قیمت لیزر لک صورت چقدر است؟

۲۳ بازديد

قیمت لیزر لک صورت ؛ آیا می‌دانید یکی از مشکلات مهم پوستی که بر اعتماد به نفس شما تاثیر دارد چیست؟ آیا از قیمت لیزر لک صورت خبر دارید؟ لک‌های پوستی یکی از مشکلات رایج برای اکثر افراد هستند. بسیاری از افراد خصوصا بانوان تمایل دارند پوستی صاف و بدون لک داشته باشند، زیرا داشتن پوستی صاف و یکدست به شما اعتماد بنفس می‌دهد و شما را از به کار بردن انواع کرم‌های شیمیایی مضر بی نیاز می‌کند.

تاثیر موقتی مواد شیمیایی و عادت دادن پوست به درمان‌های دارویی در دراز مدت باعث تاثیرات منفی بر پوست می‌شود. از طرفی با قطع درمان‌های شیمیایی دوباره شاهد بازگشت لک‌ها خواهید بود.

در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین راهکارهای از بین برنده‌ی لک‌های پوستی و قیمت لیزر لک صورت را به شما معرفی نماییم. حدس می‌زنید چه راه حلی پیش روی شماست؟

لک های پوستی

دلایل ایجاد لک های پوستی

قیمت لیزر لک صورت ، پوست ما از ابتدا که دارای لک‌های پوستی نبوده است! پس چه عواملی باعث ایجاد این لک‌ها می‌شود؟ بیایید با هم این عوامل را مرور نماییم. چرا که اولین کار برای درمان لک‌های پوستی پیشگیری است. مواردی مانند، بالا رفتن سن و سال، تاثیر نور خورشید بر پوست، تاثیر بیماری‌های مختلف، حاملگی، مصرف برخی داروها و … در دراز مدت باعث ایجاد لکه‌های پوستی می‌شود.

این لک‌ها ابتدا با تغییر رنگ‌های جزئی خود را نشان می‌دهند. و با گذشت زمان با تغییر میزان رنگدانه‌های پوستی لک‌های عمیق ایجاد می‌شود. بنابراین شما در همان مراحل اولیه باید درمان را شروع نمایید. ولی اصلا نگران نباشید، اگر لک‌های پوستی شما خیلی وقت است که ایجاد شده و درمان نکرده اید، چاره‌ی کار را ما به شما معرفی می‌کنیم.

درمان لک پوستی و قیمت لیزر لک صورت و پوستی

همان طور که گفتیم، اولین کار برای رفع مشکلات پیشگیری است. پس برای قدم اول از پوست خود در مقابل عوامل ایجاد کننده لک محافظت نمایید و سپس از موارد درمانی استفاده کنید. پیش از درمان نیز باید تا حدودی با قیمت لیزر لک صورت آشنا باشید.

برخی لک‌ها ارثی هستند و با هر روش مراقبتی نمی‌توانید از بروز آنها جلوگیری کنید. استفاده از مواد شیمیایی و انواع مختلف کرم‌ها در دراز مدت نتیجه ای ندارد. پس برای خرید انواع مختلف کرم‌ها و درمان‌های شیمیایی بیهوده هزینه نکنید زیرا هیچ تاثیر ماندگاری نخواهد داشت. انواع کرم‌ها و مواد شیمیایی در کوتاه مدت با تاثیر روی لکه‌های پوستی آنها را شفاف می‌کنند و شما احساس بهبودی می‌کنید، ولی در دراز مدت با عادت کردن پوست به مواد شیمیایی دیگر تاثیری نخواهد داشت و فقط وقت و هزینه‌ی خود را تلف خواهید کرد.

از این رو ما قصد داریم بهترین راه خلاصی از لک‌های پوستی را به شما معرفی نماییم. بله! لیزر یکی از بهترین راه‌های درمان لک‌های پوستی است. با این روش شما برای همیشه از شر این لک‌های مزاحم خلاص می‌شوید، و با دیدن پوست صاف خود احساس لذت و غرور خواهید کرد.

لیزر صورت

لیزر چگونه لک‌های پوستی را از بین می‌برد؟

حتما برایتان جالب است بدانید که لیزر چگونه بر لکه‌های پوستی تاثیر می‌گذارد و قیمت لیزر لک صورت چقدر است. ما به شما سازوکار تاثیر لیزر را توضیح می‌دهیم. لیزر با طول موج‌های مختلف بر روی پوست تابانده می‌شود و بر رنگدانه‌های پوست تاثیر گذاشته و جذب آنها می‌شود.

به این ترتیب بر رنگدانه‌های پوست تاثییر گذاشته و تغییر رنگ ایجاد می‌کند. با این تغییر رنگ لکه‌های پوستی به مرور شفاف شده و با رنگ سایر قسمت‌های پوست یکسان می‌شوند. درمان لک‌های پوستی با توجه به عمق و سن لکه‌ها به جلسات مختلفی نیاز دارد، از این رو با توجه به عمق و شدت لک‌های پوستی، قیمت لیزر لکه‌های پوستی متفاوت خواهد بود.

از چه دستگاه هایی استفاده کنیم؟

امروزه برای درمان انواع مشکلات پوستی از لیزر استفاده می‌کنند. خیلی دنبال اسم دستگاه لیزر نباشید و کار را به کار دان بسپارید. زمانی که سرما می‌خورید و پیش پزشک می‌روید از چه دارویی استفاده می‌کنید؟ آیا به دکتر می‌گویید برای من قرص x را بنویس؟ مسئله دقیقا به همین شکل است! پس از متخصصان بخواهیم با در نظر گرفتن عوامل مختلف دستگاه خوبی را به ما معرفی کنند.

بهانه را کنار بگذارید و برای زیبایی همین امروز اقدام کنید. کلینیک تخصصی هما با به کارگیری نیروی ماهر و مجرب، پوستی سالم و عاری از هرگونه مشکل را برای مراجعه کنندگان محترم به ارمغان می‌آورد.

قیمت لیزر لک صورت، در جاهای مختلف، متفاوت است. ما سعی می‌کنیم کیفیت بالا را در کنار قیمت مناسب عرضه کنیم تا مشتریان وفاداری داشته باشیم.

دستگاه لیزر خانگی

دستگاه‌های لیزر خانگی نیز وجود دارد که شاید قیمت لیزر لک صورت به این شکل مناسب‌تر باشد. اما آیا این تمام ماجرا است؟

هرگز به خاطر قیمت مناسب‌تر کیفیت را از دست ندهید. ممکن است از راهکارهای خانگی موقتا نتیجه بگیرید اما در نهایت مجبورید دوباره آن را تکرار کنید. به جای هزینه کردن در چند مرحله که به مراتب بیشتر است؛ یک بار طبق ارزشی که برای سلامتی‌تان قائل هستید عمل کنید قطعا پزشکان متخصص نیز این نکته را به شما خواهند گفت پس جیب افراد سوجو را از روش‌های نامطمئن و غیر اصولی، پرپول نکنید.

 

 

حالا باید چکار کنیم؟ آیا یک راهکار واحد وجود دارد؟

در نهایت انتخاب باشماست. این شما هستید که تصمیم می‌گیرید چقدر و کجا هزینه کنید. فقط این نکته را فراموش نکنید که سلامتی شوخی بردار نیست که به خاطر قیمت لیزر لک صورت آن را به خطر بیندازید. هیچ مانعی وجود ندارد می‌توانید راه حل‌های منع شده مقاله را نیز امتحان کنیم؛ اما اگر این ریسک جواب نداد پوست چه کسی آسیب می‌بیند؟ قطعا خود شما! کمی بیشتر جست و جو کنید و بی‌گدار به آب نزنید.

تمام کادر و تیم هما سنتر با شما برخودی صادقانه دارند و به فکر سلامتی شما هستند. پس با یک بار خرید از محصولات متوجه کیفیت کار و برخورد خوب پرسنل خواهید شد. سلامتی خریداران، جزو اصول جدا نشدنی ماست که همواره به آن پایبند هستیم.

آیا دستگاه لیزر خانگی خوبه؟

۱۸ بازديد

به نظرم شما هم مثل من و خیلیای دیگه دوست دارید بدونید که:

آیا واقعا دستگاه لیزر خونگی خوبه یا نه؟

آیا واقعا نتیجه میده؟

آیا واقعا عوارض نداره؟

آیا واقعا با تهیه این دستگاه خونگی از لیزر بیرون رفتن بی نیاز میشید یا باز هم باید به کلینیک ها مراجعه کنید؟

جواب همه ی سوالاتون تو مقاله امروز من هست.

من المیناز اردیبهشت هستم و قراره امروز تمام و کمال درباره ی همه نکات درباره دستگاه های لیزر خونگی صحبت کنیم.

اطلاعات خوبی قراره بهتون بدم. با من تا آخر مقاله همراه باشید.

زیبایی با لیزر

در بین خانم ها و آقایان معمولا خانم ها کسانی هستن که هزینه و زمان بیشتری رو صرف از بین بردن موهای زائد بدن و صورتشون می کنند. (البته امروزه این مسئله به آقایان هم سرایت کرده و نسبت به گذشته مردها هم زمان بیشتری برای زیبایی و سلامت خودشون هزینه می کنند که خیلی هم عالیه) شرکت های آرایشی و بهداشتی هم زود به زود محصولات جدیدی رو برای رفع موهای زائد به بازار روانه می کنند که بیشتر این محصولات نتیجه خوبی هم ندارند و صرفا جهت درآوردن پول می باشد.

در بین روش های درمانی رفع مو زائد دستگاه های لیزر کلینیکی بیشترین میزان بازدهی و جواب دهی رو داشته و از اونجایی که گرفتن نوبت از مراکز زیبایی و رفتن به کلینیک ها و انجام لیزر توسط فرد دیگری از سخت ترین کارهای دنیا محسوب میشه بعضی از شرکت ها تصمیم به ساخت و تولید دستگاه های لیزر خانگی کردند. که این کار انقلاب بزرگی در صنعت رفع موهای زائد با لیزر به حساب میومد.

 

با تولید دستگاه های خانگی لیزر و فروش آنها در بازار، با توجه به نتیجه دهی فوق العاده دستگاه ها و همچنین استقبال افراد از این ابداع کاربردی، تا حد خیلی زیادی مردم از رفتن به کلینیک های لیزر خودداری کردند اما در این بین بودند افرادی که هنوز به این دستگاه ها اعتماد نداشتند و ترجیح می دادند هزینه ای برای آن نکنند تا مبادا جواب نگیرند و پولشان هدر برود.

تا اینکه در نهایت با بروز بیماری خطرناک و واگیردار کرونا که سبب شد در زندگی اولویت اول هر کس، ماندن در خانه، جهت حفظ جون خودمون و عزیزانمون شد و همه در تلاش بودند تا تمامی کارهای بیرون از خونه رو به گونه در خانه انجام بدهند. کارهایی مثل انجام دادن شغلشون که با انجام دور کاری (البته در بعضی از مشاغل که این قابلیت رو داشت) متوجه شدند که خیلی کارها رو در منزل هم می شود به نحو احسن انجام داد. حتی بسیاری از خانم ها تو خونه شروع کردند به انجام کارهای زیبایی مثل رنگ کردن مو و کوتاهی و ….

از بین بردن موهای زائد هم یکی از دغدغه های همه کسایی بود که با اومدن کرونا مجبور بودن تو خونه بمون و جایی نرن تا به هر روشی که قبلا استفاده میکردن موهاشون رو از بین ببرن.

