جوانسازی و لیفت پوست با دستگاه هایفوتراپی

۹ بازديد

پوست انسان با گذشت زمان و قرار گرفتن در شرایط نامناسب در معرض آسیب های مختلفی قرار میگیرد که منجر میگردد طراوت و شادابی اولیه خود را از دست دهد. از این رو رسیدگی به پوست برای حفظ طراوت و شادابی آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

استفاده از شوینده های مناسب، استفاده از مواد تقویتی و مراقبتی پوست، بکارگیری روش ها و دستگاه های جوانسازی و ... همگی مواردی هستند که امروزه مورد استفاده افراد قرار میگیرد تا پوستی شاداب و جوان داشته باشند. یکی از جدیدترین و موثرترین روش های روی کار آمده برای محافظت از پوست و جلوگیری از ایجاد چین و چروک استفاده از دستگاه هایفوتراپی می باشد که در این مقاله قصد داریم به بررسی فواید هایفو برای صورت بپردازیم:

هایفوتراپی چیست؟

در بالا بیان کردیم که هایفوتراپی یک روش زیبایی نسبتا جدید است که بسیاری آن را جایگزین روش دردناک و تهاجی عمل لیفت میکنند. در هایفوتراپی از انرژی فراصوت استفاده می شود که به عنوان تحریک کننده کلاژن مورد استفاده قرار میگیرد. همانطور که میدانید کلاژن، پروتئینی است که به سفت تر و کشیده تر شدن پوست صورت کمک میکند.

جالب است بدانید که از هایفوتراپی اولین بار به منظور درمان تومور استفاده شده بود و از سال 2008 به بعد به عنوان روش درمان زیبایی مورد استفاده قرار گرفت. در سال 2009 استفاده از هایفو برای لیفت ابرو از سوی سازمان غذا و دارو به تایید رسید و با گذشت زمان کاربردهای دیگری مانند از بین بردن چین و چروک، درمانی افتادگی پوست ناحیه گردن، لیفت سینه و ... به آن اضافه شد.

استفاده از این روش در درمان مشکلات زیبایی تاثیرگذاری بالایی دارد و هیچگونه خطر و عوارضی را ایجاد نمیکند. از این رو محبوبیت آن روز به روز بیشتر شد. تنها نکته ای که لازم است در رابطه با هایفو بدانید این است که افرادی که دارای افتادگی پوست شدید هستند نمیتوانند از هایفو استفاده کنند چرا که تاثیرات ضعیف تری دارد و بهتر است این افراد از عمل جراحی لیفت استفاده کنند.

نحوه تاثیرگذاری دستگاه هایفوتراپی

در بالا بیان کردیم که تاثیرگذاری دستگاه هایفو از طریق امواج فراصوت می باشد. در واقع هایفو با انرژی امواج فراصوت لایه های عمیق پوست را مورد هدف قرار میدهد و باعث گرم تر شدن لایه های پوستی می شود. زمانی که سلول ها در ناحیه مورد نظر حرارت خاصی را جذب میکنند، یک نوع آسیب سلولی در آن ناحیه اتفاق می افتد.

البته جای نگرانی نیست چرا که این آسیب ها به اندازه ای هستند که خطری ایجاد نکنند و تنها سلول ها را به تولید کلاژن بیشتر تحریک میکنند. کلاژن نیز منجر میگردد ساختار پوست حفظ شود و به جوانسازی پوست کمک خواهند کرد. انرژی اولتراسوند با تولید کلاژن بیشتر پوست را محکم تر و سفت تر میکند. این فرآیند در لایه های خاصی از پوست انجام میگیرد و از این رو سطح خارجی پوست هیچ آسیبی نمیبیند.

با انواع هایفو تراپی آشنا شوید!

دستگاه هایفوتراپی همانطور که در بالا بیان کردیم کاربردهای گسترده ای در زیبایی و جوانی پوست دارد. در واقع هایفوتراپی علاوه بر رفع چین و چروک به لیفتینگ و کشیدگی پوست صورت و بدن نیز کمک میکند. هایفوتراپی روشی غیر تهاجمی می باشد که احساس دردی ایجاد نمیکند و یا این درد بسیار کم و قابل تحمل است. از کاربردهای هایفو میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

هایفوتراپی غبغب

هایفو تراپی گردن به منظور از بین بردن چربی و افتادگی پوست ناحیه گردن مورد استفاده قرار میگیرد که تا حد زیادی غبغب را از بین میبرد.

هایفوتراپی بینی

هایفوتراپی بینی به منظور لیفت و رفع خطوط ریز ایجاد شده روی بینی مورد استفاده قرار میگیرد که نتایج بسیار مطلوبی را ایجاد میکند.

هایفوتراپی شکم

از هایفو تراپی میتوان برای رفع چربی های اضافی در ناحیه شکم استفاده کرد. در واقع با نفوذ انرژی اولتراسوند به لایه های چربی، سلول های چربی در آن ناحیه از بین میرود. از این رو افرادی که  قصد لاغری در ناحیه شکم را دارند میتوانند از هایفو تراپی استفاده کنند. توصیه می شود برای نتیجه گیری بهتر در کنار هایفو، ورزش و رژیم غذایی را نیز رعایت کنید.

هایفوتراپی واژینال

گذشت زمان و عوامل مختلفی مانند افزایش سن و زایمان مشکلاتی را در ناحیه واژن خانم ها ایجاد میکند. دستگاه هایفوتراپی با کلاژن سازی مشکلات این ناحیه را نیز درمان کرده و منجر میگردد پوست صاف و سفتی داشته باشید. در واقع بعد از هایفوتراپی افتادگی پوست ناحیه واژن بر طرف میگردد.

هایفوتراپی ابرو

یکی از روش های موثر برای لیفت ابرو بدون جراحی، استفاده از هایفو تراپی می باشد. در واقع هایفوتراپی با تحریک تولید کلاژن منجر به بالا رفتن ابرو ها می شود.

هایفوتراپی افتادگی پلک

در بالا نیز بیان کردیم که با استفاده از هایفوتراپی میتوان چربی های اضافی را از بین برد. از این رو از بین بردن و رفع چربی بالای پلک نیز با استفاده از این روش امکان پذیر است. هایفو تراپی همچنین با کلاژن سازی به سفت شدن پوست ناحیه پشت پلک کمک میکند. هایفوتراپی همانند عمل جراحی لیفت عمل میکند و در رفع نواقص و مشکلات ناحیه اطراف چشم موثر می باشد

هایفوتراپی پیشانی

همانطور که همه شما مشاهده کرده اید در ناحیه پیشانی بسیاری از افراد خطوط افقی و عمیقی با افزایش سن یا اخم کردن زیاد ایجاد می شود. این خطوط با استفاده از دستگاه هایفوتراپی برطرف میگردد. صاف و سفت شدن پوست در ناحیه پیشانی منجر میگردد ظاهر صورت شاداب تر به نظر برسد.

قبل و بعد از انجام هایفوتراپی چه باید کرد؟

افرادی که علاقه مند به استفاده از دستگاه هایفوتراپی می باشند باید مراقبت هایی را قبل و بعد از آن رعایت کنند. از جمله این مراقبت ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

مراقبت های قبل از هایفوتراپی

قبل از هایفوتراپی پوست خود را بشویید تا از هرگونه آلودگی و مواد آرایشی پاک شود.

برای استفاده از هایفوتراپی در ناحیه مورد نظر از کرم های بی حس کننده استفاده کنید. و سپس ژل اولتراسوند را روی ناحیه مد نظر پخش کنید.

قبل از استفاده از هایفوتراپی در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرید. در واقع باید بدانید که آفتاب سوختگی یا برنزه شدن مانعی برای هایفوتراپی است.

استفاده از محصولات شیمیایی تحریک کننده پوست هستند و توصیه می شود به همراه هایفوتراپی استفاده نشود.

اگر در حال مصرف آنتی بیوتیک هستید توصیه میکنیم برای استفاده از هایفو با پزشک متخصص خود مشورت کنید. معمولا تا دو هفته قبل از هایفو باید مصرف داروهای آنتی بیوتیک را متوقف کنید.

مراقبت های بعد از هایفوتراپی

بعد از هایفوتراپی تا چند هفته از قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید جلوگیری کنید. چرا که اشعه شدید آفتاب منجر به هایپرپیگمانتاسیون، آفتاب سوختگی و آسیب به پوست می شود. (در صورتی که مجبور به قرار گرفتن در تابش نور خورشید شدید از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.)

پس از هایفو تراپی از خاراندن پوست ناحیه تحت درمان خودداری کنید. چرا که منجر به ایجاد آسیب های پوستی می شود.

از مصرف مشروبات الکلی خودداری کنید.

سعی کنید در مدت درمان با هایفوتراپی آب زیاد بنوشید. چرا که آب سرعت تولید کلاژن را افزایش میدهد.

بعد از هایفوتراپی برای حمام کردن تا چند هفته از آب سرد و یا ولرم استفاده کنید. این کار باعث می شود روند کلاژن سازی بهتر انجام شود و در نتیجه، اثرات حاصل از هایفوتراپی ماندگارتر باشد.

مراقبت های بعد از هایفوتراپی را تا زمان تکمیل فرآیند کلاژن سازی و سفت شدن پوست ادامه دهید.

سوالات متداول

آیا هایفوتراپی درد دارد؟

هایفوتراپی درد بسیار کمی را ایجاد میکند و میتوانید از ژل های بی حس کننده استفاده میکنید.

ماندگاری هایفوتراپی به چه صورت است؟

هایفوتراپی ماندگاری بالایی دارد و معمولا هر 12 ماه باید تمدید می شود.

هایفوتراپی برای چه سنی مناسب است؟

معمولا به افراد بالای 30 سال توصیه میشود.

توضیحات متا

دستگاه هایفوتراپی تاثیر بسیاری در جوانی و شادابی پوست دارد. از این رو توصیه میکنیم استفاده از آن را جایگزین عمل جراحی لیفت کنید.

