیکونی، شیشه ای، فلزی، پلیمری و … موجود است. (درکشور ما بیشتر این دستگاه ها دارای سوزن هایی از جنس تیتانیوم هستند.)

 
انواع درمارولر ها عبارتند از:

دستگاه دی آر اس (DRS)

دی آر اس از انواع دستی میکرونیدلینگ است که ایمنی آن بالا بوده و بیشترین اثرگذاری را روی سلول های بنیادی خواهد گذاشت. این روش به منظور رساندن دارو و مواد مغذی به سطح پوست مورد استفاده قرار میگیرد. به عبارتی سوزن های تیتانیومی این دستگاه سوراخ های ریزی را روی پوست ایجاد خواهند کرد که در نتیجه به جذب بهتر مواد مغذی کمک میکند.

استفاده از این دستگاه روز به روز بیشتر مورد توجه متخصصان پوست قرار میگیرد و نسبت به تاثیرگذاری شگفت انگیزش به صرف هزینه کمتری نیاز دارد. (بهتر است بدانید منافذ ایجاد شده با دستگاه دی آر اس بعد از گذشت زمان کوتاهی بر طرف میگردد. اما در افزایش کلاژن سازی تاثیرات چشم گیری دارد.) (بهترین دستگاه میکرونیدلینگ)

دستگاه زد جی تی اس (ZGTS)

از دیگر دستگاه های دستی میکرونیدلینگ، زد جی تی اس می باشد که کاربرد فوق العاده ای در جوانسازی، رفع چین و چروک، از بین بردن جای جوش و زخم، از بین بردن جای عمل های جراحی و … خواهد داشت. با کشیده شدن این دستگاه روی پوست صورت، به هیچ وجه متوجه تیزی و ورود سوزن به پوست نخواهید شد. علت این امر کنار هم قرار گرفتن موازی سوزن هاست که مانع از ورود عمیق آن ها به درون پوست میشود. (بهترین دستگاه میکرونیدلینگ)

 بعد از استفاده از دستگاه زد جی تی اس ممکن است پوست دچار التهاب و قرمزی شود، که بعد از ۲۰ دقیقه بر طرف میگردد. افرادی که این روش را مورد استفاده قرار داده اند معتقدند بلافاصله بعد از استفاده از این روش پوستشان صاف و براق شده است. (توصیه می شود بعد از استفاده از زد جی تی اس از ماسک  صورت استفاده کنید.)

دستگاه میکرونیدلینگ درماپن(دستگاه برقی میکرونیدلینگ)

درماپن از انواع برقی میکرونیدلینگ می باشد که ظاهری شبیه به خودکار دارند و دهانه پهن و گرد آن ها دارای سوزن های ریز متعددی است. درماپن این امکان را در اختیار کاربران قرار میدهد تا بتوانند فاصله سوراخ های ایجاد شده را تنظیم کنند و علاوه بر این سوراخ های ریز بیشتری را ایجاد میکنند که در نتیجه منجر به کلاژن سازی و تاثیرگذاری بیشتر آن نسبت به مدل قبلی شده است. انواع درماپن عبارت است از: (بهترین دستگاه میکرونیدلینگ)

دستگاه دکتر پن (A1W)

دستگاه دکتر پن از انواع درماپن ها می باشد که تاثیرات شگفت انگیزی در لیفت پوست، جوانسازی و سفت کردن پوست صورت خواهد داشت. مزیت این دستگاه بدون عوارض بودن آن می باشد. به طور کل دستگاه دکتر پن از دو قسمت تشکیل شده است. که عبارتند ازخش بدنه (دارای دو نوع شارژی و برقی است) و کارتریج (قسمتی شامل ۱۲ تا ۳۶ سوزن)

کارتریج های استفاده شده در دستگاه میکرونیلدینگ دکتر پن را میتوان چند با مورد استفاده قرار داد و بعد از چند دفعه استفاده باید آن را تعویض کرد. ایجاد سوراخ های ریز روی پوست کمک میکند تاثیرگذاری استفاده از داروهای مغذی و تقویتی افزایش یابد که در نتیجه کلیه لکه های پوستی، آفتاب سوختگی و … درمان میشود. (به دلیل اینکه سرعت حرکت دستگاه دکتر پن بالا می باشد منجر به ایجاد زخم یا خراش عمیق روی پوست نخواهد شد.) (بهترین دستگاه میکرونیدلینگ)

دستگاه دکتر پن(A6)

یکی از بهترین دستگاه میکرونیدلینگ در دنیای امروز دستگاه دکتر پن A6 می باشد. علت این امر داشتن ویژگی هایی از جمله سرعت بالا، عدم لرزش، امکان تنظیم سوزن های خروجی، ایمنی دستگاه و … است. این دستگاه بیشتر برای درمان مشکلاتی مانند استرچ مارها، جای زخم و اسکار، آفتاب سوختگی، لکه های پیری، درمان چین و چروک و مشکلاتی از این قبیل مورد استفاده قرار میگیرد.

علاوه بر این دستگاه دکتر پن A6 در جذب مواد مغذی و سرم های تقویتی به پوست و تاثیرگذاری بیشتر آن نیز کاربرد دارد. به طوری که میتوان گفت با استفاده از این دستگاه جذب مواد مغذی تا ۳۰% افزایش می یابد.