و در واقع یک جورایی توفیق اجباری شد برای اون دسته از عزیزانی که به دستگاه های لیزر خونگی اعتماد نمی کردند . در اصل باور نمی کردند که ی دستگاه کوچیک که استفاده ازش هم خیلی راحت و آسونه بتونه موهای بدن رو از بین ببره و مثل دستگاه های بیرون جواب بده

در واقع شرکت های عرضه کننده دستگاه لیزر خانگی در تلاش بودند تا دستگاه هایی رو تولید کنند تا قیمت مناسب تری نسبت به لیزر در کلینیک ها داشته باشند و از همه مهتر هر کس قادر به استفاده از این دستگاه ها باشه.

با توجه به تحقیقاتی هم که توسط محققان انجام شده، بعد از ژل و بوتاکس کار با لیزر سومین عمل کم تهاجمی در دنیا معرفی شده و تنها دلیل طرفدار بودن این کار نتایج بسیار خوب و عالی این دستگاه ها است.

لیزر صورتی

دستگاه لیزر خانگی چگونه عمل می کند؟

دستگاه های لیزر خانگی هم دقیقا بر روی فولیکول های مو اثر می گذارد و با منتشر کردن  IPL از خود باعث از بین رفتن موهای زائد می شود. (ای پی ال) IPL نور تشدید شده پالسی است که طیف گسترده ای از نورهاست که شدت بالایی دارد.

در واقع عملکرد لیزر به گونه است که طیف مشخصی از نور را به ناحیه مورد نظر پوست می تاباند و باعث از بین بردن ریشه موها در آن قسمت می شود.

 

چرا با یکبار لیزر همه موها از بین نمی روند؟

مسئله این است که هر کدام از تارهای مو (یا جمعی از تارهای مو) در مرحله ای متفاوت با موهای دیگر رشد می کند به این معنی که چرخه رشد موها با هم متفاوت است بنابراین برای از بین بردن موها باید این عمل را چندین بار تکرار کنید تا تمام موها را در چرخه رشد خودشون در بر بگیرند و هرگز با یکبار لیزر نمی توانید تمام موها را از بین ببرید.

شما برای اینکار باید با فواصل زمانی متفاوت پس از تراشیدن موها اقدام به لیزر بکنید تا موهایی که در اون برحه از زمان در چرخه رشد خود هستند از بین بروند و دیگر مویی در اون ناحیه در نیاید.

 

عوارض دستگاه لیزر:

دستگاه های خانگی لیزر مانند هر دستگاه خانگی دیگر به گونه ای طراحی شده اند که کمترین میزان خطر و عوارض احتمالی را داشته باشند. شما وسیله ای مانند اتو را در نظر بگیرید قطعا این دستگاه با اتوهای مخصوص در اتوشویی و خشکشویی ها متفاوت هست و به همین منوال خطرات و عوارض کمتری هم دارند.

در کل دستگاه لیزر خانگی به هیچ عنوان عوارض جانبی ندارد و این دستگاه ها به گونه ای طراحی شده اند که حتی با انتخاب بالاترین درجه هم سوختگی ایجاد نمی کنند. با این حال برای بیشتر دستگاه ها دستگاه تست رنگ پوست هم تعبیه شده است تا قبل از استفاده درجه دستگاه را متناسب با پوست خودتون تنظیم کنید.

خداحافظی جنجالی برند ویکتوریا سیکرت با فرشتگان خود

۱۷ بازديد

امروز می خواهم درباره خبری که این روزها به گوشمون رسیده و خیلی هم ترند شده و اکثرا هم از شنیدنش متعجب و یا شاید خیلیهامون ناراحت شده باشیم (البته خیلیا هم خوشحالن از این خبر) صحبت کنیم. دیگه فکر کنم همتون شنیدید که برند معروف و مشهور لباس زیر زنانه هفته گذشته به صورت کاملا علنی اعلام کرد که با فرشتگان زیبا روی خود خداحافظی کرده است. در این مقاله قراره یه نیم نگاهی به این خبر جنجالی داشته باشیم لطفا تا انتها با ما همراه باشید.

 

خداحافظی با فرشتگان ویکتوریا سیکرت

این شرکت اعلام کرده که  قراره در برنامه های پیش روی خودش با گروه جدیدی از زنان کار بکنه که این گروه جذاب متشکل از تعدادی بانوان الهام بخش در جامعه از جمله فعالان و کارآفرینان است. در واقع قراره تا چهره جدید و متفاوتی رو از برند جذاب و دوس داشتنی ویکتوریا سیکرت ببینیم.

به نظر شخصی من، این کار واقعا جسارت بالایی می خواد که بعد از این همه سال و با این همه طرفدار قراره سبک کاری خودشون رو تغییر بدن و تصویر جدیدی از خودشون در معرض نمایش قرار بدهند.

البته با توجه به اینکه، کار جدیدی که قراره بکنند احتمالا طرفداران بسیار زیادی رو به خودش جذب می کنه و حتما بازخورد خوبی خواهد داشت ولی در عین حال این اقدام ریسک بسیار بالایی داره و ممکن هست که هر اتفاقی بیفته ولی با همه این ها این تصمیم گیری بسیار قابل تحسین می باشد.

برند ویکتوریا سیکرت که شامل تعداد زیادی از مشهورترین مدل های سرتاسر دنیا بوده، از حدودا اواخر سال ۱۹۹۰ میلادی با فرشته های جذاب و دلربای خودش به جهانیان شناسانده شده است. از جمله مدل های معروف این برند می توان به: ژیزلی بینچنی، هایدی کلوم، تایرا بنکس و … اشاره کرد که در کنار سایر مدل ها در تمامی فشن شوهای سالانه این برند هر ساله می درخشیدند. 

دلیل خداحافظی با فرشتگان ویکتوریا سیکرت:

آقای مارتین واترز، مدیر عامل شرکت ویکتوریا در مصاحبه خود با مجله نیویورک تامیز در هفته گذشته دلیل اصلی خداحافظی با فرشتگان خود را این چنین بیان کرد:

فرشتگان ویکتوریا سیکرت از جهت فرهنگی نامناسب هستند.

 

با توجه به اینکه تعریف زیبایی و جذابیت در سال های اخیر معنای تازه ای به خود گرفته است این شرکت تصمیم به تغیر سیاست های انتخاب مدل های خود گرفته است. در صورتی که در گذشته و زمان های دور (تا حدود اوایل سال ۲۰۰۰) مبنای زیبایی، “جذابیت جنسی” بود از همین رو این برند مدل ها و فرشتگان خود را از روی معیار های مشخص و حد و مرز دار زیبایی صورت و استایل انتخاب می کرد.

یکی از ایراداتی که همیشه به برند ویکتوریا گرفته میشد این بود که این شرکت فقط برای بانوان با استایل و سایز نرمال و خاص، لباس زیر تولید می کرد و زنان و دختران با سایزهای بزرگتر و حتی چاق قادر به تهیه این برندها نبودند. این سیاست کاری شاید تا یک زمانی جواب گو بود و این برند را برندی خاص برای افراد خاص مطرح کرده بود ولی از یک جایی به بعد با اعتراضات گسترده بانوان روبه رو شد و باعث شد تا این شرکت بر این آید تا تغیراتی در سبک تولیدات و تبلیغات خود به وجود آید.

 

مغز متفکر فشن شوی ویکتوریا، آقای اد رازک (مدیر بازاریابی شرکت) در سال ۲۰۱۹ از کار خود در این شرکت استعفا داد و بیرون اومد به همین دلیل فشن شو این برند در آن سال کنسل شد و برگزار نشد. و دلیل این امر این بود که یک سال قبل از آن اتفاق رازک در مورد استفاده از مدل هایی برای لباس زیر زنانه با سایزهای بزرگ و همچنین تراجنسیتی صحبت های جنجالی کرده بود.

واترز هم در مصاحبه اخیر خود گفته است که این تغیر در سیاست های مدلینگ این برند خیلی قبل ترها باید رقم می خورد.

در واقع بر طبق عقیده بسیاری از صاحب نظران در این حیطه، برند ویکتوریا سیکرت در حال کنار گذاشته شدن و سقوط بود و اگر تصمیم به  این تغیر اساسی نمی گرفت به زودی ار بین میرفت و برای همیشه فراموش میشد.

 

مدل های جدید ویکتوریا سیکرت:

با توجه به صحبت های این برند، از این پس، بانوانی همچون پریانکا چوپرا، کارآفرین و بازیگر مشهور کشور هند و همچنین مگان راپینو، ورزشکار آمریکایی در رشته فوتبال زنان از چهره های شاخص برند ویکتوریا سیکرت خواهند بود. در این حرکت ناگهانی ویکتوریا سکرت،

اعلام کرده است که قراره از این پس با زنانی به عنوان مدل و معرف این برند کار بکنه که نه فقط بخاطر زیبایی چهره و بدن زیبا و جذاب بلکه برای معیارهایی نظیر توانمندی ها و دستاوردهای زنان در جامعه مورد تحسین و تمجید قرار بگیرند. در واقع قراره این برند، نگاهی جدید و غیر ابزاری به بانوان را از خود بروز بدهد که قطعا مورد توجه و استقبال بسیاری از زنان و فعالان حقوق زنان قرار خواهد گرفت.

 

یکی از مواردی که اعتراضات و خشم زنان را در این برند بیشتر می کرد این نکته بود که ویکتوریا سیکرت تمرکز خاصی بر روی اندام مدل های زنان خود می کرد تا جایی که در انتخاب هایشان یکی از معیارهای اصلی برای انتخاب مدل مورد نظر استایل دختران بود. البته که استایل و زیبایی فرشتگان ویکتوریا سیکرت غیر قابل وصف و همچنین غیر قابل انکار بوده و همیشه هست تا جایی که این شرکت تا به امروز حاضر به کنار گذاشتن آنها نمیشد ولی در این میان این بحث هم از اهمیت ویژه ای برخوردار است که آیا تمام زیبایی ها و جذابیت یک زن به زیبایی ظاهری و بصری اوست؟

این طرز تفکر و ایده تا جایی ادامه داشت که بسیاری از بانوان با مشاهده عکس ها و فشن شوهای این فرشتگان و مقایسه با استایل و زیبایی چهره خودشون، دچار افسردگی و حس بد نسبت به خودشون میشد و این بیزاری از خود در نهایت باعث از بین رفتن اعتماد به نفس زنان در جامعه و جلوگیری از پیشرفت شون در دیگر زمینه های توانمندی های خودشون میشه که عواقب بسیار خطرناک و جدی رو در طولانی مدت به دنبال داره.

از طرفی هم مردان با دیدن این سوپر مدل ها در شبکه های اجتماعی و تلویزیون ها تصور غلطی از یک زن در ذهن خودشون بوجود می آورند به گونه که زیبایی زن ها رو به شکل کامل ااغراق آمیز در ذهن خودشون تصور می کردند و همسر و پارتنر خودشون رو همیشه با این مدل ها مقایسه می کنند که این امر هم باعث بروز مشکلاتی فراوانی در جامعه و حتی در میان خانواده ها می شود. که در نهایت پس از گذشت سال ها، ویکتوریا بر این شد که از مواضع سفت و سخت خود کوتاه بیاید و تصمیم به تغیر اساسی رو بگیره.

 

البته زیبا به نظر رسیدن اصلا بد نیست و هر زن و حتی مردی همواره به دنبال راهی برای زیباتر به نظر رسیدن و داشتن پوستی بهتره ولی تا جایی که به روحیات و اخلاقیات صدمه نزنه. شما می تونید با مراقبت های پوستی در منزل، خودتون رو زیباتر کنید و پوستی جوان تر و شاداب تر داشته باشید.

یکی از معیارها برای زیبایی بدن، شفافیت و طراوت پوست صورت و بدن هست که شما می تونید با تهیه دستگاه های جوانسازی هما سنتر این هدیه رو به خودتون و اطرافیانتون بدید تا از زیبایی ها لذت ببرید.