دستگاه میکرودرم خانگی چیست؟

۷ بازديد

اولین و مهم ترین قدمی که به منظور حفاظت از زیبایی و جوانی پوست باید انجام شود، پاکسازی پوست می باشد. از این رو روش ها و دستگاه های مختلفی روی کار آمده است که مورد استفاده افرادی که به سلامت پوستشان اهمیت میدهند، قرار میگیرد. یکی از بهترین روش های روی کار آمده به این منظور، استفاده از میکرودرم می باشد. در واقع میکرودرم از جمله روش هایی است که استفاده از آن منجر میگردد به طور دائمی از شر چین و چروک، جوش های سرسیاه و ... رهایی پیدا کنید.

میکرودرم با لایه برداری سطحی پوست صورت یا بدن منجر میگردد تا آلودگی ها از سطح پوستتان جدا شود و جریان گردش خون در زیر پوستتان افزایش یابد. امروزه کاربردها و مزیت های این دستگاه منجر گشته تا محبوبیت بالایی داشته باشد. در ادامه اطلاعات بیشتری در رابطه با دستگاه میکرودرم و کاربردهای آن در اختیارتان قرار میدهیم:

دستگاه میکرودرم خانگی چیست؟

دستگاه میکرودرم یکی از جدیدترین دستگاه های روی کار آمده به منظور پاکسازی پوست می باشد که خواص و فواید بی نظیری برای پوست به همراه دارد. این دستگاه دارای محفظه ای حاوی کریستال پودری است که با قرار گرفتن روی پوست یک نوع حالت خلا و بی هوایی ایجاد میکند. نوک دستگاه میکرودرم  خانگی حاوی کرندوم می باشد که بعد از الماس سخت ترین ماده روی کره زمین است.

وجود این ماده در سری این دستگاه منجر به خراشیدن پوست خواهد شد. علاوه بر این تراش بسیار سطحی نیز روی پوست ایجاد می شود که منجر به ایجاد یک مکش روی سطح پوست خواهد شد. این فرآیند به بهبود جریان گردش خون در صورت و در نتیجه فعال شدن سلول های فیبروبلاست کمک میکند که شادابی و طراوت پوست را به همراه دارد. امروزه دستگاه میکرودرم در دو نوع مختلف در بازار موجود است که عبارتند از:

انواع دستگاه میکرودرم خانگی

دستگاه میکرودرم کریستالی

این مدل از دستگاه های میکرودرم، کریستال هایی با جنس سدیم کلراید و اکسید آلمینیوم را روی پوست اسپری میکنند. اما باید بدانید کار با این دستگاه بسیار سخت و دشوار می باشد. چرا  که کریستال های ریخته شده را باید در پایان کار از سطح پوست جمع کرد.

دستگاه میکرودرم الماسی

دستگاه میکرودرم الماسی نسبت به دستگاهی که در بالا بیان شد راحتتر مورد استفاده قرار میگیرد و جزو اولین دستگاه های میکرودرمی هستند که وارد بازار شدند. نوک این دستگاه ها نسبت به میکرودرم کریستالی نرم تر است و این ویژگی منجر گشته تا محبوبیت بالاتری داشته باشد.

مراحل استفاده از دستگاه میکرودرم خانگی

مرحله اول: در ابتدا و پیش از استفاده از دستگاه میکرودرم باید پوست خود را با مواد شوینده مناسب بشویید و ضد عفونی کنید به طوری که عاری از هرگونه آلودگی و مواد آرایشی باشد. بعد از شست و شو نیز اجازه دهید پوستتان در هوای آزاد خشک شود و از خشک کردن با حوله بپرهیزید.

مرحله دوم: سر دستگاه را ضد عفونی کنید و سپس با زدن دکمه استارت، شدت و زمان استفاده از دستگاه را تنظیم کنید.

مرحله سوم: دستگاه میکرودرم را روی پوست قرار دهید و به آرامی حرکت دهید.

مرحله چهارم: توصیه می شود برای نتیجه گیری بهتر از دستگاه میکرودرم به مدت 6 تا 10 جلسه این دستگاه را مورد استفاده قرار دهید و بهتر است بین هر جلسه یک تا دو هفته فاصله بیفتد.(فاصله بین جلسات به پوستتان بستگی دارد. اگر پوست شما نازک است بهتر است دو هفته بین جلسات میکرودرم فاصله داشته باشد.)

مرحله پنجم: توصیه می شود بعد از میکرودرم از مرطوب کننده استفاده کنید تا از خشکی پوستتان جلوگیری شود.

چرا از دستگاه میکرودرم خانگی استفاده کنیم؟

دستگاه میکرودرم فواید بسیاری برای پوست به همراه دارد که منجر گشته تا از محبوبیت بالایی برخوردار باشد. قابلیت استفاده خانگی، بدون عوارض بودن، عدم ایجاد احساس درد و ... عواملی هستند که منجر به محبوبیت بالای این دستگاه گردیده است. از جمله فواید میکرودرم برای پوست میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

دستگاه میکرودرم منجر به افزایش تولید کلاژن در پوست می شود.

تمامی افراد با هر نوع رنگ پوستی میتوانند از دستگاه میکرودرم استفاده کنند.

با استفاده از دستگاه میکرودرم میتوان میزان چربی پوست را تنظیم کرد.

تاثیرگذاری دستگاه میکرودرم بالا می باشد و بلافاصله بعد از استفاده میتوان نتایج آن را مشاهده کرد.

استفاده از دستگاه میکرودرم منجر به از بین رفتن چین و چروک و صاف و یکدست شدن پوست می شود.

با استفاده از دستگاه میکرودرم میتوان کلیه جوش های پوستی را درمان کرد و از بین برد.

دستگاه میکرودرم به لیفت و سفت تر شدن پوست کمک میکند.

دستگاه میکرودرم منجر به از بین رفتن زخم های سطحی و اسکارهای حاصل از آکنه میگردد.

و ...

آیا همه افراد میتوانند از دستگاه میکرودرم استفاده کنند؟

حال این سوال مطرح می شود که آیا همه افراد میتوانند این دستگاه را مورد استفاده قرار دهند؟ در پاسخ باید گفت درست است که میکرودرم روشی بدون عوارض و کم خطر می باشد اما با این حال توصیه می شود افرادی که دچار هر یک از مشکلات پوستی زیر  هستند این دستگاه را مورد استفاده قرار ندهند:

افرادی که در ناحیه مورد نظر برای درمان، دچار تبخال یا زگیل هستند.

کسانی که طی دو ماه اخیر عمل جراحی صورت انجام داده اند.

کسانی که دچار زخم های عمیق، کلوئیدهای فعال، بیماری دیابت و یا اختلال در سیستم ایمنی بدنشان هستند.

بانوان باردار نباید از این روش استفاده کنند.

کسانی که تحت درمان با ایزوترتینوئین خوراکی هستند.

افرادی که تحت درمان رایوتراپی گردن هستند.

کسانی که طی 12 ماه گذشته از راکوتان استفاده کرده اند.

افرادی که دچار بیماری پسوزیازیس هستند.

چه نوع مشکلات پوستی با استفاده از میکرودرم قابل درمان است؟

استفاده از میکرودرم قادر است طیف وسیعی از مشکلات پوستی را درمان کند که از جمله آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از دستگاه میکرودرم خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش میدهد و از این طریق روند پیری را کاهش خواهد داد. به همین دلیل توصیه می شود بعد از 30 سالگی که پوستتان در معرض پیری و چین و چروک قرار میگیرد استفاده از دستگاه  میکرودرم را شروع کنید تا از چین و چروک و پیری پوست جلوگیری شود.

استفاده طولانی مدت از میکرودرم جای جوش، آکنه، ترک های پوستی، لک، منافذ باز پوست و ... را درمان میکند و منجر میگردد پوست حالت لطافت و شفافیت داشته باشد.

هایپرپیگمنتاسیون یا همان لکه های ناشی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و اشعه فرا بنفش را میتوان به راحتی با استفاده از میکرودرم درمان کرد.

علت به وجود آمدن جوش های سر سیاه تجمع و اکسید شدن سموم در رگ ها و مجاری بدن می باشد. با چند بار استفاده از میکرودرم میتوانید شاهد از بین رفتن این جوش های سر سیاه باشید.

اسکارهای ناشی از جای جوش، زخم و سوختگی که به شکل زخم های قرمز رنگ با برجستگی و فرورفتگی دیده می شود با چند بار استفاده از میکرودرم درمان میگردد.

چروک ها یا جای جوش های عمیق با استفاده از میکرودرم درمان نمیگردد و تنها میکرودرم ظاهر آن ها را تا حدودی بهبود می بخشد. توصیه میشود در این موارد به پزشک متخصص مراجعه کنید و از دستگاه های میکرودرم کلینیکی که دارای قدرت بیشتری هستند، استفاده کنید.

از دستگاه میکرودرم میتوانید برای رفع مشکلات پوستی در تمامی نواحی بدن مانند صورت، گردن، ناحیه دکلته، قفسه سینه، پشت، بازو و ران ها استفاده کنید.

سوالات متداول

آیا دستگاه میکرودرم به هزینه بالایی نیاز دارد؟

خیر- میکرودرم از نظر اقتصادی به صرفه می باشد.

آیا استفاده از میکرودرم محدوده سنی خاصی دارد؟

خیر- تمامی افراد بعد از سن 17 سالگی میتوانند از این روش استفاده کنند.

آیا استفاده از میکرودرم با درد همراه است؟

خیر- استفاده از میکرودرم هیچگونه احساس دردی ایجاد نمیکند.

توضیحات متا

توصیه می شود از دستگاه میکرودرم برای درمان طیف وسیعی از مشکلات پوستی، استفاده کنید و از تاثیرات آن بهره مند شوید.

 

عمر دستگاه لیزر خانگی

۱۲ بازديد

در دنیای امروز رهایی از شر موهای زائد به کمک لیزر در میان تمامی افراد جدا از جنسیت محبوبیت بالایی دارد. بی شک لیزر موهای زائد در منزل و داشتن یک دستگاه لیزر خانگی یکی از روش های بسیار کاربردی و آسان می باشد که از جذابیت بالایی برخوردار است. هزینه و زمان مورد نیاز برای استفاده از این روش در منزل نسبت به سایر روش ها به صرفه تر بوده و به همین دلیل افراد استفاده از آن را نسبت به لیزر های کلینیکی ترجیح میدهند. اما با این حال برای استفاده از این دستگاه، باید شناخت کافی از عوارض و نحوه استفاده از آن داشته باشید. در این مقاله قصد داریم شما را به طور کامل با لیزر خانگی آشنا کنیم.

نحوه از بین بردن موهای زائد در منزل به وسیله دستگاه لیزر خانگی!

همانطور که در بالا بیان کردیم، درست است که لیزر های خانگی از نظر اقتصادی به صرفه تر بوده و به زمان کمتری نیاز دارد اما برای بکارگیری آن باید با چگونگی استفاده از آن آشنا باشد. جدا از این طبیعتا لیزر های خانگی که از طراحی ساده تر و کوچکتری برخوردارند نسبت به لیزرهای کلینیکی توان کمتری دارند و از این رو باید به تعداد جلسات بیشتری مورد استفاده قرار گیرند. نکاتی که در زمان استفاده از لیزرهای خانگی باید به آن توجه شود شامل موارد زیر می شود:

قبل از استفاده از دستگاه توجه کنید که دستگاه شما به طور کامل شارژ شده باشد.

قبل از اینکه لیزر را به طور کامل بر روی کل نواحی بدن خود مورد استفاده قرار دهید، ابتدا آن را روی ناحیه کوچکی امتحان کنید تا از نداشتن حساسیت مطمئن شوید.

اگر قصد دارید از لیزر برای نابودی موهای زائد ناحیه تناسلی یا سایر قسمت های حساس بدنتان استفاده کنید، توجه کنید دستگاه را تنها یک بار از آن ناحیه عبور دهید و دیگر تکرار نکنید.

برای از بین بردن موهای زائد نواحی تناسلی و زیر بغل که پوست نازک و حساسی دارند، بهتر است از بی حس کننده های موضعی استفاده کنید.

این نکته را در نظر داشته باشید که اگر هنگام استفاده از لیزر احساس سوزش، خارش، التهاب و .. داشتید استفاده از لیزر را متوقف کنید.

آقایان که دارای موهای ضخیم تری هستند باید تعداد دفعات بیشتری از لیزر درمانی استفاده کنند.

استفاده از لیزر خانگی کمک میکند پوست شما صاف تر و نرم تر شود و قادر است از رشد مجدد مو در کوتاه مدت جلوگیری کند.

چگونگی اثر گذاری دستگاه لیزر خانگی

اما لیزر خانگی از چه طریقی بر پوست فرد اثر میگذارد و مانع از رشد مجدد موهای زائد می شود؟ در لیزر درمانی از اشعهIPL  استفاده میشود که بر فولیکول های مو اثر میگذارد. در واقع در زمانی که مو در چرخه رشد قرار دارد گرمای ناشی از اشعه لیزر توسط آن جذب میشود و به این ترتیب از رشد مجدد مو جلوگیری خواهد شد. میتوان گفت در این روش، از نظر فنی نابودی دائمی موهای زائد امکان پذیر است.

اما مسئله ای که مانع از این امر میشود، این است که هر مو در یک زمان مشخص در چرخه رشد قرار میگیرد و این دلیل منجر می شود تا شما مجبور باشید چند جلسه از لیزر استفاده کنید تا نتایج آن را مشاهده کنید. البته نکته ای که باید بدانید این است که ممکن است هورمون ها در شرایط خاصی مانند دوران بارداری افزایش پیدا کنند و این موضوع منجر به رشد مجدد موهای زائد شود. اما به طور کل لیزر درمانی از روش اثرگذاری بر فولیکول های مو و نابودی آن ها، موهای زائد را از بین میبرد.

آیا نابودی موهای زائد با استفاده از لیزر خانگی روشی ایمن است؟

ممکن است در ذهن بسیاری از شما این سوال مطرح شود که آیا برخورد اشعه لیزر با پوست خطرناک است؟ در پاسخ به این سوال ابتدا باید توجه کنید دستگاهی را تهیه کنید که دارای تاییدیه وزارت بهداشت می باشد تا مطمئن شوید تمامی استانداردهای لازم در ساخت آن رعایت شده است. در این صورت میتوانید مطمئن باشید که لیزر شما به هیچ وجه خطرناک نبوده و کاملا ایمن است. البته لیزر های خانگی دارای ویژگی هایی هستند که منجر گشته ایمنی بالایی داشته باشند. در ادامه این ویژگی ها را به شما معرفی میکنیم:

لیزرهای خانگی داری سنسور تشخیص رنگ پوست هستند.

یکی از ویژگی های دستگاه های لیزر خانگی برخورداری از سنسور تشخیص رنگ پوست است. این ویژگی منجر میشود تا لیزر با توجه به نوع و رنگ پوست شما اشعه مناسب را ساطع کند تا به این ترتیب هیچگونه آسیبی به پوست شما نرسد.

لیزر های خانگی قادر به تشخیص سطوح سخت و زبر هستند.

تمامی دستگاه های لیزر خانگی قادرند سطح سفت و سخت پوست را تشخیص دهند و تنها در آن نواحی اشعه را ساطع کنند. این ویژگی منجر میشود تا این دستگاه به هیچ وجه آسیبی به چشم و سایر نواحی حساس بدن شما نرساند.

برای خرید بهترین دستگاه لیزر خانگی باید به چه نکاتی توجه شود؟

در خرید دستگاه لیزر خانگی به چگونگی عملکرد آن توجه کنید. چرا که امروزه تنوع لیزر های خانگی در بازار زیاد بوده و هر یک عملکرد مخصوص به خود را دارند. شما باید دستگاهی متناسب با کارایی خود تهیه کنید.(دستگاه های شارژی-دستگاه های سیمی)

با توجه به تنوع بالای دستگاه های لیزر خانگی، هر یک قیمت های متفاوتی دارند. قیمت دستگاه های لیزر خانگی با توجه به کارایی و کیفیتشان متفاوت است. پس سعی کنید دستگاهی با کیفیت و متناسب با بودجه خود تهیه کنید.

سعی کنید دستگاه لیزر خانگی که دارای خاصیت ضد آب بودن است را تهیه کنید تا بتوانید در محیط های مرطوب نیز به راحتی دستگاه را مورد استفاده قرار دهید.

ظاهر و خوش دست بودن دستگاه لیزر خانگی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که کمک میکند بتوانید به راحتی برای نواحی مانند پشت کمر، پا و .. آن را مورد استفاده قرار دهید.

دستگاه های لیزر با نواحی حساس بدن در ارتباط هستند. به همین دلیل در زمان خرید به استاندارد بودن دستگاه توجه کنید تا مطمئن شوید دستگاه شما کاملا ایمن است.

یکی از مهم ترین مواردی که در خرید دستگاه باید مورد توجه قرار دهید، تعداد شات هایی است که در هر تابش به پوست برخورد میکند. چرا که اثرگذاری لیزر از طریق تعداد شات ها است. به همین دلیل بهتر است تا حد امکان دستگاهی را تهیه کنید که از شات های نا محدود برخوردار است. لیزر دس در کشور ما از این ویژگی برخوردار است.

بهتر است وزن دستگاه لیزر خانگی شما کم و سبک باشد. چرا که در غیر اینصورت استفاده از آن دشوار خواهد بود.

در زمان خرید دستگاه لیزر خانگی به دقت آن را بررسی کنید و از سالم بودن بدنه دستگاه مطمئن شوید.

و ...

چرا استفاده از دستگاه لیزر خانگی را جایگزین سایر روش ها کنیم؟

سهولت در استفاده

عدم ایجاد احساس درد یا سوزشی (بر عکس سایر روش ها مانند اپیلاسیون که فرد باید درد زیادی را متحمل شود)

داشتن ماندگاری بالا

صرفه جویی در زمان (به دلیل برخورداری از سرعت بالا)

بدون خطر و عوارض بودن

و ....

عمر دستگاه لیزر خانگی

در بالا به این موضوع اشاره کردیم که هزینه استفاده از لیزر برای رفع دائمی موهای زائد نسبت به سایر روش ها به صرفه تر است. برای اینکه از این موضوع مطمئن شوید تنها کافیست هزینه یکساله استفاده از سایر روش ها را با خرید لیزر خانگی مقایسه کنید. در صورتی که دستگاه مناسبی با توجه به نکاتی که در بالا بیان کردیم تهیه کنید میتوانید مطمئن باشید برای کلیه طول درمان شما کافی است. بعد از آن نیز تنها کافیست سالی یکبار این دستگاه را مورد استفاده قرار دهید. به طور کل لیزرهای خانگی را میتوانید تا سال ها نگه داری کنید.

سوالات متداول

آیا استفاده از دستگاه لیزر خانگی دشوار است؟

خیر- استفاده از دستگاه لیزر خانگی به راحتی امکان پذیر است.

آیا دستگاه لیزر خانگی بر روی تمامی انواع مو اثرگذار است؟

خیر- لیزر خانگی تنها بر روی موهای دارای ملانین اثر میگذارد و بر موهای سفید، خاکستری و ... تاثیر ندارد.

آیا می‌توان قسمت پشت لب را با دستگاه لیزر موهای زائد خانگی از بین برد؟

بله- اما باید بسیار مراقب باشید که لب‌ها در معرض نور لیزر قرار نگیرند.

توضیحات متا

توصیه میکنیم برای رهایی دائمی از شر موهای زائد، با پرداخت هزینه به صرفه دستگاه لیزر خانگی تهیه کنید و به راحتی مورد استفاده قرار دهید.

 

 

 

 

دستگاه مزوتراپی

۱۴ بازديد

از زمان های بسیار قدیم تا کنون افراد همواره به دنبال جوان بودن و حفظ شادابی و جوانی پوست خود بودند. به همین دلیل روش های موثر در حفظ زیبایی و جوانی نیز روز به روز پیشرفته تر می شود که تاثیرات بسیاری در زیباتر دیده شدن و جلوگیری از پیری دارد. همانطور که شما نیز شاهد این موضوع هستید، در دنیای امروز بیش از نیمی از درآمد افراد صرف خرید لوازم آرایشی و بهداشتی می شود تا بتوانند ظاهر خود را جوانتر و شاداب تر نشان دهند.

یکی از موثر ترین روش هایی که به منظور جلوگیری از پیری روی کار آمده است مزوتراپی می باشد که توصیه میکنیم افرادی که علاقه مند به جوان ماندن و برخورداری از مو و پوستی سالم و زیبا هستند، حتما آن را مورد استفاده قرار دهند. کاربرد های این دستگاه در از بین بردن و درمان طیف وسیعی از مشکلات پوستی منجر گشته تا طرفداران بسیاری داشته باشد و روز به روز بر محبوبیت آن افزوده شود. در این مقاله قصد داریم شما را به طور کامل با دستگاه مزوتراپی آشنا کنیم.