قیمت دستگاه لیزر خانگی

۲۱ بازديد

برای انتخاب دستگاه لیزر، فاکتورهای بسیار مهم و ضروری وجود دارد که ما باید قبل از خرید به آن ها دقت کنیم تا بتوانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم. یکی از این فاکتورهای اساسی برای خرید دستگاه، توجه به هزینه تمام شده این روش درمانی می باشد. که با توجه به شرایط اقتصادی کشور ما این نکته بسیار حائز اهمیت و قابل تامل تر است.

 

به همین منظور با در نظر گرفتن هزینه های بسیار بالای درمان در کلینیک های زیبایی برای از بین بردن مو زائد، تهیه و خرید دستگاه های لیزر خانگی و استفاده از آن در منزل کاملا معقولانه و از نظر اقتصادی به صرفه تر می باشد.

قیمت دستگاه لیزر

خب اجازه بدید این مسئله رو با طرح یک مثال براتون بیشتر باز بکنم:

تو این روزها اگه که بخواهید برای لیزر موهای صورت تون (تمامی قسمت های صورت)، یک جلسه به کلینیک زیبایی مراجعه کنید و درمان انجام بدید حدودا مبلغ ۲۵۰ هزار تومان باید بپردازید. و این مبلغ برای انجام لیزر برای تمامی قسمت های بدن (دست کامل، پا کامل، زیر بغل، بیکینی، شکم، کمر، باسن و خط بیکینی) حدود ۸۰۰ هزار تا ۸۵۰ هزار تومان می باشد.

حال با یک حساب کتاب سر انگشتی، برای حدود ۱۰ جلسه درمان (به صورت متوسط برای جواب دهی افراد) این مبلغ برای صورت و تمام بدن بالای ۱۰ میلیون تومان (البته بدون در نظر گرفتن هزینه های جانبی شامل: (هزینه ایاب و ذهاب، تهیه سری مخصوص به شما، ملافه و …) می باشد.

با این احتساب تهیه دستگاه لیزر خانگی کاملا به نفع شماست و شما می توانید با یکبار هزینه که خیلی کمتر از این مبالغ است، یکبار برای همیشه این دستگاه رو خریداری کنید و برای همیشه از آن استفاه کنید.

 

به این مسئله هم توجه کنید که با داشتن دستگاه لیزر خانگی تو خونتون می تونید هر زمان هم که نیاز به شارژ داشتید همون لحظه از دستگاه استفاده کنید و نیاز به گرفتن نوبت و رفتن به کلینیک و همچنین پرداخت مجدد برای دوره های شارژ ندارید.

 

ضرورت رفع موهای زائد:

قسمت هایی از بدن مانند: دست، پا، بازوها روی انگشتان پا و … که بیشتر در معرض دید عموم قرار دارد باید همواره عاری از هر گونه مو باشند و همیشه تمیز و مرتب به چشم بیایند. به همین خاطر رفع موهای زائد همواره یکی از دغدغه ها و نگرانی های مهم و اساسی زنان و مردان می باشد.

دستگاه لیزر خانگی

داشتن مو زائد روی بدن و یا حتی صورت موجب کاهش اعتماد به نفس افراد نیز می شود زیرا انسان همواره به دنبال راهی برای زیباتر به نظر رسیدن می باشد و این موهای زائد زشت، از زیبایی اومی کاهد. که در نتیجه روی اعتماد به نفس افراد تاثیراث مستقیم دارد.

به قول یکی از دوستانم، زمانی که از حمام بیرون میاید حتی اگر خوب و تمیز خود را شسته باشید اگر بدن شما دارای مو باشد با این حال احساس تمیزی نخواهید داشت. از این رو نداشتن مو زائد بر روی پوست تاثیر بسیار زیادی بر روی تمیزی و زیباتر نشان دادن پوست شما دارد.

 

قطعا شما هم تا به اکنون روش های متنوعی رو برای از بین بردن موهای زائد خودتون امتحان کرده اید و قطعا دیگه از این کار خسته شدید و دنبال راهی برای رهایی از این معضل هستید. حتما همگی روش هایی مثل استفاده از ژیلت، اصلاح با نخ، اپیلاسیون، استفاده از انواع ماشین های اصلاح و …. به کرات استفاده کردید و از نتایج آن ها، حالا هر یک از روش ها را  به دلایل مختص به خودش کاملا ناراضی بودید. 

به همین جهت پیشنهاد من به شما بزرگواران استفاده از دستگاه ها لیزر خونگی هست که با خیال راحت و آسوده موهای بدن خودتون رو از بین ببرید.

خب اجازه بدید یکم بیشتر با دستگاه های لیزر و انواع آن آشنا بشیم تا بدونیم که دقیقا چرا باید از دستگاه لیزر خانگی استفاده کنیم و اینکه دقیقا چه مزیت هایی داره؟

 

انواع سیستم های رفع موهای زائد:

  1. سیستم لیزر:

این سیستم بیشتر در دستگاه های کلینیکی مورد استفاده قرار می گیرد. که از اشعه های لیزر برای رفع موهای زائد استفاده می شود. این دستگاه ها حتما باید زیر نظر پزشک از آن استفاده شود و اپراتور متخصص و با تجربه این کار را روی افراد دیگر انجام می دهد.

 

  1. سیستم آی پی ال IPL (سیستم نوری):

دستگاه ای پی ال

دستگاه های خانگی دارای سیستم IPL (intense pluse light)  هستند و به دلیل اینکه این سیستم از تکنولوژی ساده تری برخوردار می باشد در نهایت قیمت فروش آنها نسبت به دستگاه های کلینیکی مناسب تر است.

این تکنولوژی با استفاده از لیزر کار نمی کند در واقع با تکنولوژی جدیدی که فلش لامپ های زنون است عمل می کند. این فلش لامپ ها قادر هستند چندین طول موج ایجاد کنند در نهایت روی ساختار پوست اثر می گذارد و موجب از بین رفتن مو زائد در اون ناحیه می شود. استفاده از این روش کاملا بی خطر و بدون درد است.

 

از نظر عملکرد و قدرت این دو سیستم مشابه هم هستند از این رو نگران میزان جواب دهی دستگاه برای درمان نباشید. تنها تفاوت این دو دستگاه کلینیکی بودن و خانگی آن است که در روش خانگی ممکن است شما به مدت زمان بیشتری برای درمان نیاز داشته باشید.

 

 

سوال: آیا رفع مو زائد با استفاده از لیزر دائمی و ماندگار است؟

قبل از هر چیزی بهتره یک بار برای همیشه به این سوال پاسخ بدهیم تا این موضوع برای شما و همه کسانی که از لیزر درمانی استفاده می کنند روشن شود.

از بین بردن موهای زائد بدن و یا حتی صورت هرگز دائمی نیست و ما با روش های مختلف فقط سعی می کنیم تا رشد موهای جدید را تا جای ممکن به تعویق بیندازیم و یا حتی رشد بعضی از تارها را کاملا متوقف کنیم. حتی زمانی که شما برای رفع مو زائد به کلینیک های لیزر درمانی مراجعه می کنید به شما گفته می شود که پس از اتمام جلسات و گذراندن دوره درمانی تون، بنا بر میزان رشد موهاتون زمانی بین ۶ ماه تا ۱ سال بعد نیاز به شارژ مجدد خواهید داشت. و باید حتما برای این کار به آن ها مراجعه کنید تا موهای احتمالی درومده را از بین ببرید. از این رو شما باید برای از بین بردن موهای خودتون کاملا آگاهانه روشی رو انتخاب کنید که از نظر اقتصادی به صرفه، از نظر بهداشتی قابل اطمینان، از نظر درد کمترین میزان درد و از همه مهترین بیشترین میزان جواب دهی رو داشته باشه. که در این بین بر طبق تحقیقات انجام شده در کشورهای پیشرفته بهترین روش انجام لیزر هست که می تونید همه ی فاکتورهای مهم و اساسی رو در این روش ملاحظه کنید. 

استفاده از لیزر روشی است که با توجه و در نظر گرفتن مزیت هایی که در زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد همه ما را ترغیب به تهیه و استفاده از این دستگاه می کند. من این روش رو بعد از امتحان کردن روش های مختلف بسیار زیادی و همچنین تحقیقات و بررسی های طولانی برای خودم انتخاب کردم و می خوام به شما هم پیشنهاد بدم از تجربه های من و یا دیگر دوستاتون استفاده کنید و در همین ابتدا بهترین روش رو انتخاب کنید.

 

 

مزیت های دستگاه خانگی لیزر برای رفع مو:

مزیت های لیزر

  • با توجه به شخصی بودن این دستگاه می تونید از بهداشتی بودن سری های لیزر اطمینان داشته باشید و نگرانی بابت انتقال بیماری های پوستی از شخصی دیگری به شما نداشته باشید.
  • با تهیه این دستگاه های خانگی دیگه نیازی به صرف زمان و مراجعه به کلینیک ها نیست و شما می تونید تو هر لحظه ای که اراده بکنید از این دستگاه استفاده کنید.
  • با توجه به شیوع ویروس کرونا، نگرانی مردم روز به روز بیشتر میشه و خیلی از افراد جلسات لیزر خودشون رو رها کردند و تمایل به ادامه روند درمان ندارند. این افراد می توانند بدون نگرانی، دستگاه های خونگی رو تهیه کنند و جلسات خودشون رو ادامه بدهند.
  • میزان و سرعت جواب دهی دستگاه های لیزر خانگی در مقابل سایر روش ها بسیار بالا و مطلوب است.
  • نیاز به پرداخت هزینه در هر جلسه نیست و شما با یکبار هزینه می تونید برای همیشه از این دستگاه استفاده کنید.
  • در صورت تهیه دستگاه صورتی (چند کاره) میتونید سری های دیگه قابل نصب روی دستگاه رو تهیه کنید و اقدام به جوانسازی و رفع جای جوش و لک از روی پوستتون کنید.
  • با توجه به قابل حمل بودن این دستگاه می تونید به راحتی این دستگاه رو به سفر ببرید و حتی زمانی که سفر هستید دوره درمان خودتون رو ادامه بدید و نگرانی بابت وقفه افتادن بین جلسات نباشید.
  • در صورتی که سری دستگاه هتون گم شد و یا حتی به هردلیلی آسیب دید (آسیب ناشی از ضربه و یا تماس با آب و … ) می تونید تنها سری دستگاه رو خریداری کنید و به ادامه جلساتتون بپردازید. در واقع نیاز به تهیه یک دستگاه کامل جدید نیست. (این قابلیت فقط برای دستگاه صورتی – چند کاره می باشد. دستگاه آبی قابلیت تعویض سری ندارد)

 

محدودیت لیزر خانگی:

محدودیت لیزر

استفاده از دستگاه لیزر خانگی محدودیت خاصی ندارد.

ولی نکته قابل توجه این است که بهترین حالت برای از بین رفتن موهای زائد حالتی است که فرد، پوست روشن و در عین حال موهای ضخیم و تیره داشته باشد. البته این بدین معنی نیست که افراد با پوست های تیره تر جواب نمی گیرند. قطعا آنها نیاز به طول درمان بیشتری دارند و با کمی صبوری می تونند به نتیجه دلخواه خودشون برسند. 

 

نکاتی که قبل از لیزر باید بدانید و رعایت کنید:

 

  1. ۶ الی ۸ هفته قبل از لیزر تایم مهم و حیاتی برای انجام لیزر می باشد. در این دوره زمانی نباید به هیچ عنوان از دستگاه سولار برای تیره و برنزه کردن پوست خودتون استفاده کنید حتی گرفتن آفتاب در این مدت هم اکیدا ممنوع است. و دلیل اصلی این تاکید اساسی این است که ممکن است پس از لیزر پوستتون دچار تاول و یا حتی سوختگی بشود.
  2.  پیش از لیزر (حداقل ۱۲ ساعت قبل) پوست ناحیه مورد نظر را شیو کنید. به هیچ عنوان از روش هایی نظیر اپیلاسیون، بند انداختن، بلیج کردن و … برای اصلاح موها استفاده نکنید زیرا این کارها باعث می شود که ریشه مو کنده شود و در نتیجه لیزر نتواند روی آن تاثیر خود را بگذارد.
  3.  قبل از لیزر حتما پوست خود را بشویید تا عاری از هرگونه چربی و یا آلودگی باشد و سپس به خوبی خشک کنید (اما هرگز با پوست مرطوب و یا خیس لیزر نکنید)
  4. ۲۴ ساعت قبل از لیزر تا حد امکان، از مصرف مواد کافئین زا خووداری کنید و تا جای امکان از استرس و تنش بپرهیزید.

تجربه من درباره استفاده از درمارولر

۲۰ بازديد

سلام دوستای عزیز

امیدوارم امروز روز خوبی رو شروع کرده باشید. خب راستش من تصمیم گرفتم امروز این مقاله رو بنویسم تا هم یه انگیزه ای بشه برای خودم تا بتونم دوره استفاده از درمارولر رو تموم کنم و اینکه تجربیاتی که در باره خرید و استفاده از درستگاه درمارولر رو داشتم باهاتون به اشتراک بذارم، که اگر شما هم مثل من از پوستتون خسته شدید و دلتون و پوستتون ی تغییر اساسی و یه حس خوب و خفن رو میخواد تجربه کنه و به همین خاطر تصمیم به خرید درمارولر دارید با چشم باز بتونید انتخاب کنید.

استفاده از دستگاه درمارولر یک روش کاملا بدون ریسک و همچنین ارزان قیمت می باشد. از آنجایی که ما همگی عاشق زیبایی و زیبا به نظر رسیدن هستیم همواره به دنبال راهی برای رسیدن به این رویا هستیم. ولی با توجه به این مسئله که بیشتر درمان های زیبایی دارای عوارض هستند و حتی ممکن است سرطان زا باشند بهترین روش که شما می تونید در منزل ازش استفاده کنید. به کار گیری دستگاه درمارولر است.

درمارولر چیست

درمارولر چیست؟

خب بهتره قبل از شروع هر بحثی یه توضیح کامل درباره دستگاه و نحوه عملکردش بدم خدمتتون.

درمارولر در واقع به زبان ساده، یه غلتکیه که روش یکسری سوزن های بسیار ریز داره (که البته تو سایزهای مختلف تولید میشه) و وقتی اون رو روی پوست صورت و یا بدن و یا حتی سر می کشند، اون سوزن ها وارد سطح رویی پوست می شوند و اونها رو تحریک می کنند که خود اینکار، باعث کلاژن سازی می شه. در اصل با تحریک سطح پوست، پوست اقدام به خود ترمیمی می کنه که بهترین روش برای بازسازی پوست هم همینه که خودش خودش رو بازسازی کنه.

مهمترین مزیت درمارولر؟

و یه نکته بسیار مهم تو استفاده از این دستگاه بسیار ساده و کاربردی اینه که در لحظه استفاده از این دستگاه هر سرم یا کوکتلی رو استفاده کنید، قدرت جذبش (بخاطر استفاده از درمارولر) تا چندین برابر بیشتر میشه و در نهایت تاثیر گذاریش هم بیشتر میشه که خب این خیلی عالیه به نظرم.

 

مواردی که در اون شرایط می تونیم از درمارولر استفاده کنیم:

  • جای جوش و لک
  • جوانسازی و بازسازی پوست
  • چین و چروک
  • افتادگی و شلی پوست
  • پیری پوست
  • تیرگی دور چشم
  • رویش موها در سر
  • پر پشت شدن ابروها
  • جای ترک و زخم رو بدن
  • جای اسکار و آکنه
  • بهبود جای زخم
  • کاهش منافذ باز پوست
  • شفافیت پوست
  • فرو رفتگی های پوستی
  • و …

کاربرد درمارولر

 

و حالا نوبت تجربه ی من برای استفاده از این دستگاه:

 

تعداد سوزن ها:

قبل از هر چیزی میخام درباره تقسیم بندی انواع درمارولر بر حسب تعداد سوزن موجودش رو بگم:

 

درمارولر ۱۹۲ سوزنه:

این درمارولر همونطور که از اسمش مشخص شده از ۱۹۲ سوزن بر روی غلتکش تشکیل شده که میزان جواب دهی خوبی داره و بیشتر برای مشکلات سطحی تر مورد استفاده قرار میگیره.

درمارولر ۵۴۰ سوزنه:

این درمارولر هم از ۵۴۰ عدد سوزن بسیار ریز روی غلتک ساخته شده که با توجه به تعداد سوزن بالاتر(نسبت به درمارولر ۱۹۲ سوزنه) میزان جواب دهی سریعتر و بهتری داره.

به همین دلیل پیشنهادم به شما خرید دستگاه درمارولر ۵۴۰ سوزنه است که با توجه به هزینه ای که می کنید بتونید راحت تر و سریعتر جواب بگیرید.

سایز سوزن ها

 

سایز سوزن ها

پس از بررسی تعداد سوزن های موجود روی غلتک می رسیم به بحث سایز سوزن ها.

اندازه های سوزن های درمارولر:

  • ۲۵
  • ۵
  • ۷۵
  • ۱
  • ۵
  • ۲

 

سایز ۰٫۲۵:

این سایز سوزن که کوچکترین سایز سوزن موجود در درمارولر است، کاربرد زیادی برای حل مشکلات پوستی نداره و بیشتر برای اینه که سرم ها و کوکتل ها بهتر و بیشتر جذب بشوند. از این سایز سوزن ها به صورت روزانه هم می تونید استفاده کنید.

 

سایز ۰٫۵:

مناسب ترین سایز سوزن برای دور چشم (زیر چشم) است و همچنین برای ریزش مو و کلاژن سازی پوست هم نقش بسیار مهمی داره.

 

سایز ۰٫۷۵:

این سوزن ها بیشترین کاربرد را در جوانسازی، جای جوش و لک، خط خنده و خط اخم و همچنین بهبود منافذ باز پوست است. (که درمارولر من هم از همین سایز است) 

سایز ۱:

این سوزن ها هم برای کسانی توصیه می شود که مشکلات عمیق تری برای جای جوش و لک و چین و چروک های پوست خود دارند. این سایز هم سایز بسیار مناسبیه برای کسانی که مشکلات خیلی خاص و ویژه ای ندارند و در حد نرمال می خواهند پوست بهتر و جوانتری داشته باشند.

 

سایز ۱٫۵:

از این درمارولر برای جای زخم و سوختگی ها استفاده می شود و افرادی که روی پوست صورتشون فرو رفتگی های عمیق نیز دارند می توانند از این سایز دستگاه استفاده کنند و تا حد بسیار زیادی پوستشون بهبود پیدا کنه. (فقط نیاز به مدت زمان استفاده بیشتر هستند)

 

سایز ۲:

از سایز ۲ به بالا، معمولا برای پوست صورت قابل استفاده نمی باشد. از این نوع درمارولرها بیشتری برای مشکلات پوستی بدن همچون: ترک های پوستی ناشی از زایمان و ترک های به وجود آمده پس از چاقی و لاغری های مداوم، سلولیت پوستی، جای زخم های عمیق در بدن و … استفاده می شود که توصیه می کنیم برای استفاده از سوزن با سایزهای بزرگتر از ۲ پیش متخصص مراجعه کنید و حتما ازشون در این زمینه مشورت بگیرید.

 

البته درمارولر با سایزهای بزرگتر از ۲ (۲٫۵ و ۳ ) هم به فروش می رسد که بیشتربرای مصارف کلینیکی و مراکز زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد و بهتر است زیر نظر متخصص انجام شود.

درمارولر

 

نکات بسار مهم و اساسی در استفاده از درمارولر:

 

نکته اول:

اولین نکته که بسیار بسیار حائز اهمیت هست و می خوام کلی دربارش صحبت کنم اینه که درمارولر وسیله ای کااااملا شخصی هست. دقیقا مثل مسواک شما و حتی شخصی تر از مسواک (یعنی میخوام بگم ممکنه کسی حتی به عنوان شوخی مسواک کس دیگه رو استفاده کنه!!) ولی هرگز و هرگز،دوباره تاکید می کنم هرررگز از درمارولر کس دیگه استفاده نکنید حتی برای لحظه ای به عنوان تست.

دلیل این مسئله هم اینه که با توجه به اینکه این سوزن ها مستقیما وارد پوست شما میشه و اگر قبلا کس دیگری از اون دستگاه استفاده کرده باشه و خدای نکرده دارای بیماری خاصی باشه این بیماری به راحتی از طریق پوست به شما منتقل می شه و شما هم بیمار می شوید.

دوستان نگید که فلانی خواهرمه،  دوستمه، مادرمه من مطمئنم مریض نیست. ممکنه بعضی از افراد یک سری بیماری هایی داشته باشند که شما خبر نداشته باشید و یا حتی خودشون هم خبر نداشته باشند. به همین دلیل اکیدا بهتون توصیه می کنم، درمارولر شخصی خودتون رو تهیه کنید و اونو در دسترس دیگران قرار ندید. حتی اگر ازتون بخوان که تست کنند ببینن چقدر درد داره!

 

نکته دوم:

مدت زمان استفاده از این دستگاه اولا بستگی به سایز سوزن ها داره و دوما بستگی به میزان مشکلات پوستی شما (سطحی بودن و یا عمیق بودن مشکل پوستیتون) داره. پس بهتون توصیه می کنم درمارولری رو بخرید که حتما دی وی دی آموزشی داشته باشه و بتونید از مشاوران فروششون هر وقت که خواستید مشاوره بگیرید، حتی بعد از خرید.

 

نکته سوم:

قبل و بعد از استفاده از درمارولر حتما آن را با الکل ۷۰ درصد ضد عفونی بکنید. و پس از استفاده آن را درون محفظه نگهداری قرار دهید. سعی کنید درمارولر به زمین نیفتد زیرا در این صورت هم آلوده میشه و هم اینکه سوزن هاش کند میشه. در صورتی که به هر دلیل به زمین افتاد حتما آن را درون محلول الکل ۷۰ درصد کاملا بلغتانید تا خوب ضد عفونی شود.

طرز استفاده از درمارولر برای ریزش مو

۲۰ بازديد

اگر شما جز افرادی هستید که از مشکل کم مویی و یا نازک بودن تارهای موی سر و حتی طاسی رنج می برید. پیشنهاد من به شما تهیه و استفاده از درمارولر در منزل است. برای دانستن چگونگی استفاده از دستگاه درمارولر، مطلب زیر را از دست ندهید.

 

تاریخچه درمارولر:

در دهه ۱۹۹۰ درمارولر برای اولین بار به صورت کاملا ناگهانی و غافلگیر کننده، شهرت و محبوبیت خودش رو به دست آورد. در اون زمان بیشتر سلبریتی ها و بازیگران مشهور هالیود آن بسیار استقبال کردند و برای جوان ماندن و حفظ سلامتی پوست و مو خودشون تا به امروز از این دستگاه استفاده کردند.