تاریخچه مزتراپی

مزوتراپی نخستین بار در سال 1952 برای درمان مشکلات ناشنوایی روی کار آمد و مورد استفاده قرار گرفت. به این صورت که  پزشک متخصص فرانسوی داروی پروکائین را به اطراف گوش یک فرد ناشنوا تزریق کرد و به این ترتیب توانست شنوایی او را درمان کند. از آن زمان به بعد مزوتراپی برای درمان بسیاری از مشکلات موضعی و به منظور تسکین درد مورد استفاده قرار گرفت.

اما طی چند سال گذشته محققان به این نکته پی بردند که مزوتراپی در درمان مشکلات پوستی صورت و گردن، پف چشم، تیرگی، چروک دور چشم، درمان ریزش مو و .... نیز کاربرد دارد و تاثیر چشم گیری در درمان این مشکلات خواهد داشت. از این رو رفته رفته استفاده از این روش افزایش یافت و همه گیر شد. در ادامه اطلاعات بیشتری در این زمینه در اختیارتان قرار میدهیم.

آشنایی با دستگاه مزوتراپی

در بالا بیان کردیم که در گذشته مزوتراپی با استفاده از تزریق انجام میگرفت. اما امروزه دستگاه های مختلفی به منظور انجام مزوتراپی مورد استفاده قرار میگیرد که هریک ویژگی های خاص خود را داشته و به روش خاصی مورد استفاده قرار میگیرند. امروزه بسیاری از دستگاه های مزوتراپی موجود در بازار در سری خود دارای سوزن نیستند.

اما با این حال بیشتر پزشکان از روش تزریق دستی استفاده میکنند که از نظر اقتصادی به صرفه بوده و از محبوبیت بالایی برخوردار است. لازم به ذکر است برای استفاده از روش مزوتراپی حتما به پزشکان متخصص مراجعه کنید. چرا که انتخاب یک پزشک در خوب پیش رفتن روند درمان بسیار موثر خواهد بود.

مواد مورد استفاده در مزوتراپی کدام است؟

همانطور که مشخص است در درمان مزوتراپی مواد دارویی خاصی از طریق تزریق یا استفاده از دستگاه ها وارد پوست می شود و به درمان مشکلات پوستی کمک میکنند. حال ممکن است این سوال در ذهن علاقه مندان ایجاد شود که مواد مورد استفاده در مزوتراپی چیست؟ در پاسخ باید گفت نوع مواد مورد استفاده در این روش درمانی به نوع مشکل پوستی که قصد درمان آن را داریم بستگی دارد. در مزوتراپی از سوزن های بسیار ظریفی استفاده می شود به همین دلیل هیچگونه احساس دردی ایجاد نمیکند و نیاز به استفاده از دارو های بی حس کننده نمی باشد. به طور کل بهتر است بدانید مزوتراپی امروزه یکی از بهترین روش های رفع معضلات پوستی است که با کمک به جذب بیشتر و بهتر مواد دارویی و تقویتی به درمان مشکلات پوستی کمک میکند. اما برای استفاده از آن حتما به پزشکان متخصص مراجعه کنید.

کاربردهای استفاده از دستگاه مزوتراپی

کاربرد مزوتراپی در درمان سلولیت و افتادگی پوست نواحی و اندام های مختلف بدن و صورت

کاربرد مزوتراپی در درمان پف دور چشم و افتادگی پلک ها

استفاده از مزوتراپی به منظور درمان تیرگی دور چشم

کاربرد مزوتراپی در لیفتینگ صورت و درمان افتادگی پوست صورت

استفاده از مزوتراپی به منظور درمان ملاسما، لک حاملگی و لک های صورت

کاربرد مزوتراپی در درمان مشکلات مرتبط با ریزش مو

و ...

منظور از مزوتراپی موی سر چیست؟

بی شک همه شما به خصوص بانوان ضعیف شدن ناگهانی موی سر را تجربه کرده اند که منجر شده تا در هنگام شستن و یا شانه زدن حجم زیادی از مو دچار ریزش شود. علت اصلی این مشکل کمبود ویتامین ها و مواد معدنی می باشد که فولیکول های مو را ضعیف کرده و منجر به ریزش میشود. در صورت بروز این مشکل حتما باید اقدامات لازم جهت درمان انجام گیرد. استفاده از مزوتراپی مواد دارویی و تقویتی مورد نیاز را وارد پوست سر کرده و به درمان مشکلات مرتبط با ریزش مو کمک میکند.

دستگاه های مزوتراپی که برای درمان ریزش مو مورد استفاده قرار میگیرند دارای سوزن های خاصی هستند که اندازه آن ها کمتر از یک میلیمتر بوده و کمک میکند داروی مزوتراپی مو که شامل مواد مغذی و ویتامین های مورد نیاز است وارد پوست شود و به رشد مو کمک میکند. تزریق دارو به درون سر کمک میکند فعالیت سلول های پوستی تغییر کند و بافت ها و سلول های عفونی سر از بین برود.

در نتیجه جریان گردش خون افزایش پیدا میکند و فولیکول های مو سریع تر احیا میشود. مجموع این عوامل به رشد مجدد مو و جلوگیری از ریزش کمک خواهد کرد. البته بهتر است بدانید که مزوتراپی مخصوص افراد با موی کم نیست و افرادی که دارای موی پرپشت هستند نیز میتوانند به منظور تقویت موی خود این روش را مورد استفاده قرار دهند. همچنین افرادی که دارای موی خشک هستند، کسانی از ریزش مو تیروئیدی رنج میبرند، افرادی که به دلیل کمبود ویتامین دارای موی سفید هستند و ... نیز میتوانند این روش را مورد استفاده قرار داده و از تاثیرات آن بهره مند شوند.

منظور از مزوتراپی پوست صورت چیست؟

مزوتراپی صورت نیز در درمان طیف وسیعی از مشکلات پوستی موثر است و شامل تزریق های کوچکی میشود که طی آن سرم ها و مواد تقویتی توسط دستگاه های مخصوص وارد لایه دوم یا درم پوست می شود. ورود این مواد مغدی به قوی تر و هیدراته شدن پوست کمک میکند و نخستین بار در دهه 50 به وسیله یک پزشک فرانسوی مورد استفاده قرار گرفت.

استفاده از این روش ممکن است تاثیراتی همانند تزریق بوتاکس و فیلر نداشته باشد اما با تولید کلاژن بیشتر در طولانی مدت قادر است چین و چروک های پوست را از بین ببرد و به جوانی و شادابی بیشتر پوست کمک کند. همچنین کاربرد این روش در روشن شدن پوست صورت و رفع لکه های پوستی نیز توجهات بسیاری را به خود جذب نموده است. به طوری که پرطرفدارترین کاربرد مزوتراپی صورت، رفع لکه های پوستی می باشد.

منظور از مزوتراپی لاغری چیست؟

نکته جالب در رابطه با مزوتراپی کاربرد آن برای لاغری است. در درمان لاغری نیز مزوتراپی همانند دو روش قبل مورد استفاده قرار میگیرد و تنها تفاوت آن نوع داروهای مورد استفاده است. در مزوتراپی لاغری از داروهایی استفاده میشود که در از بین بردن سلولیت و چربی ها موثر هستند.

ممکن است بسیاری تصور کنند که لاغری با مزوتراپی و لیپوساکش به یک صورت است. اما باید بدانید که این تصور کاملا اشتباه است چرا که نتایج حاصل از مزوتراپی بعد از گذشت چند جلسه و شاید چند ماه مشخص شود و برای افرادی که دارای چربی های جمع شده در یک قسمت از بدن خود هستند مناسب می باشد. به طور کل از مزوتراپی میتوان برای لاغری اندام های زیر استفاده کرد:

غبغب

شکم

دست و بازو

بینی

دور چشم(کاهش پف دور چشم)

دلایل محبوبیت مزوتراپی

داشتن هزینه مناسب نسبت به سایر روش های درمانی

غیر تهاجمی بودن و عدم نیاز به انجام جراحی برای درمان

عدم نیاز به بیهوشی

نداشتن هیچگونه دردی

نیاز به دوره ریکاوری کوتاه مدت

عدم نیاز به مراقبت های خاص قبل یا بعد از درمان

عوارض جانبی و خطرات محدود

سوالات متداول

آیا استفاده از دستگاه مزوتراپی به صرف هزینه زیادی نیاز دارد؟

خیر- مزوتراپی نسبت به سایر روش های مورد استفاده در درمان مشکلات پوستی از قیمت به صرفه تری برخوردار است.

برای درمان ریزش مو به چند جلسه استفاده از مزوتراپی نیاز است؟

برای درمان مشکلات ریزش مو به 1 تا 6 جلسه درمانی نیاز است.

آیا مزوتراپی درد دارد؟

خیر- مزوتراپی هیچگونه دردی ایجاد نمیکند.

موارد کاربرد دستگاه کربوکسی تراپی در زیبایی

۱۴ بازديد

کربوکسی تراپی یا درمان با استفاده از گاز کربن دی اکسید یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین روش های مورد استفاده در جوانسازی پوست در دنیا می باشد که قدمت آن به دهه 1930 میلادی باز میگرددکه با گذشت زمان این روش پیشرفته تر شد. امروزه تحقیقات انجام شده در زمینه درمان با کربوکسی تراپی این نتیجه را ثابت کرده است که این روش با کمترین عوارض بیشترین تاثیرگذاری را خواهد داشت و به بهبود انعطاف پذیری پوست، افزایش خونرسانی، از بین بردن چین و چروک، کمک به افزایش تولید کلاژن و از بین بردن چربی های موضعی کمک خواهد کرد. در این مقاله قصد داریم این روش موثر و به صرفه در جوانسازی پوست را به شما معرفی کنیم.