در ابتدا از این دستگاه فقط برای مشکلات پوستی استفاده می شد و نتایج بسیار عالی هم روی پوست بر جای می ذاشت ولی با گذشت مدت زمان محدودی به این نتیجه رسیدند که این دستگاه علاوه بر بازدهی بسیار بالا بر روی صورت تاثیرات فوق العاده و باور نکردنی برای رویش موها نیز را دارد. پس از آن، از این دستگاه به عنوان یک جایگزین بالقوه برای انواع مشکلات کم مویی، ریزش مو، و … مورد استفاده قرار گرفت.

در این دستگاه که از یک غلتک حاوی تعداد بسیار زیادی سوزن بر روی آن قرار دارد، تشکیل شده است. با حرکت دادن درمارولر و عبور غلتک بر روی پوست شما این سوزن های بسیار ریز وارد پوست می شوند و با ایجاد جراحت های بسیار سحطی بر روی پوست، آن را تحریک می کنند و کلاژن سازی را در پی دارد.

استفاده ار درمارولرها به عنوان روشی برای آرایشی و بهداشتی به دنیا معرفی شده است که استفاده از این ابزار کمک بسیار شایانی به جوانسازی پوست می کن

درمارولر در واقع یک دستگاه زیبا کننده محسوب می شود که برای احیای پوست و همچنین تحریک ریشه های مو به کار گرفته می شود. روش درمانی درمارولر یک پروسه آرایشی- درمانی به حساب می آیند که به صورت کاملا گسترده در سرتاسر دنیا در مراکز مختلف از آن استفاده می شود. و همچنین این دستگاه را می توان به نوعی ماساژور پوستی (برای صورت و مو یا حتی بدن) در نظر گرفت.

انواع درمارولر:

۱٫ درمارولر تک سر:

این درمارولر اندازه متوسطی دارد و مناسب برای پوست صورت می باشد. از آن می توانید برای انواع مشکلات پوستی همچون: جای جوش و لک، چین و چروک پوست، افتادگی و شل شدن پوست، شفاف کردن و روشن شدن پوست و …. استفاده کنید.

۲٫ درمارولر سه سر:

در جعبه و بسته بندی بسیار شیک و زیبای این محصول علاوه بر سری مخصوص صورت، سری مخصوص دور چشم و همچنین سری مخصوص بدن هم قرار دارد. که شما می توانید به راحتی با تهیه یک محصول دو محصول دیگه رو هم در منزل داشته باشید (یک تیر و ۳ نشان)

سری مخصوص دور چشم:

این سری دارای سایز سوزن های کوچکتر می باشد و به نوعی طراحی شده است که مناسب برای پوست دور چشم (که حساس تر از قسمت های دیگر صورت می باشد) است.

سری مخصوص بادی (بدن):

قاعدتا سایز این سری بزرگتر از دو سری دیگر است که قابلیت استفاده برای بدن که وسعت بیشتری را در بر می گیرد داشته باشد. استفاده از آن بسیار راحت و کاربردی است و شما می توانید با مشاهده دی وی دی آموزشی داخل جعبه آن را به خوبی فرا بگیرید.

کاربردهای دیگه درمارولر:

خب همانطور که بالا هم خدمتتون عرض کردم. از دستگاه درمارولر علاوه برای جوانسازی و زیبایی صورت برای کمک به رشد موها و درمان کم پشتی مو هم می توان استفاده کرد و طی تحقیقات و نظرسنجی های انجام شده این دستگاه تاثیرات بسیاااار زیاد و مثبتی در جهت رویش مجدد موها و مشکلات خالی بودن قسمت هایی از سر، از خود بروز داده است. که به شما توصیه می کنم حتما از استفاده از این دستگاه غافل نشوید.

چگونگی تاثیر درمارولر برای رویش مو:

با توجه به عملکرد درمارولر(همانطور که در بالا ذکر شد، با وارد شدن سوزن به پوست سر و ایجاد زخم های سطحی) این امر باعث احیای سلامت فولیکول های مو می شود و در نتیجه ریشه مو مجاب می شود تا منجر به ضخیم شدن تارهای مو و یا حتی رویش مجدد موها شود.

 

یکی از مزایای مهم درمارولر ایجاد کلاژن سازی بر روی پوست برای جوانسازی می باشد، که این امر به خودی خود می تونه تمام نیازهای پوستی یک فرد رو تامین کنه اما یکی دیگه از مزیت های مهم این دستگاه که اون رو دوست داشتنی تر می کنه اینه که در منبع فولیکول ها در مو میتونه به القای سلول های بنیادی کمک کنه که در نهایت کمک به رشد موها میشه.

 

هزینه و قیمت درمارولر:

قیمت درمارولر نسبت به سایر روش های درمانی برای ریزش مو واقعا مناسب و مقرون به صرفه هست.

در نظر گرفتن این نکته هم خالی از لطف نیست که شما با یکبار هزینه کردن، این محصول رو برای خودتون تهیه می کنید و تا مدتها می تونید ازش استفاده کنید.

 

انواع روش های استفاده از درمارولر:

 

  • استفاده به همراه مزو (کوکتل مزو تراپی):

کوکتل مزو تراپی چیست؟

کوکتل ها فرآورده موضعی هستند که در انواع مختلف به فروش می رسد.

نحوه عملکرد:

کوکتل مخصوص مو (hair) فولیکول های غیر فعال مو را زنده می کنند که باعث می شوند ریزش شدید مو متوقف شود و در نهایت با تحریک آن موجب رشد موهای جدید می شود.

تاثیر درمارولر برای کوکتل مو:

در واقع درمارولر با تحریک پوست سر باعث می شود میزان تاثیر گذاری این کوکتل ها چندین برابر شود. طی تحقیقات به عمل آمده درمارولرها جذب فراورده ها (کوکتل) ها را تا ۳۰۰۰ برابر بیشتر می کند.

درمارولر را می توانید بلافاصله قبل یا بعد از ریختن کوکتل بر روی پوست سر انجام دهید تا به نتیجه مطلوب برسید.

  • استفاده بدون کوکتل مزو تراپی:

در این روش از هیچ گونه کوکتل (مزو) و یا هیچ مواد دیگری برای سرعت بخشیدن به عمل روش درمانی استفاده نمی شود.

واضح و روش است که استفاده از کوکتل ها در کنار درمارولر نتیجه و اثر بخشی را چندین برابر می کند و باعث می شود سریعتر به نتیجه برسیم ولی این به این معنی نیست که استفاده به تنهایی از درمارولر تاثیر کافی نداشته باشد. در واقع کوکتل ها کار کاتالیزگر را می کنند. و واقعیت این است که در صورتی که با توجه به شرایط موجود در صورتی که فقط از درمارولر به تنهایی استفاده کنید قطعا پس از گذشت مدت زمانی به نتیجه دلخواه و مطلوب خودتون خواهید رسید.

 

در این روش، درمارولر باعث می شود جریان خون در فولیکول های مو افزایش یابد و به صورت کاملا طبیعی فرآیند بازسازی مو رخ میدهد که در نتیجه باعث پر پشت شدن مو می شود.

 

نحوه استفاده از درمارولر برای مو:

  1. ابتدا درمارولر را با الکل ۷۰ درصد به خوبی آغشته و ضد عفونی کنید تا از هر گونه آلودگی و گرد و غبار پاک شود
  2. در صورتی که موی بلند دارید موها را از فرق باز کنید. درمارولر را روی یک قسمت از مو بگذارید و حرکت بدهید تا انتهای همان قسمت و درمارولر را از روی پوست بر دارید و برای قسمت دیگر هم همین کار را بکنید ( دقت کنید که به هیچ عنوان حرکت درمارولر را به صورت رفت و برگشتی انجام ندهید. زیرا این کار باعث گیر کردن موها به غلتک روی درمارولر می شود)
  3. در صورت استفاده از کوکتل آن را روی کف سر بریزد و مجدد از دستگاه استفاده کنید.
  4. در نهایت پس از اتمام کار مجدد دستگاه را به الکل آغشته کنید تا کاملا تمیز شود و درون محفظه نگهداری قرار دهید.

پاسخ به ۱۵ سوال پر تکرار درباره درمارولر

۲۱ بازديد

سوالات پر تکرار

۱٫ درمارولر چیست:

درمارولر یک نوع دستگاه بسیار ساده (که بدون نیاز به برق کار می کند) است، که در واقع یک غلتکی است که بر روی این غلتک تعداد بسیار زیاد سوزن های ریز با قطرهای متنوع (متناسب با پوست شما) تعبیه شده است.

درمارولر چیست

۲٫  چگونه کار میکند؟

با حرکت این دستگاه غلتکی شکل (درمارولر) بر روی پوست شما، این سوزن های ریز وارد پوستتون میشه که در نهایت سوراخ های ریز و غیر قابل مشاهده ای بر روی پوست ایجاد می کنه که این عمل کلاژن سازی را به دنبال دارد.

در واقع با وارد شدن سوزن های درمارولر بر پوستتون باعث ایجاد التهاب و زخم های بسیار سطحی (غیر قابل مشاهده) روی پوست صورت میشه که در نتیجه پوست سعی در ترمیم این قسمت ها می کند. در نتیجه با این کار پوست عمل خود ترمیمی که بهترین روش برای ترمیم پوست است را انجام میدهد.

 

۳٫ تفاوت درمارولر و میکرونیدلینگ چیست؟

در اصل درمارولر همان میکرونیدلینگ است با این تفاوت که هوم یوز است به این معنی که براحتی در منزل قابل استفاده است و نیاز به مهارت و تخصص خاصی ندارد.

 

۴٫ موارد استفاده آن چیست؟

درمارولر هم برای صورت و هم برای بدن و حتی موهای سر مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع روشی است که تقریبا برای بیشتر مشکلات پوستی جواب دهی دارد.

مشکلاتی از قبیل:

  • رفع چین و چروک
  • لک های پوستی
  • جای جوش
  • افتادگی پوست
  • تیرگی پوست مخصوصا دور چشم
  • کم پشتی موهای سر و ابروها
  • استرچ مارک ها
  • پیری پوست
  • رفع منافذ باز پوست
  • سلولیت
  • جای زخم
  • و …

 

۵٫ میکرونیدلینگ چه عوارضی دارد؟

با انجام عمل درمارولر سوزن های ریز وارد پوست می شوند، در نتیجه پوست تا حدی دچار التهاب و قرمزی می شود. که این امریست کاملا طبیعی ولی به جز این مورد، درمارولر هیچ گونه عوارض دیگری ندارد.

فقط در مواردی به دلیل استفاده نادرست از این دستگاه ممکن است میزان التهاب بیشتر شود و یا دچار خونریزی خفیف ( خونریزی در حد شبنم) بشود که اصلا نگران کننده نیست. فقط نیاز به زمان بیشتری دارد تا بهبود پیدا کند.

 

۶٫ مراحل استفاده از دستگاه به چه صورت است؟

  • ضد عفونی کردن:

ابتدا دستگاه را از محفظه خود خارج کنید با اسپری الکل ۷۰ درصد آن را به خوبی آغشته کنید تا کامل تمیز و ضد عفونی گردد. (اسپری الکل را روی تمامی قسمت های غلتک بپاشید و اجازه دهید خشک شود.)

  • انجام کار:

با توجه به آموزش های داده شده در دی وی دی آموزشی موجود در پکیج درمارولر(موجود در جعبه) از دستگاه به صورت کاملا شخصی استفاده کنید. (در صورت تهیه درمارولر سه سر، می توانید در صورت لزوم از سری های دیگر برای دور چشم و بدن هم از آن استفاده کنید.)

  • ضد عفونی کردن:

پس از استفاده از دستگاه درمارولر، آن را مجدد با الکل تمیز کنید و پس از خشک شدن آن را درون جعبه قرار دهید.

 

نکته: دقت کنید که حتما حتما قبل و بعد از استفاده از دستگاه، آن را ضد عفونی کرده باشید. لطفا از قرار دادن دستگاه درمارولر خود در اختیار دیگران جدا خودداری کنید. به هیچ عنوان اجازه ندهید دوستان و آشنایان خودتون هم از این دستگاه استفاده کنند. این دستگاه کاملا شخصی است و فقط یک نفر باید از آن استفاده کند.

 

۷٫ مزایای این دستگاه چیست؟

  • به راحتی و بدون نیاز به تخصص خاصی می توانید در منزل از آن استفاده کنید.
  • از نظر اقتصادی کاملا به صرفه و کم هزینه است.
  • میزان رضایت مشتری بسیار بالاست.
  • برای تمامی قسمت های پوست بدن و صورت قابل استفاده است.
  • کلاژن ساز قوی ایجاد می کند.
  • بدون کوچکترین عوارض جانبی است.
  • ایمن و بی خطر است.
  • مناسب برای جوانسازی پوست است.
  • مناسب برای استفاده تمامی سنین (بالای ۱۴ سال)

 

۸٫ درمارولر برای چه طیف رنگ پوستی مناسب است؟

از این دستگاه برای تمامی پوست ها (چه پوست روشن و چه پوست تیره) می توان استفاده کرد. در واقع افراد حتی با رنگ پوست روشن، که معمولا پوست های حساس تری دارند نیز می توانند از این دستگاه استفاده کنند.

نکته: دوستان با پوست های حساس می تواند دستگاه با سوزن های نازکتر(قطر کوچکتر) را تهیه کنند.

 

۹٫ آیا از درمارولر برای مشکلات پوستی موجود در بدن هم می توان استفاده کرد؟

پاسخ به این سوال بله است.

از این دستگاه جذاب می توانید به راحتی برای مشکلات پوستی در قسمت های مختلف بدن خودتون مانند: روی شکم، ران ها، باسن، بازو و … استفاده کرد. همچنین درمارولر برای مواردی مثل ترک های ناشی از چاق و لاغر شدن، ترک های پس از زایمان وجود لک های پوستی و … کاربرد به سزایی دارد.

درمارولر

۱۰٫ آیا استفاده از این دستگاه درد دارد؟

با توجه به وارد شدن سوزن های درمارولر در پوست شما مقدار بسیار کمی درد را حس خواهید کرد که میزان درد وارده به شما

اولا:

به تحمل و آستانه درد شما بستگی دارد.

ثانیا:

به سایز سوزن وارد شده بستگی دارد.

 

با توجه به نظرسنجی از افرادی که از این دستگاه استفاده کرده اند استفاده از این دستگاه دردی شبیه خارش شدید پوست دارد (چیزی شبیه خاراندن پوست) که کاملا قابل تحمل و طبیعی است.

در صورتی که شما نسبت به درد بسیار حساس هستید و آستانه درد بسیار پایینی دارید می توانید حدود ۲۰ دقیقه قبل از انجام کار با درمارولر از کرم بیحسی (زایلاپی) استفاده کنید و آن را روی پوست خود بماید و روی آن را پلاستیک بکشید تا کاملا بیحس شود.

 

۱۱٫ دوره درمان درمارولر هر چند وقت یک بار است؟

مدت زمان استفاده از این دستگاه با توجه به عارضه پوستی هر فرد، متفاوت است. در برخی از مشکلات پوستی، شما می توانید هر روز از این دستگاه استفاده کنید ودر برخی دیگر هفته ای یکبار هم خوب است.

 

۱۲٫ چه مدت طول می کشد تا درمارولر جواب دهد؟

پاسخ به این سوال قطعا جواب مشخصی ندارد. زیرا جوابدهی پوست هر فرد نسبت به هر روش درمانی مختلف، متفاوت است.

بیشتر کسانی که از این روش استفاده کرده اند اظهار داشته اند که حتی پس از جلسه اول تاثیر اینکار را به صورت کاملا محسوس در پوست خود مشاهده کرده اند. البته که توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که برای گرفتن نتایج قطعی و ماندگار، باید دوره درمان تکمیل شود که در مواردی نیاز به گذراندن دوره ۶ ماهه دارد.

 

۱۳٫ آیا می توانیم بلافاصله بعد از درمارولر صورت خود را بشوییم؟

بلافاصله پس از انجام کار با درمارولراز شستن صورت بپرهیزید ولی می توانید با کرم زینک اکساید (اکسید دو زنگ) صورت خودتون رو بپوشونید تا از تماس مستقیم نور و هر گونه آلودگی خودداری بشه. ۶ الی ۸ ساعت پس از انجام درمارولر صورت خود را با آب خالی می توانید بشورید.

 

۱۴٫ آیا پس از انجام درمارولر می توانیم آرایش کنیم؟

پاسخ این سوال نیز بستگی به میزان فشار وارده دست هنگام درمارولر دارد، اگر عمل درمارولر را کاملا سطحی انجام داده اید می توانید ۲۴ ساعت پس از درمارولر آرایش کنید. ولی با توجه به شیمیایی بودن لوازم آرایشی پیشنهاد می کنیم که تا حد امکان از کرم پودر و پنکیک استفاده نکنید تا التهابات شما به صورت کامل برطرف شود.

 

۱۵٫ هزینه خرید دستگاه درمارولر چقدر است؟

درمارولر سه سر

درمارولر با جنس و برندهای متفاوت در بازار عرضه می گردد. که از جمله ویژگی بسیار مهم یک درمارولر جنس آن است که حتما دقت کنید که جنس آن تیتانیوم باشد. تیتانیوم واقعی!

به همین دلیل بهتون پیشنهاد می کنم درمارولر را از جای مطمئن و شرکت های معتبر خریداری کنید.

با توجه به کارایی و کاربرد این دستگاه هزینه آن بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است. قیمت این دستگاه تقریبا با یک سرم و یا کرم های مخصوص پوست برابری می کند.

جهت خرید بهترین برند درمارولر با جنس تیتانیوم اینجا کلیک کنید.

داشتن پوست بدون مو و تمیز حق هر انسانی است.

۲۱ بازديد

با توجه به اینکه ما الان داریم تو قرن ۲۱ زندگی می کنیم . در این دوره انقدر اختراعات عجیب و غریب رخ میده و با پیشرفت علم و تکنولوژی هر روز داریم نسبت به روز قبل پیشرفت چشمگیری تو زمینه های مختلف  می کنیم. ولی هنوزم که هنوزه بعضی از خانم ها همچنان با موهای زائدشون مشکل دارند و با گذشت چندین دهه از زندگیشون هنوز نتونستن راه حل مناسبی رو برای از بین بردن این نوع موها پیدا کنند.

 

در اینجا و مقاله امروز من قراره بیشتر درباره این موضوع با هم صحبت کنیم. به انواع روش های از بین برنده مو زائد بپردازیم و در نهایت بتونیم بهترین اونارو انتخاب کنیم.

همانطور که در بالا خدمتتون عرض کردم، علم با سرعت بسیار زیاد و بالایی در حال پیشرفت و به روز رسانی هست. که بر طبق نظریه ای امروزه در هر ۷۲ ساعت علم با سرعت ۲ برابری پیشرفت می کنه.

در دوره ای که ما در کمتر از چند ساعت می تونیم با پرواز کردن از شهری به شهر دیگه بریم و با گوشی هایی که تو دست هممون هست، تقریبا کاری نیست که نتونیم باهاش انجام بدیم یا حتی انسان تونسته پا به کره ماه و حتی مریخ بذاره (که به زودی قراره ایلان ماسک تور تفریحی برای مریخ برگزار کنه) چطور ممکنه ما انسان ها نتونسته باشیم هنوز روشی رو برای از بین بردن موهای زائد بدنمون کشف کنیم. در حالی که ما امروزه کارهایی رو داریم انجام میدیم و یا حتی اونقدر برامون عادی شده که یک روزی حتی فکر نمی کردیم بشه این کارها رو انجام داد، انجام این کارها یه روز برامون آرزو بود و انسان هرگز فکر نمی کرد که روزی قادر به انجام این کارها باشه.

در این میان قطعا روشی هست که ما یا تا به حال امتحانش نکردیم و یا نتونستیم بهش اعتماد کنیم که بخواهیم به عنوان روش مطمئن ازش بهره ببریم.

نگران نباشید ما امروز کلی دربارش صحبت خواهیم کرد.

 

بررسی انواع روش های رفع موهای زائد به صورت سنتی:

 

  1. تراشیدن (شیو کردن) موهای زائد:

شیو کردن

در این روش از یک عدد تیغ (یا همان ژیلت) برای ریمو کردن موهای بدن استفاده می شود. این روش کم هزینه و ظاهرا راحت و بدون دردسر است اما بزرگترین مشکل در روش این است که عمل تیغ زدن به خودی خود باعث رویش مجدد و چند برابری موهای زائد می شود. در این روش نه تنها موهای بیشتری در میآید بلکه این موها با سرعت بیشتری هم رویش خواهند داشت که حتی در مواردی در فردای روز اصلاح، نوک موهای اصلاح شده بیرون می زند. که این مسئله واقعا آزار دهنده و ناراحت کننده است. 

۲ استفاده از موچین:

موچین

در این روش که معمولا در آرایشگاه ها انجام میشود (برخی از بانوان هم در منزل انجام می دهند) با استفاده از یک موچین اقدام به برداشتن تارهای مو به صورت تکی می کنند. اینکار بیشتر مورد استفاده برای برداشتن ابروها می باشد.

این روش بسیار خوبی برای از بین بردن ریشه مو زائد می باشد ولی دو مشکل بزرگ و اساسی دارد که در ذیل به آن ها اشاره می کنیم:

  • دردناک بودن:

با توجه به اینکه در این روش موها به صورت دونه دونه باید برداشته شود (کنده شود) در نتیجه این روش بسیار بسیار زیاد دردناک و حتی زمان بر است.

  • کاربردی نبودن در تمام قسمت های بدن:

خب این روش برای برداشتن موهای زائد زیر ابرو و یا حتی در برخی موارد، موهای زائدی که به صورت تک و توک روی چانه قرار دارد قابل استفاده است. اما قطعا برای از بین بردن تمام موهای بدن غیر قابل استفاده است و این امر به این دلیل است که:

اولا:

انجام این کار از حوصله ما خارج است.

ثانیا:

برداشتن تمامی موها در نواحی های مختلف بدن تقریبا غیر ممکن است.

 

۳ اپیلاسیون:

اپیلاسیون

استفاده از این روش به دو شیوه صورت می پذیرد:

اول:

اینکه در آرایشگاه ها توسط متخصص اپیلاسیون، این کار انجام می شود که با توجه به اینکه بعضی از خانم ها برای قسمت های حساس بدن راحت نیستند که به راحتی فرد دیگری این کار را برایشان انجام دهد از این رو ترجیح می دهند این کار را خودشان در خانه امتحان کنند و یا حتی روش دیگری را انتخاب کنند.

دوم:

همانطور که گفتم بعضی از خانم ها بنا به دلایلی همچون: هزینه های بالای اپیلاسیون، موذب بودن، بهداشتی نبودن آرایشگاه ها و … ترجیح می دهند که این روش را خودشان در منزل انجام بدهند.

در هر دو روش معایبی وجود دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • این روش بسیار زیاد دردناک است (مخصوصا در نواحی های حساس بدن)
  • باعث ایجاد موهای زیر پوستی فراوان بر روی پوست می شود.
  • عدم اطمینان بابت بهداشتی بودن یا نبودن مراکز اپیلاسیون.
  • موها باید به اندازه مشخصی برسند تا بتوانیم آنها را مجدد اپیلاسیون کنیم.
  • و ….