معرفی اجمالی کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی در واقع یک نوع مزوتراپی محسوب می شود با این تفاوت که به جای استفاده از داروهای مزوتراپی از گاز کربن دی اکسید در این دستگاه استفاده میشود. امروزه این روش را به عنوان بهترین روش درمانی و زیبایی بدون نیاز به عمل جراحی می شناسند که با استفاده از تزریق گاز کربن دی اکسید به زیر پوست منجر به ترمیم سلول های پوستی می شود. ممکن است بسیاری گاز کربن دی اکسید را به عنوان یک گاز سمی بشناسند اما باید بدانید به هیچ وجه اینگونه نیست و گاز کربن دی اکسید به هیچ عنوان سمی نمی باشد. در واقع این گاز مشابه گاز هایی است که در بدن وجود دارد و به منظور سوخت و ساز و تامین انرژی مورد نیاز بدن استفاده میشود. به بیان دیگر استفاده از گاز کربن دی اکسید منجر گشته تا تاثیرگذاری این روش دو برابر سایر روش ها شود.

چگونگی اثرگذاری دستگاه کربوکسی تراپی

هر روزه سلول های بدن ما به عنوان یکی از محصولات متابولیسم یا سوخت و ساز سلولی، میزان دی اکسید کربن اضافی بدن را از طریق ریه ها دفع میکنند. بنابراین میتوان مطمئن شد که کربن دی اکسید یک گاز سمی نمی باشد. از این رو حتی اگر به طور مستقیم وارد بدن شود نیز آسیبی به سلول ها نرسانده و منجر به آمبولی نمیگردد. تکنیک دستگاه کربوکسی نیز به این صورت است که از طریق تزریق گاز کربن دی اکسید، تعادل کربن دی اکسید را در سلول ها به هم زده و در نتیجه جریان گردش خون برای دفع این میزان اضافی افزایش پیدا میکند.

همانطور که میدانید افزایش میزان گردش خون نیز تولید کلاژن و الاستین را بیشتر کرده و به جوانسازی و رفع مشکلات پوستی کمک میکند. دستگاه کربوکسی دارای یک مخزن گاز دی اکسید کربن است که با استفاده از بخش الکترونیک خروجی دستگاه میتوان این میزان را تنظیم کرد. اینکه چه میزان گاز و با چه سرعتی وارد محل درمان شود به تشخیص پزشک متخصص بستگی دارد . در واقع این گاز به وسیله یک سوزن نازک وارد بدن می شود و با تحریک سلول های زیر پوستی به بهبود وضعیت بدن کمک میکند.

چرا از دستگاه کربوکسی استفاده کنیم؟

همانطور که بیان شد امروزه کربوکسی تراپی یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین روش های درمان مشکلات زیبایی محسوب می شود. از این رو بسیاری از افراد این روش را جایگزین سایر روش های درمان زیبایی کرده اند. اما ممکن است این سوال در ذهن بسیاری از شما ایجاد شود که در بین این همه از دستگاه و روش های زیبایی چرا از دستگاه کربوکسی استفاده کنیم؟ در ادامه مزیت های این روش را به شما معرفی میکنیم تا با دلایل محبوبیت آن آشنا شوید:

کربوکسی تراپی هیچگونه عوارض جانبی به همراه ندارد.

دستگاه کربوکسی تراپی قادر است در کنار درمان مشکلات زیبایی برخی از بیماری ها را نیز درمان کند.

با بکارگیری دستگاه کربوکسی تراپی میتوان برخی از ناهمواری های پوستی را درمان کرد.

استفاده از دستگاه کربوکسی جریان گردش خون را افزایش میدهد.

با کمک کربوکسی تراپی میتوانی شادابی و جوانی را به پوست برگرداند.

درمان با کمک کربوکسی به شکل سرپایی انجام میگیرد و نیاز به عمل جراحی یا استفاده از داروهای بیهوشی نمی باشد.

موارد کاربرد دستگاه کربوکسی تراپی در زیبایی

اما استفاده از دستگاه کربوکسی تراپی چه تاثیری در زیبایی و جوانسازی پوست به همراه دارد. در ادامه موارد کاربرد دستگاه کربوکسی را به شما معرفی میکنیم:

کاربرد دستگاه کربوکسی در از بین بردن غبغب

استفاده از دستگاه کربوکسی تراپی به منظور از بین بردن لک صورت

کاربرد دستگاه کربوکسی در کاهش سلولیت

کاربرد دستگاه کربوکسی در درمان پسوریازیس

درمان پدیده رینود با استفاده از کربوکسی

کاربرد دستگاه کربوکسی در از بین بردن چروک های پوستی

استفاده از دستگاه کربوکسی در درمان آلوپسی و ریزش مو

کاربرد دستگاه کربوکسی در درمان زخم های پوستی و عروقی

درمان اگزماهای شدید با استفاده از دستگاه کربوکسی

کاربرد دستگاه کربوکسی در درمان بیماری ایسمیک اندام تحتانی

کاربرد دستگاه کربوکسی در درمان چروک، تیرگی و پف دور چشم

استفاده از دستگاه کربوکسی تراپی در کاهش چربی های موضعی بدون نیاز به لیپوساکش

کاربرد کربوکسی تراپی در درمان اسکارهای ناشی از سوختگی، آکنه و جراحی

استفاده از دستگاه کربوکسی در جوانسازی پوست دست، قفسه سینه و گردن

کاربرد دستگاه کربوکسی در از بین بردن خطوط ریز دور دهان و خطوط خنده

استفاده از کربوکسی تراپی در کاهش درد و درمان اسپاسم عضلانی در پزشکی ورزشی

درمان اختلالات نعوظ با کمک دستگاه کربوکسی تراپی

کاربرد کربوکسی تراپی در درمان شل شدگی و افتادگی پوست نواحی مختلف بدن

درمان استرچ مارک با استفاده از کربوکسی تراپی

استفاده از کربوکسی تراپی به عنوان درمان مکمل با لیپوساکشن برای صاف کردن و درمان ناهمواری های پوستی

چه کسانی نباید از دستگاه کربوکسی استفاده کنند؟

درست است که کربوکسی تراپی روشی ایمن و بدون عوارض می باشد اما با این حال استفاده از آن توسط افرادی که درگیر بیماری های خاصی هستند ممکن است عوارضی را به همراه داشته باشد. در ادامه بیان میکنیم که بهتر است چه افرادی دستگاه کربوکسی را مورد استفاده قرار ندهند:

بیماران مبتلا به نارسایی کلیه

بانوان باردار و شیرده

افراد مبتلا به بیماری صرع

بیمارانی که تحت درمان دیالیز هستند.

افرادی که دارای زخم، جوش یا آکنه فعال هستند.

بیماران سرطانی

افرادی که تحت درمان با شیمی درمانی هستند.

افراد مبتلا به بیماری آب سیاه یا گلوکوم

افراد مبتلا به کم خونی شدید

افرادی که درگیر هریک از بیماری های مغزی هستند.

و...

آیا استفاده از دستگاه کربوکسی تراپی، خطرناک است؟

در بالا بیان کردیم که کربوکسی تراپی کمترین عوارض جانبی را به همراه دارد. در بیشتر مواقع این دستگاه هیچگونه عوارضی نخواهد داشت و در صورت داشتن عوارض نیز میتوانید مطمئن باشید این عوارض خطرناک نبوده و بعد از گذشت مدت کوتاهی یعنی بین 1 تا 5 روز درمان میگردد. از جمله عوارض احتمالی دستگاه کربوکسی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

ممکن است استفاده از دستگاه کربوکسی درد و قرمزی خفیفی را در ناحیه تحت درمان ایجاد کند.

ممکن است ناحیه مورد نظر جهت درمان دچار کبودی شود.

احتمال احساس خش خش در ناحیه تحت درمان پوست با دستگاه کربوکسی وجود دارد.

از چه سنی میتوان از دستگاه کربوکسی استفاده کرد؟

حال ممکن این سوال در ذهن علاقه مندان به کربوکسی تراپی ایجاد شود که از چه سنی میتوان این روش درمانی را برای مشکلات زیبایی و جوانسازی مورد استفاده قرار داد؟ در پاسخ باید گفت که خوشبختانه استفاده از این روش محدودیت سنی خاصی ندارد و تقریبا تمامی افراد میتوانند این روش را مورد استفاده قرار دهند. مگر اینکه پزشک متخصص به دلایل خاصی این روش را برای شما مناسب نداند.

سوالات متداول

هزینه کربوکسی تراپی چقدر است؟

هزینه کربوکسی تراپی به عوامل مختلفی بستگی دارد اما نسبت به سایر روش ها از نظر اقتصادی به صرفه تر است.

هر جلسه درمان کربوکسی تراپی چقدر زمان میبرد؟

هر جلسه درمان با کربوکسی تراپی بین 15 تا 30 دقیقه زمان نیاز دارد.

آیا کربوکسی تراپی درد دارد؟

خیر- کربوکسی تراپی روشی بدون درد می باشد.

توضیحات متا

کربوکسی تراپی یکی از بهترین و موثرترین روش های درمان مشکلات زیبایی می باشد. از این رو توصیه میکنیم استفاده از آن را جایگزین سایر روش ها کنید.

موارد استفاده از جید رولر

۱۱ بازديد

مسئله مراقبت از پوست و زیبایی از زمان های گذشته بین مردم رواج داشته است. اما میتوان به جرات بیان کرد که اهمیت مراقبت از پوست در دنیای امروز به مراتب بیشتر از گذشته احساس می شود. در همین راستا روش ها و محصولات مراقبتی بسیاری روی کار آمده است که به منظور درمان مشکلات پوستی و یا حفظ سلامت و شادابی پوست کاربرد دارند.

شناخت و آگاهی از نحوه استفاده از این ابزارها در داشتن پوستی صاف و شاداب بسیار موثر خواهد بود. یکی از لوازم بهداشتی که امروزه توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است، جید رولر می باشد. که در این مقاله قصد داریم به طور کامل به معرفی مزیت های فوق العاده دستگاه جید رولر بپردازیم.

فلسفه استفاده از جید رولر

باید بدانید که جید رولر وسیله ای نوین در صنعت زیبایی نمی باشد و قدمت استفاده از این روش به مدت ها پیش بر میگرد. این محصول نخستین بار در آسیای شرقی مورد استفاد قرار گرفت. به بیان دیگر جیدرولر محصول ابداعی کشور چین است. چرا که چینیان باستان معتقد بودند که سنگ یشم یا جید خواص فوق العاده ای در جوانسازی و شادابی پوست بر عهده دارد. علاوه بر این به گفته چینیان باستان سنگ یشم دارای خواص آرامش بخشی بوده و کمک میکند افکار منفی از افراد دور شود. به همین دلیل استفاده از آن به منظور رفع مشکلات زیبایی روز به روز محبوبیت بالاتری پیدا میکند.

جید رولر یا ماساژ صورت چیست؟

جیدرولر ها از سنگ یشم تهیه شده اند و ظاهر جذابی دارند. سطح رویه این وسیله نرم است و از این رو استفاده از آن راحت می باشد. جید رولر شبیه به غلطک یا ماساژور پوستی می باشد که دو طرف آن سنگ یشم به کار رفته است. با حرکت این غلطک ها روی پوست جریان گردش خون افزایش پیدا کرده و بسیاری از مشکلات پوستی درمان میشود. در واقع جید رولر ها با حرکت روی پوست هرگونه تنش و سفتی را از بین میبرد و از این رو قادر است مشکلاتی از جمله تیرگی دور چشم، روشن کردن پوست و .... را درمان کند. در ادامه شما را با موارد استفاده از جید رولر آشنا میکنیم:

موارد استفاده از جیدرولر

همانطور که بیان کردیم این وسیله ساده کاربردهای بینظیری در برطرف کردن مشکلات پوستی خواهد داشت. از این رو طرفداران بسیاری دارد و بیشتر متخصصان زیبایی توصیه میکنند که استفاده از جید رولر را در روتین روزانه مراقبت از پوست قرار دهیم:

درمان مشکلات پوستی متعدد

جید رولر ها قادرند با سرعت بالا و به راحتی بسیاری از مشکلات پوستی را درمان کنند. در واقع با ماساژ صورت توسط این دستگاه جریان گردش خونه بیشتر شده و تولید پروتئین های کلاژن و الاستین که ترمیم کننده مشکلات پوستی هستند، بیشتر میشود. در نتیجه مشکلات موجود در پوست مانند پف دور چشم، حلقه زدگی، چین و چروک های پوستی و ... به راحتی درمان میشود.

افزایش جریان گردش خون

ماساژ صورت توسط جید رولر کمک میکند ماهیچه های صورت شما ریلکس و آرام شود. احتمالا همه شما از این موضوع آگاه که در طول روز جریان گردش خون در عضلات صورت کم میشود و این کار منجر میگردد اکسیژن رسانی به سلول ها کمتر شود. پف کردن صورت، سردرد و مشکلاتی از این قبیل نیز به همین دلیل اتفاق می افتد. از این رو استفاده از جید رولر کمک میکند این مشکلات درمان شود.

از بین بردن افکار منفی

سنگ یشم بکار رفته در دو طرف جید رولر دارای خاصیت آرام بخشی می باشد. از این رو استفاده روزانه از جیدرولر منجر به بهبود خلق و خو، دور کردن افکار منفی، انتقال احساس آرامش و ... خواهد شد.

بهبود عملکرد غدد لنفاوی

به جرات میتوان مهم ترین مزیت جید رولر را بهبود عملکرد غدد لنفاوی بدن دانست. در واقع جید رولر قادر است به طور کاملا طبیعی ترشحات اضافی موجود در غدد لنفاوی را تخلیه کند. اینکار منجر میگردد تنش های صورت و گردن از بین برود.

پخش و جذب بهتر محصولات آرایشی روی پوست

استفاده از جید رولر قبل از مصرف محصولات آرایشی یا سرم های تقویتی کمک میکند این محصولات راحتتر جذب لایه های عمیق پوستی شوند. در واقع با استفاده از جید رولر میتوانید مطمئن باشید قطره ای از سرم ها و روغن های تقویتی هدر نمیرود و به راحتی در کل پوست شما جذب می شوند.

افزایش کلاژن سازی پوست

با ماساژ صورت توسط جید رولر و افزایش جریان گردش خون تولید پروتئین های کلاژن و الاستین بیشتر می شود. افزایش تولید کلاژن در پوست منجر میشود پوست شما جوانتر و شاداب تر به نظر برسد. از این رو توصیه میکنیم استفاده از جید رولر را در روتین روزانه مراقبت از پوست خود قرار دهید.

دلایل محبوبیت جیدرولر!

جلوگیری از پیری پوست صورت و ایجاد چین و چروک

تقویت عضلات صورت و افزایش حالت ارتجاعی پوست

بهبود پوست صورت

کمک از بین رفت پف و چین و چروک های پوستی

کمک به بازسازی پوست صورت

حفظ طراوت و شادابی پوست صورت

افزایش جریان گردش خون و تولید بیشتر پروتئین های کلاژن و الاستین

جذب بیشتر و عمیق تر محصولات و سرم های مراقبت از پوست

پخش بهتر و راحتتر محصولات آرایشی و بهداشتی

جلوگیری از  ایجاد لک روی پوست صورت

موثر در از بین رفتن پف و سیاهی دور چشم

از بین بردن چروک ها و خطوط ریز روی پوست

احیای عضلات صورت

پاکسازی و سم زدایی پوست صورت

کاهش پف و تیرگی زیر چشم

انتقال  احساس آرامش ذهنی در افراد

کنترل چربی پوست

بهبود سردرد های شدید مانند سردرد های میگرنی

تغذیه بافت پوست

تقویت کردن بافت های پوست

استحکام بخشیدن به پوست صورت

آیا استفاده از جید رولر عوارضی دارد؟

در بالا به این موضوع اشاره کردیم که جید رولر ها مزیت های بیشماری دارند و برای تمامی پوست ها مناسبند. همچنین این وسیله کاربردی میتواند بسیاری از مشکلات پوستی را درمان کند. اما باید بدانید در صورتی که این دستگاه به درستی مورد استفاده قرار نگیرد ممکن است مشکلاتی مانند ورود باکتری به پوست و در نتیجه عفونت را به همراه داشته باشد. از این رو توصیه می شود در زمان استفاده از این دستگاه نکات زیر را مورد توجه قرار دهید:

برای درمان مشکلات پوستی مانند اگزما، آکنه و ... از جید رولر استفاده نکنید.

قبل از استفاده جید رولر را به درستی ضد عفونی کنید. در غیر این صورت ممکن است غلطک آن آلوده بوده و در نتیجه میکروب ها وارد پوست شما شوند که منجر به بروز عفونت های پوستی می شود.

جید رولر ها تنها باید به وسیله یک نفر مورد استفاده قرار گیرد چرا که در غیر اینصورت احتمال عفونت های پوستی وجود دارد.

و ...

انواع جیدرولر کدام است؟

جید رولر با سنگ یشم

جید رولر با سنگ رز کوارتز

جید رولر با سنگ آمیتیست

جید رولر با سنگ ابسیدین

زمان مناسب استفاده از جیدرولر

حال ممکن است این سوال در ذهن بسیاری از علاقه مندان به جید رولر ایجاد شود که بهترین زمان برای استفاده از جید رولر کدام است؟ در پاسخ به این سوال باید بدانید که استفاده از جید رولر زمان خاصی ندارد و میتوانید در هر ساعت از شبانه روز از این ماساژور استفاده کنید. اما هر زمان برای کاربردهای خاصی انتخاب میشود به طور مثال استفاده از جید رولر در صبح ها به کاهش پف دور چشم کمک میکند، استفاده از جید رولر در شب ها میتواند تنش و التهاب های پوستی را رفع کند و به آرامش شما کمک نماید و ....

سوالات متداول

آیا استفاده از جید رولر به صرف هزینه بالایی نیاز دارد؟

خیر- جید رولر ها از قیمت به صرفه ای برخوردارند.

بهتر است چند بار در هفته از جید رولر استفاده شود؟

بین 3 تا 4 روز در هفته

آیا استفاده از جید رولر زمان خاصی دارد؟

خیر- جید رولر را میتوان در هر ساعت از شبانه روز مورد استفاده قرار داد.

توضیحات متا

جیدرولر ها تاثیرات چشم گیری در داشتن پوستی شاداب و با طراوت دارند. از این رو توصیه میکنیم استفاده از این دستگاه را در روتین روزانه مراقبت از پوست خود قرار دهید.

 

درمارولر چه فوایدی برای پوست دارد؟

۱۲ بازديد

درمارولر چه فوایدی برای پوست دارد؟

بی شک تمامی افراد در هر سن و سالی و با هر جنسیتی  به دنبال داشتن پوستی صاف، بدون لک و چین و چروک هستند. به همین دلیل به دنبال روش های درمانی مختلف برای مبارزه با هرگونه مشکل پوستی اعم از جوش، پیری، خطوط، خشکی و ... هستند. امروزه روش های مختلفی نیز برای برطرف کردن این مشکلات روی کار آمده است که بیشتر آنها به هزینه های گزافی نیاز دارند و ممکن است عوارض جانبی نیز داشته باشند.

اما در این بین روش های بدون ریسک، کم خطر و با اثر گذاری بالا نیز روی کار آمده است که یکی از بهترین آن ها درماورلرها هستند. در این مقاله قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که درمارولر چیست؟ و چه فوایدی برای پوست به همراه دارد؟

درمارولر چیست؟

درمارولر یکی از جدیدترین روش های روی کار آمده در درمان مشکلات زیبایی است که هدف اصلی از روی کار آمدن آن احیای پوست است. اما در کنار آن این دستگاه قادر است وضعیت های پوستی مختلف را نیز درمان کند. درمارولر دارای یک سری پلاستیکی است که تعداد متعددی سوزن ریز و ظریف از جنس استیل یا تیتانیوم در آن قرار دارد. با توجه به سایز دهانه درمارولر ها تعداد سوزن های به کار رفته در سری آن متفاوت است اما به طور متوسط بین 90 تا 450 سوزن در این دستگاه وجود دارد که قطر آن ها بین 0.25 تا 3 میلی متر است و با توجه به نوع مشکل پوستی مورد استفاده قرار میگیرد.

درمارولر ها قابلیت استفاده خانگی را دارند اما قبل از استفاده باید از چگونگی بکارگیری آن آگاه باشید. پروسه درمان با این روش به اینگونه است که سوزن ها به آرامی روی پوست حرکت میکنند. به طوری که تمامی نواحی پوست را تحت پوشش قرار میدهند. اینکار منجر می شود تا جریان خون تحریک شود و تولید پروتئین های کلاژن و الاستین که مهم ترین مواد در حفظ شادابی و طراوت پوست هستند افزایش پیدا کند. به دنبال این فرآیند پوست لایه برداری و بازسازی می شود. از درمارولر همچنین میتوان به عنون یک ماساژور نیز استفاه کرد.