 

البته باید اشاره کنم که در این روش موها به مرور زمان کم پشت تر می شود ولی هرگز به صورت ۱۰۰ درصد از بین نخواهد رفت.

 

۴ لیزر موهای زائد در منزل:

لیزر صورتی

این روش یکی از بهترین روش های رفع موهای زائد به خصوص در منزل هست. که توصیه من به شما اینه که برای حتی یکبار، حتما از این روش استفاده کنید تا بتونید به نتیجه دلخواه خودتون برسید.

از جمله مزایای رفع موهای زائد به وسیله لیزر در خانه:

  • اطمینان از بهداشتی بودن منزل و حتی دستگاهی که از آن به صورت کاملا شخصی برای بدن خود استفاده می کنید.
  • امکان استفاده مادام العمر از دستگاه (در صورت برگشت موها پس از اتمام دوره به هر دلیل)
  • در هر لحظه و هر جایی که شما اراده کنید دستگاه در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید براحتی از آن استفاده کنید. (حتی در سفر)
  • بالاترین میزان رضایت مشتری به نسبت روش های دیگر
  • در صورت تهیه دستگاه صورتی (چند کاره) می تونید سری جوانساز و آکنه رو هم تهیه کنید و از آنها استفاده کنید.

 

۵ استفاده از کرم ها و پودرهای موبر:

روش استفاده از این نوع کرم ها بسیار آسان است. معمولا بر روی بسته بندی آنها، روش استفاده به صورت کامل آموزش داده شده است که البته در این روش حساسیت های بسیار زیادی گزارش شده است، و در برخی از برند پودرهای موبر افراد از بوی نامطبوع این پودرها که در هنگام استفاده، در کل منزل پیچیده می شوند گله و شکایت دارند.

در صورتی که می خواهید از این روش استفاده کنید حتما قبل از استفاده ابتدا مقدار کمی از این مواد را روی پوست به عنوان تست امتحان کنید و در صورتی که حساسیت نداشتید می توانید برای قسمت های مختلف بدن از آن استفاده کنید.

 

۶ استفاده از وکس:

این روش هم مانند اپیلاسیون است و تنها فرق این دو روش، ماده به کار رفته می باشد که با توجه به گفته آرایشگران از بین بردن موها با وکس بهتر است به این دلیل که باعث کندن مو از ریشه می شود و تمامی موها (حتی موهای پرز را هم می کند) که در نتیجه باعث دیرتر درآمدن موها می شود. اما تمامی معایب مربوط به اپیلاسیون با استفاده از موم معمولی در این روش هم وجود دارد.

همه چیز درباره لیزر موهای زائد

۱۹ بازديد

همه ی ما حداقل یک مرتبه اسم لیزر را شنیده ایم و اطلاعاتی درباره لیزر موهای زائد داریم. بعضی از افراد از آن استفاده کرده اند و به نتیجه دلخواه هم رسیده اند و نظر مثبتی هم دارند و در صورت امکان به دوستان و نزدیکان هم پیشنهاد می کنند که حتما امتحان کنند.

اما بعضی از افراد بدون آگاهی کامل یا با مراجعه به مکان های نامناسب تجربه ی خوبی نسبت به لیزر ندارند.

در این مقاله سعی میکنیم همه چیز را در مورد لیزر موهای زاِئد به صورت روان و کلی بیان کنیم تا همگی  اطلاعات کافی در این مورد داشته باشیم.تا با آگاهی کامل و بدون ترس بتوانید از آن استفاده کنید و از شر شیو، تیغ ، مومک، جوش های زیر پوستی و حتی تیرگی بعضی از نواحی بدن راحت شوید. و تجربه ای جدید با استفاده از لیزر موهای زائد خود به دست آورید.

لیزر خانگی مو زائد

لیزر موهای زائد

لیزر یک پرتوی نور با انرژی بسیار بالا ست. که از نظر فیزیکی ویژگی منحصر به فردی دارد.

کاربرد لیزر متنوع هست و در پزشکی ( برای جراحی ،مثلا جراحی چشم) و صنعت

( برای برش و حکاکی کردن) در کاراز آن استفاده می شود.

لیزر یک تکنولوژی مفید است که با بهینه سازی مناسب آن میتواند بسیار کارآمد باشد.

لیزر موهای زائد به صورتی طراحی شده که بدون هیچ آسیبی به بافت های پوست فولیکول های مو را از بین ببرد و مانع رشد موها شود.

نوری که در لیزر هست هر چیز تیره ای را با حرارت بالا می سوزاند. با حرارت دادن موی تیره رنگ داخل فولیکول را میسوزاند و با این کار به فولیکول هم آسیب می رساند و باعث از بین رفتن آن می شود ودر نتیجه مانع رشد مو میشود.

موهای بدن دارای دو چرخه می باشد.

چرخه رشد و چرخه استراحت

اکثر موهای بدن در یک زمان در چرخه استراحت هستند و تعداد کمی از آنها در چرخه رشد می باشد.

در حالت استراحت فولیکول مو، لیزر هیچ تاثیری روی آن ندارد به همین علت لیزر در جلسات و با فاصله زمانی مشخص و معینی انجام می شود.

با این کار در هر جلسه تعدادی از فولیکول های مو که در فاز رشد هستند، می سوزند و بلاخره بعد از گذراندن چند جلسه تمام موها از بین می رود.

با استفاده از لیزر ما میتوانیم حدود  ۷۰درصد موهای زائد خود را ازبین ببریم ، به همین علت می گوییم که لیزر به ما کمک میکند تا موهای زائد خود را به صورت دائمی کاهش دهیم ،نه اینکه به صورت دائمی حذف شود.

لیزر موی زائد برای هر قسمتی از بدن قابل استفاده است . همین انعطاف باعث جذاب شدن و استفاده آسان از لیزر می شود.

در خانم ها بیشتر مراجعات برای لیزر موهای زائد قسمت بیکینی و صورت می باشد و در آقیان هم بیشتر مراجعات برای بخش هایی از کمر، زیر بغل، خط ریش، پشت گردن و… می باشد.

برای لیزر هر منطقه از بدن ،خواه منطقه زیاد باشد یا فقط قسمت کوچکی از بدن باشد حتما باید دوره درمان کامل شود تا تاثیر خود را بگذارد. دوره درمان آن میانگین  ۶ تا ۸ جلسه می باشد، در بازه زمانی ۶ هفته.

چه کسانی مجاز به استفاده از لیزر هستند

اقایون و خانم ها بدون هیچ محدودیتی برای لیزر موهای زائد قسمت های مختلف بدن خود میتوانند از لیزر استفاده کنند. هر چه رنگ مو تیره تر باشد عملکرد لیزر بهتر می شود.

البته عملکرد لیزر بستگی به ویژگی هلی فردی در افراد مختلف متفاوت است.

حداقل سنی که یک فرد باید برای استفاده از لیزر موی زائد داشته باشد ۱۲ سالگی است.

فقط اینکه برای بانوان بهتر است که در دوران PMS (دوران پریودی) از لیزر استفاده نکنند چون استفاده از دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد در این دوران ممکن است باعث ایجاد اختلال در عادات ماهانه شود و در دوره های بعدی تاریخ پریودی عقب و یا حتی جلو بیفتد. لذا توصیه می کنیم استفاده از دستگاه را به بعد از این دوره موکول کنید.

 

افرادی که نباید از لیزر استفاده کنند

  1. افرادی که دارای کک و مک هستند در ناحیه ای که لیزر انجام میشود.
  2. افرادی که جوش های چرکی فعال دارند
  3. افراد مستعد تبخال
  4. افرادی که ایزوترتینویین مصرف می کنند.
  5. افراد باردار
  6. افراد دارای اختلالات هورمونی
  7. افرادی که پوست برنزه دارند
  8. افرادی که داروهای خاص استفاده می کنند
  9. افراد دارای بیماری خاص

فواید استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد

۱٫بدون عوارض

در بین دستگاه های کلینیکی که برای لیزر موهای زائد وجود دارد دستگاه الکساندرایت نسبت به دستگا های دیگر عوارض کمتری دارد.

۲٫اثر گذاری در بازه زمانی کوتاه

یکی از بهترین دستگاه هایی که به شما کمک میکند تا در کوتاهترین زمان ممکن بهترین نتیجه را بگیرید، دستگاه الکساندرایت می باشد . این دستگاه محصول کشور امریکاست و دستگاه های اروپایی و آسیایی در رقابت با این دستگاه همیشه در درجه پایین تری قرار می گیرند.

۳٫بدون درد

اگر میخواهید لیزر بدون دردی را تجربه کنید حتما از دستگاه الکساندرایت استفاده کنید.استفاده از این دستگاه همراه با خنک کننده مناسب ، تجربه ی یک لیزر بدون درد را برای شما خواهد داشت.و به صورت همیشگی موهای زائد شما از بین می رود.

۴٫بدون هیچ آسیبی به پوست عمل می کند.

۵٫ در کمترین زمان میتوان موهای زائد همه ی قسمت ها ی بدن را لیزر کرد.

۶٫ قابل تنظیم می باشد.

۷٫ متناسب با مناطق مختلف پوست قابل تنظیم می باشد.

ارتباط لیزر و نازایی

اشعه لیزر فقط چند میلیمتر به پوست نفوذ کرده و با سوزاندن مو ها و آسیب به فولیکول ها باعث از بین رفتن موهای زائد می شود. و به هیچ عنوان به تخمدان آسیبی وارد نمی کند.

کمک به رفع موی زائد خانم هایی که تنبلی تخمدان دارند

موی صورت خانم هایی که دارای تنبلی تخمدان هستند نسبت به خانم های دیگر، دربعضی مناطق بیشتر و ضخیم تر می شود. استفاده از وکس یا موچین و بند کمک زیادی نمیکند و همچنین باعث بیشتر شدن موها ی ضخیم میشود و راه حل مناسبی نیست . برای کم شدن موهای زائد صورت، راه حل پیشنهادی ما لیزر می باشد .هر چند به صورت کامل موهای ضخیم را از بین نمی برد ولی کمک زیادی به کم شدن موی صورت در قسمت هایی که مو ضخیم شده است ، می کند.

تعداد جلسات

مدت زمانی که لازم است تا لیزر انجام شود بسیار کوتاه می باشد، چیزی بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه، ولی باید به صورت مداوم بین ۶ تا ۱۲ جلسه انجام شود.

وقفه انداختن بین جلسات لیزر باعث اختلال در امر درمان می شود. از این رو توصیه می کنیم تا حد امکان بین جلسات درمانی خودتون هیچ گونه وقفه ای ایجاد نشود. توصیه ما برای محقق شدن این امر استفاده از دستگاه های لیزر خانگی است که در هر شرایط و هر مکان می تونید ازشون استفاده کنید. حتی در زمانی که در سفر هستید میتونید دستگاه را با خودتون ببرید و ازش استفاده کنید.

عوارض احتمالی لیزر صورت

مهمترین قسمتی که میتوان به آن اشاره کرد آسیب به چشم می باشد. برای جلوگیری از آسیب میتوان از لوازم مراقبتی مناسب استفاده کرد و این احتمال را به صفر برسانیم.

در حین انجام کار امکان دارد فلش هایی ببینید که اصلا جای نگرانی نیست و آسیبی به چشم ها نمی زند.

لیزر مو

لیزر مو برای آقایان ورزشکار

لیزر موهای زائد میتواند به آقایانی که به صورت حرفه ای ورزش میکنند و مجبورند به صورت مداوم و در بازه زمانی کوتاه موهای خود را اصلاح کنند کمک زیادی میکند.  با این کار دیگرخبری از مشکلاتی مثل بریدن تیغ، جوش های زیر پوستی ، جوش بعد از اصلاح ، سوزش و خارش پوست ، نیست. و آقایان با انجام لیزر موهای زائد خود میتوانند در وقت و هزینه خودشان صرفه جویی کنند و احساس بهتری را تجربه کنند.