درمارولر چه فوایدی برای پوست دارد؟

با استفاده از درمارولر و تاثیر آن در تولید کلاژن و الاستین بیشتر میتوان مشکلات پوستی مختلف مانند جای زخم و اسکار را درمان کرد.

درمارولر با کمک به تولید کلاژن و الاستین بیشتر در پوست کمک میکند، پوست شما ظاهری صاف و یکدست داشته باشد. در واقع این دستگاه به داشتن ظاهری طبیعی بدون هچگونه خطوط و چین و چروکی کمک میکند.

قرار گرفتن در معرض نور آفتاب و اشعه یو وی حاصل از این تابش منجر میگردد، تا پوست ما در معرض آسیب قرار داشته باشد. درمارولر قادر است با تولید کلاژن بیشتر به بازیابی قسمت های آسیب دیده کمک کند. جالب است بدانید درمارولر با سرعت بالایی به درمان این مشکلات کمک میکند.

درمارولر قادر است ملانوسیت های و رنگدانه های موجود در سطح پوست را نرمال کند و منجر شود تا این مواد در پوست به تعادل برسند و از این طریق کمک میکند تا پوست مواد سبک و طبیعی را جذب کرده و در کاهش و درمان چین و چروک ها موثر می باشد.

از دیگر مشکلات پوستی که ظاهری ناخوشایند ایجاد میکند و برای افراد آزار دهنده است، آکنه های پوستی است. با استفاده از درمارولر میتوان آکنه های پوستی را درمان کرد و جای آن ها را نیز از بین برد. اما باید در زمان استفاده از درمارولر برای آکنه دقت بالایی داشته باشید چرا که ممکن است باکتری های ناشی از آکنه با سرعت بالایی پخش شود.

درمارولر ها قادرند التهابات پوستی، خشکی، زبری پوست و قرمزی را درمان کنند.

علت اصلی ایجاد چین و چروک روی پوست صورت کاهش تولید کلاژن می باشد. با بکارگیری درمارولر و تاثیری که در تولید کلاژن بیشتر دارد میتوان گفت که این دستگاه تاثیر چشم گیری در از بین بردن چین و چروک های پوست دارد.

درمارولر به جذب عمیق تر و بهتر محصولات و سرم های تقویتی کمک میکند و این موضوع منجر شده تا در طولانی مدت شاهد روشن و شفاف تر شدن پوست خود باشید. به همین دلیل توصیه میکنیم افرادی که پوستشان در اثر تابش نور خورشید و یا سایر عوامل تیره شده است از درمارولر ها استفاده کنند.

از دیگر مشکلات رایج پوستی که تقریبا تمام افراد با آن مواجه میشوند ایجاد ترک های پوستی است. این ترک ها که بیشتر در ناحیه ران پا دیده میشود، ظاهری نا خوشایند ایجاد میکنند. رفع و  از بین بردن جای این ترک ها پوستی بسیار سخت است و به همین دلیل هیچ درمان قطعی برای از بین بردن آن وجود ندارد. جالب است بدانید با استفاده از درمارولر طی 3 تا 12 جلسه میتوان این ترک ها را درمان کرد.

با استفاده از درمارولر میتوان مشکلات مرتبط با ریزش موی سر را نیز درمان کرد. در واقع ماساژ کف سر منجر میگردد فولیکول های مو  و تولید هورمون های موثر در رشد مو افزایش پیدا کند. در نتیجه از ریزش موی سر تا حد زیادی جلوگیری خواهد شد. علاوه بر این کمک به جذب بیشتر مواد و سرم های تقویتی با استفاده از درمارولر نیز تاثیر بسیاری در افزایش رشد مو خواهد داشت.

دلایل محبوبیت استفاده از درمارولر

علاوه بر فوایدی که درمارولرها برای پوست به همراه دارند مزیت های بیشمار دیگری نیز دارند که منجر شده تا امروزه جایگزین سایر روش های درمان زیبایی شود. از جمله دلایلی که منجر به محبوبیت بالایی درمارولرها شده است عبارت است از:

درمارولر نسبت به سایر روش های درمان مشکلات زیبایی از نظر اقتصادی به صرفه می باشد.

استفاده از درمارولر در بهبود وضعیت پوستی هیچ خطر و عوارض جانبی به همراه ندارد.

استفاده از درمارولر برای درمان ریزش مو نیاز به بیهوشی و استفاده از مواد بی حس کننده ندارد.

درمارولر هیچگونه احساس دردی ایجاد نمیکند.

تضمین درمان مشکلات پوستی با استفاده از درمارولر بالا است. به عبارتی استفاده از درمارولر تاثیرگذاری سریع و بالایی دارد.

درمارولر امکان تداخل با مواد دارویی و شیمیایی را به حداقل میرساند.

و ...

مراحل استفاده از درمارولر

مرحله اول: قبل از استفاده از درمارولر صورت خود را بشویید. برای اینکار از سرم های شست و شو متناسب با پوست خود استفاده کنید و بعد از شستن محلول الکل 70 درصد را با استفاده از تکه ای پنبه روی پوست خود بکشید.

مرحله دوم: در صورتی که قصد استفاده از سوزن های بلند با طول 1.0 تا 1.5 میلیمتر را دارید، توصیه میکنیم قبل از درمان از کرم های بی حس کننده موضعی استفاده کنید.

محله سوم: دستگاه درمارولر را پیش از استفاده با استفاده از الکل ایزوپروپیل 70 درصد ضدعفونی کنید تا از هرگونه آلودگی پاک شود.

مرحله چهارم: دستگاه را در تمام جهت روی کلیه نواحی صورت خود بکشید به طوری که از هر ناحیه دستگاه حدود 5 تا 7 مرتبه حرکت کند.

مرحله پنجم: صورت خود را مجدد بشویید و دستگاه درمارولر را ضدعفونی نمایید.

موراد منع مصرف درمارولر

به طور کل ایمنی درمارولر بسیار بالا می باشد و عوارض جانبی نیز به همراه ندارد. اما بهتر است افرادی که دارای یکی از مشکلات زیر هستند از این دستگاه استفاده نکنند. این افراد عبارتند از:

افرادی که به سوزن های فلزی حساسیت دارند.

افرادی که در محل تحت درمان دارای التهاب، عفونت یا تبخال هستند.

افرادی که مستعد کلوئید و یا اسکار هیپرتروفیک هستند.

افرادی که دارای مشکلات انعقاد خون هستند.

سوالات متداول

آیا درمارولر با درد همراه است؟

خیر-درمارولرهیچگونه احساس درد و نارحتی به همراه ندارد.

تعداد جلسات مورد نیاز در درمان با درمارولر چقدر است؟

تعداد جلسات مورد نیاز به این منظور به نوع مشکل پوستی بستگی دارد و در افراد مختلف متفاوت می باشد.

آیا درمارولر بر روی تمامی رنگ های پوست اثرگذار است؟

بله- این دستگاه بر روی تمامی انواع و رنگ های پوستی تاثیرگذار است.

توضیحات متا

توصیه میکنیم برای رفع مشکلات پوستی خود از درمارولر استفاده کنید و از معجزات آن بر روی پوست خود بهره مند شوید.

آیا جوانسازی پوست با هایفوتراپی دائمی است؟

۱۱ بازديد

امروزه بیشتر افراد به دنبال استفاده از روش های غیر تهاجمی و کم عوارض برای درمان مشکلات پوستی خود مانند شل شدگی، افتادگی پوست، غبغب و ... هستند. در این راستا روش ها و دستگاه های مختلف و پیشرفته ای نیز روی کار آمده است که یکی از بهترین و پرطرفدارترین آن ها استفاده از دستگاه هایفوتراپی است.

توصیه میکنیم افرادی که قصد دارند به روشی غیرتهاجمی و غیر جراحی پوست خود را لیفت کنند و چهره ای شاداب و جوان داشته باشند از این روش استفاده کنند که بیشترین اثرگذاری را در کوتاه ترین زمان خواهد داشت. در این مقاله قصد داریم به طور کامل شما را با این روش درمانی آشنا کنیم.

هایفوتراپی چیست؟

هایفو مخفف عبارت High-Intensity Focused Ultrasound به معنای امواج فراصوت با شدت بالا است. این دستگاه امروزه از محبوبیت بالایی برخوردار است و هدف اصلی از استفاده از آن لیفت و کشیدگی پوست می باشد. عدم نیاز به عمل جراحی، غیر تهاجمی بودن، عدم ایجاد درد و نارحتی و بسیاری مزیت های دیگر منجر شده تا استفاده از این روش جایگزین انجام عمل جراحی لیفت شود.

امواج فراصوت مورد استفاده در این دستگاه مشابه امواجی است که در دستگاه های سونوگرافی استفاده میشود. این امواج وارد لایه های خاصی از پوست شده و با تحریک آن تولید رشته های کلاژن را افزایش میدهد. همانطور که میدانید کلاژن موجود در پوست پروتئینی است که به سفت تر و کشیده تر شدن پوست و رفع مشکلات پوستی متعدد کمک میکند و در نتیجه منجر میشود پوستی صاف و شاداب داشته باشید. همچنین این دستگاه در رفع چین و چروک و افتادگی پوست در سایر نقاط بدن مانند گردن و سینه نیز اثر گذار است.

انواع هایفوتراپی

همانطور که در بالا بیان کردیم دستگاه هایفو علاوه بر اینکه روی پوست صورت مورد استفاده قرار میگیرد قابلیت استفاده در سایر نقاط بدن را نیز دارد. از جمله نقاطی که میتوان از هایفوتراپی در آن استفاده کرد عبارت است از:

هایفوتراپی بینی

از دستگاه هایفوتراپی میتوان برای لیفت بینی و از بین بردن چین و چروک ها و خطوط ایجاد شده در این ناحیه استفاده کرد.

هایفوتراپی ابرو

هایفو تراپی همچنین بسیار مناسب افرادی است که میخواهند بدون انجام عمل جراحی ابروهای خود را لیفت کنند.  استفاده از دستگاه هایفو تولید کلاژن را افزایش میدهد و به این ترتیب به از بین رفتن چین و چروک ها و بالا رفتن ابروها کمک بسیاری خواهند کرد.