میزان خطر احتمالی لیزر برای آقایان و خانم ها یکسان می باشد. عوارضی از قبیل سوختگی، تیره شدن پوست و… وجود دارد. اگر لیزر زیر نظریک پزشک مجرب و یا اپراتور کاربلد انجام شود احتمال بروز این مشکلات به صفر میرسد.

احتمال ایجاد سرطان و آسیب به اندام های جنسی و.. صحت علمی ندارد و در هیچ منبعی قید نشده است.

فواید لیزر ناحیه تناسلی

۱۹ بازديد

سرفصل های اصلی مقاله

  • لیزر موی زائد در بیکینی
  • فوائد لیزر در ناحیه تناسلی
  • تاثیر لیزر در کم شدن موهای زائد بیکینی
  • ((معرفی انواع دستگاه لیزر موهای زائد))
  • معرفی انواع روش های لیزر بیکینی
  • کارهای لازم قبل ازانجام لیزر
  • مراقبت های بعد از انجام لیزر
  • میزان تاثیرگذاری لیزر روی موهای زائد ناحیه تناسلی
  • چه افرادی نمی­توانند از لیزر برای رفع موهای زائد بیکینی استفاده کنند
  • سوالات راجع درباره لیزر در ناحیه تناسلی
  • تفاوت بین لیزر و الکترولیز
  • چه کسانی میتوانند از لیزر برای موهای زائد ناحیه تناسلی استفاده کنند؟

لیزر موی زائد در بیکینی

اصلاح موی زائد در ناحیه تناسلی با تیغ یا اپیلاسیون، جزو روش­های بسیار دردناک و حتی خطر آفرین است. در اصلاح با ژیلت ممکن است باعث بریدگی در اون ناحیه و ایجاد زخم و یا حتی عفونت بشویم و با توجه به اینکه در این ناحیه (تناسلی) سطح مو دار مسطح نیست ممکن است نتوانیم به خوبی تمامی قسمت ها را عاری از مو بکنیم که این مسئله آزار دهنده است. استفاده از روش اپیلاسیون هم بسیار دردناک و همچنین عوارضی همچون ایجاد موهای زیر پوستی و یا تحریک در اون نقاط می شود. بهترین روش برای رفع موهای زائد در ناحیه تناسلی لیزر است.

چند دلیل برای اثبات این موضوع وجود دارد:

اول اینکه لیزر یک روش دائمی برای رفع موی زائد می باشد.

دوم، در کوتاهترین زمان بهترین نتیجه را می گیرید.

سوم، کمک به روشن تر شدن پوست و همینطور جلوگیری از عفونت و قارچ در ناحیه تناسلی می­کند.

فوائد لیزر در ناحیه تناسلی

یکی از نواحی حساس بدن، ناحیه تناسلی می باشد. پوست این قسمت نسبت به جای دیگر بدن نازک­تر در نتیجه،  حساس­تر است و نیاز به مراقب بیشتری دارد.

امتحان روش های دیگر نسبت به لیزر در از بین بردن موی زائد چندان موثر نیست.

به عنوان مثال استفاده از وکس و اپیلاسیون در ناحیه تناسلی با وجود اینکه بسیار دردناک است بعد از مدت کوتاهی، موهای زائد مجدد رشد می کنند.

ولی با انجام لیزر در مدت زمان کوتاهی و بدون نیاز به تحمل درد بسیار موهای زائد از بین رفته و حالت کرکی می شود.حتی با یک جلسه لیزر هم می­توانید شاهد کم شدن موهای زائد خودتان باشید.

همچنین لیزر دراز بین رفتن موهای زیرپوستی، بسیار موثر است.

لیزر موهای زائد

 

تاثیر لیزر در کم شدن موهای زائد بیکینی

برای از بین بردن موهای زائد  تمام قسمت­های بدن میتوان از لیزر استفاده کرد اما لیزر بیشترین تاثیر را در ناحیه زیربغل و چانه و بیکینی می­گذارد.

لیزر با استفاده از پرتوی نوری که تولید می کند بدون هیچ آسیبی به پوست، فولیکول های مورا تخریب می­کند و ریشه مو را می سوزاند وباعث کاهش رشد موهای زائد می­شود.

لیزر در از بین بردن موهای زیرپوستی بسیار موثر است و افراد بعد از لیزر موهای زائد خودشان دیگر نیازی به استفاده از ژیلت یا وکس و اصلاح ندارند.

پس می توان نتیجه گرفت استفاده از لیزر برای از بین بردن  موهای زائد بدن، مخصوصا بیکینی، موثرترین و بهترین روش است. و دلیل این امر این است که موها در این قسمت ها ضخیم تر و بیشتر هستند در نتیجه لیزر روی آنها بهتر و موثرتر جواب می دهد. لیزر برای موهای کرکی و نازک جوابدهی خوبی ندارد برای از بین بردن این نوع موها بهتر است از الکترولیز استفاده کنید.

 

((معرفی انواع دستگاه لیزر موهای زائد))

دستگاه­های مختلفی برای لیزر وجود دارد، دراین بخش به چند تا از معروف ترین آنها اشاره می­کنیم.

 

۱٫لیزرالکساندرایت : یکی از شناخته شده­ترین و معروفترین دستگاه­های موجود در جهان می­باشد. بیشتربرای لیزر نواحی وسیعی از بدن کاربرد دارد.

۲٫دستگاه لیزر دایود : برای استفاده در پوست های روشن و تیره مناسب است و بیشترین تاثیر را دارد.

۳٫دستگاه لیزر ان دی یاگ ND-YAG :از این دستگاه برای لیزر پوست های تیره و برنزه نیز میتوان استفاده کرد.این دستگاه مناسب هر نوع رنگ پوستی می­باشد. ناگفته نماند این دستگاه نسبت به دستگاه های دیگر کمی ضعیف تر است.

معرفی انواع روش­های لیزر بیکینی

برای لیزر بیکینی از دو روش استفاده می­شود.

در روش اول، لیزر تا خط بیکینی انجام می­شود.

در روش دوم که اصطلاحا به آن لیزر برزیلی هم می­گویند، همه مناطق به طور کامل لیزر می­شود.

انتخاب این دو روش به تصمیم فرد بستگی دارد.

کارهای لازم  قبل از انجام لیزر

برای گرفتن نتیجه ­ی مطلوب قبل ازانجام لیزر بیکینی باید اقدامات زیر را انجام دهید.

  • دو هفته قبل از انجام لیزر مصرف آنتی بیوتیک هایی مثل : تتراسایکلین ممنوع.
  • استفاده از لوسیون یا تونیک­های دارای الکل، ۳روز قبل و بعد از لیزر بیکینی ممنوع
  • چند روز قبل از انجام لیزر در معرض مسقیم نور خورشید قرارنگیرید

و رفتن به سولاریوم ممنوع

  • چند روز قبل از لیزر بیکینی، موهای زائد بیکینی را شیو کنید (با ژیلت) و از اپیلاسیون کردن نواحی که لیزر انجام می­شود خودداری کنید.
  • قبل از انجام لیزر،موهای زائد بیکینی را با ژیلت شیو کنید و از کرم های عطر دار استفاده نکنید.
  • همه جلسات را مرتب و پشت سرهم مراجعه کرده و انجام دهید.

مراقبت­های بعد از انجام لیزر

  1. تا ۲۴ ساعت بعد از انجام لیزر، حمام آب گرم، شنا و سونا ممنوع می­باشد.
  2. تا ۲ هفته بعد از انجام لیزر، برنزه کردن ممنوع می باشد.
  3. به مدت ۳ روز بعد از انجام لیزر بیکینی استفاده از لوسیون های معطرو حاوی الکل ممنوع می باشد، و فقط از مرطوب کننده استفاده کنید.

میزان تاثیرگذاری لیزر روی موهای زائد ناحیه تناسلی

لیزر موی زائد  در ناحیه­ی بیکینی بسیار تاثیرگذار است، به طوریکه  بعد از انجام یک جلسه لیزر حدودا ۱۵ الی ۴۰ درصد از موهای زائد کم شده و پوست این ناحیه لطیف ترمی­شود و شما می­توانید میزان تاثیرگذاری لیزر را حتی بعد از یک جلسه به راحتی مشاهده کنید.

تعداد جلسات لازم برای از بین رفتن کامل موهای زائد در هر فرد متفاوت است. به طور میانگین بین ۴ تا ۸ جلسه می­باشد.

فاصله ی بین جلسات بین ۶ هفته تا ۸ هفته است.

چه افرادی نمی­توانند از لیزر برای رفع موهای زائد بیکینی استفاده کنند؟

افرادی که دارای بیماری دیابت هستند، افراد دارای سرطان یا بیمار­ی­های خود ایمنی، بیماری پوستی و افرادی که عمل جراحی در ناحیه تناسلی داشته اند، حداقل تا ۳ ماه نمی­توانند لیزر کنند.

همچنین افرادی که دارای موهای خاکستری یا قرمز و موهای نازک و کرکی هستند نباید از لیزر استفاده کنند.

خانم ها در دوران بارداری و شیردهی هم نباید از لیزر استفاده کنند.

 

سوالات درباره لیزر در ناحیه تناسلی

در جلسه مشاوره سوالاتی در مورد سابقه پزشکی فرد و همچنین توضیحات کلی درمورد لیزر وهمینطور اقداماتی که قبل و بعد از لیزر باید انجام شود را به طور کامل توضیح می دهند.

همچنین تست پچ نیز روی پوست فرد انجام می شود تا از چگونگی پاسخ پوست به لیزر مطلع شوند.

در جلسه مشاوره لیزر در کلینیک همچنین می تونید شما هم سوالات خودتون رو درباره دستگاه لیزر مورد استفاده و مدت زمان مورد نیاز، هزینه ها و همچنین هر گونه سوال احتمالی پیش آمده درباره مراحل قبل ، بعد و حین کار از متخصص مورد نظر بپرسید.

۱٫تفاوت بین لیزر و الکترولیز

الکترولیز یک اصطلاح کلی ست که به سه روش رفع  موی زائد گفته

می­شود.

در هر سه روش سوزن الکترولیز با تاثیر روی فولیکول مو از رشد مجدد آن جلوگیری می­کند.

این فرآیند با واکنش شیمیایی، یا تولید حرارت در فولیکول ، یا ادغام دو روش

انجام می­شود.

این روش برای افراد با هر رنگ مو و پوستی قابل استفاده می باشد.

لیزر به وسیله­ی پرتوی نوری که تولید می­کند به فولیکول مو آسیب رسانده و ریشه مو را می سوزاند و مانع رشد مجدد موهای زائد می شود.

لیزر برای افراد دارای موهای تیره و ضخیم با پوستی روشن بیشترین تاثیر را دارد.

استفاده از لیزر روی چه قسمت هایی از بدن موثر هست؟

از لیزر برای رفع موهای زائد اغلب مناطق بدن، می­توان استفاده کرد.

چه کسانی می­توانند از لیزر برای موهای زائد ناحیه تناسلی استفاده کنند؟

اگر به دنبال راهی مناسب و مطمئن برای از بین بردن موهای زائد خود هستید حتما لیزر کنید.

تقریبا همه افراد به غیر از گروهی که قبلا در مقاله  درموردشان گفتیم

می­توانند از لیزر برای رفع موهای زائد ناحیه تناسلی استفاده کنند و تاثیر فوق العاده­ی آن را ببینند.