هایفوتراپی غبغب

کسانی که قصد دارند چربی و افتادگی پوست در ناحیه زیر چانه و غبغب خود را از بین ببرند، میتوانند از دستگاه هایفوتراپی استفاده کنند که تاثیر بسیاری در از بین بردن چربی این ناحیه دارند.

هایفوتراپی شکم

افرادی که قصد داشتن اندام ایده آلی دارند نیز میتوانند از هایفوتراپی استفاده کنند. چرا که استفاده از دستگاه هایفوتراپی قادر است چربی های موجود در ناحیه شکم را از بین ببرد. البته برای نتیجه گیری بهتر باید در کنار هایفو از ورزش و یا رژیم غذایی استفاده کنید.

هایفوتراپی واژینال

با افزایش سن از دیگر نواحی که ظاهر آن تغییر میکند، ناحیه واژینال است. با استفاده از دستگاه هایفوتراپی و افزایش کلاژن سازی میتوان به سفت تر و کشیده تر شدن ناحیه واژینال نیز کمک کرد.

و ...

مراحل انجام هایفوتراپی

همانطور که میدانید هایفوتراپی روشی است که در کلینیک ها و توسط پزشکان متخصص انجام میشود و برای انجام آن نیاز به آمادگی خاصی نمی باشد. تنها نکته ای که باید مورد توجه قرار دهید این است که اگر آرایش خاصی روی پوستتان است قبل از انجام این روش آن را کاملا پاک کنید و بشورید. مراحل انجام هایفوتراپی به شرح زیر است:

مرحله اول: پزشک باید ناحیه مورد نظر برای درمان و استفاده از دستگاه هایفو را کاملا پاک کند.

مرحله دوم: برای جلوگیری از احساس درد پزشک میتواند از کرم های بی حس کننده موضعی بر روی ناحیه مورد نظر استفاده کند.

مرحله سوم: قبل از استفاده از دستگاه روی پوست پزشک باید از ژل مخصوصی که مشابه ژل لوبریکانت مورد استفاده در سونوگرافی است استفاده کند و آن را روی ناحیه مورد نظر پخش کند.

مرحله چهارم: حال نوبت به استفاده از دستگاه هایفوتراپی میرسد.

مرحله پنجم: پزشک قادر است با استفاده از مانیتور متصل به دستگاه امواج حاصل از دستگاه را بررسی نماید.

مرحله ششم: امواج فراصوت دستگاه هایفو تراپی دارای پالس های کوتاهی هستند که به منطقه تحت درمان فرستاده میشود.

هر جلسه درمان با هایفو بین 30 تا 90 دقیقه زمان نیاز دارد و این امکان وجود دارد که در زمان برخورد امواج هایفوتراپی با پوستتان احساس سوزن سوزن یا گرم شدن داشته باشید باید بدانید که این احساس طبیعی بوده و جای هیچگونه نگرانی نمی باشد. با این حال میتوانید برای جلوگیری از این احساس قبل از شروع استفاده از دستگاه داروهای مسکن مصرف کنید که اینکار نیز باید با مشورت پزشک انجام گیرد.

کاربردهای دستگاه هایفوتراپی

همانطور که در ابتدای مقاله نیز بیان کردیم هدف اصلی از روی کار آمدن دستگاه هایفو کشیدگی و رفع شل شدگی پوست می باشد به طوری که به جرات میتوان بیان کرد این روش امروزه جایگزین عمل جراحی لیفت صورت شده است. از جمله کاربردهای دستگاه هایفوتراپی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

کاربرد دستگاه هایفوتراپی در کاهش چین و چروک های صورت

کاربرد دستگاه هایفوتراپی در رفع افتادگی و شل شدگی پوست در ناحیه گردن و غبغب

استفاده از دستگاه هایفوتراپی به منظور لیفت گونه، ابرو و پلک ها

کاربرد دستگاه هایفو در بهبود وضعیت خط چانه

استفاده از دستگاه هایفو به منظور صاف و سفت کردن پوست صورت

کاربرد دستگاه هایفو در لیفت گردن و ناحیه دکلته

کاربرد دستگاه هایفو در اصلاح طرح لبخند

چه کسانی میتوانند از دستگاه هایفو استفاده کنند؟

افرادی که پوست آن ها شل شده و استحکام و سفتی پوستشان کاهش پیدا کرده است.

کسانی که دچار افتادگی ابرو یا پلک هستند.

افراد بالای 30 سال که دارای شل شدگی خفیف تا متوسط پوستی هستند.

کسانی که داری خط اخم در پیشانی هستند.

افرادی که ابروهای افتاده دارند.

افرادی که دارای چین و چروک در مناطق مختلف صورت مانند دور چشم، گونه و غبغب هستند.

افرادی که پوست گردنشان شل می باشد و دچار افتادگی شده است.

مزیت های دستگاه هایفوتراپی

تاثیرگذاری هایفوتراپی بعد از گذشت یک تا سه جلسه مشخص میشود.

هایفوتراپی نتایج ماندگاری دارد به طوری که نتایج حاصل از این دستگاه تا دو سال ماندگاری دارد.

هر جلسه درمان با هایفو تراپی به زمان کوتاهی تقریبا بین 30 تا 90 دقیقه نیاز دارد.

هایفوتراپی روشی آسان، بدون درد، خونریزی، بدون نیاز به دوران نقاهت و ریکاوری می باشد.

هایفوتراپی بدون تزریق یا برش قادر به لیفت و جوانسازی پوست صورت است.

هایفو هیچگونه احساس دردی ایجاد نمیکند و بدون پانسمان و خونریزی می باشد.

هایفوتراپی قابلیت استفاده به همراه سایر روش های درمانی مانند میکرونیدلینگ را دارد و منجر میگردد، نتایج بهتری از آن ها حاصل شود.

هزینه استفاده از هایفوتراپی نسبت به سایر روش های درمانی به صرفه تر است.

آیا جوانسازی پوست با هایفوتراپی دائمی است؟

حال سوالی که در ذهن علاقه مندان به هایفوتراپی ایجاد میشود این است که آیا نتایج حاصل از هایفوتراپی ماندگار است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که در روش هایفو لایه های عمیق پوستی مورد هدف قرار میگیرد و با کمک به تولید کلاژن بیشتر به صورت طبیعی به رفع مشکلات پوستی کمک میکند.

از این رو میزان ماندگاری این روش نیز به بدن فرد بستگی دارد. چرا که گرچه تولید کلاژن منجر به جوانسازی و کشیدگی پوست می شود اما با این حال چگونگی پیشروی روند پیری فرد مدت زمان ماندگاری این روش را تعیین میکند. اگر بعد از انجام هایفوتراپی مراقبت های لازم را انجام دهید میتوان گفت تا حداقل تا یک سال ماندگاری دارد.

سوالات متداول

آیا انجام هایفوتراپی با درد همراه است؟

هایفوتراپی درد بسیار کمی را ایجاد میکند و میتوانید از ژل های بی حس کننده استفاده میکنید.

ماندگاری هایفوتراپی به چه صورت است؟

هایفوتراپی ماندگاری بالایی دارد و معمولا هر 12 ماه باید تمدید می شود.

هایفوتراپی برای چه سنی مناسب است؟

معمولا به افراد بالای 30 سال توصیه میشود.

توضیحات متا

دستگاه هایفوتراپی تاثیر بسیاری در جوانی و شادابی پوست دارد. از این رو توصیه میکنیم استفاده از آن را جایگزین عمل جراحی لیفت کنید.

 

جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ

۱۴ بازديد

جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ

امروزه داشتن پوستی صاف و شفاف یکی از خواسته هایی است که تمامی افراد به دنبال دستیابی به آن هستند. به همین دلیل روش های مختلفی روی کار آمده است که به افراد در داشتن پوستی بدون مشکل کمک میکند. یکی از این روش ها میکرونیدلینگ می باشد که امروزه به عنوان یکی از محبوب ترین روش های جوانسازی پوست شناخته می شود. از دلایل محبوبیت این دستگاه میتوان به غیر تهاجمی بودن و نداشتن عوارض جانبی اشاره کرد. میکرونیدلینگ علاوه بر جوانسازی به درمان طیف وسیعی از مشکلات پوستی نیز کمک میکند. در این مقاله قصد داریم به طور کامل این دستگاه و مزیت های استفاده از آن را به شما معرفی کنیم.

تاریخچه

احتمالا بسیاری با شنیدن نام میکرونیدلینگ تصور میکنند که این دستگاه یکی از روش های نوین در جوانسازی پوست است. اما باید بدانید اینگونه نیست. در واقع این روش با بهره گیری از روش مورد استفاده مصریان باستان روی کار آمد. در آن زمان مصریان از سنگ های زبر و دندانه دار برای لایه برداری و از بین بردن سلول های مرده پوست خود استفاده میکردند و معتقد بودند که با اینکار تنفس و خونرسانی به سلول ها پوستی افزایش پیدا کرده و در نتیجه مشکلات متعدد پوستی درمان میشود.

میکرونیدلینگ نیز که بر پایه همین روش تولید شد امروزه به یکی از بهترین دستگاه های جوانسازی پوست تبدیل شده است. این روش به اندازه روش مورد استفاده مصریان دردناک و خشن نیست. بلکه برعکس کاملا بی خطر و بدون عوارض می باشد. به همین دلیل است که در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارد. در ادامه اطلاعات بیشتری در رابطه با میکرونیدلینگ در اختیارتان قرار میدهیم.

میکرونیدلینگ چیست؟

همانطور که در ابتدای مقاله بیان کردیم میکرونیدلینگ بهترین روش برای جوانسازی پوست است که از طریق ورود سوزن های مختلف به درون پوست و تحریک تولید کلاژن به درمان مشکلات پوستی کمک میکند. در واقع در سری این دستگاه تعداد زیادی سوزن ریز و ظریف وجود دارد که با حرکت روی پوست این سوزن ها منافذ بسیار ریزی را ایجاد میکنند. ایجاد این منافذ ریز جریان گردش خون را افزایش داده و به دنبال آن تولید پروتئین های کلاژن و الاستین که نقش مهمی در شادابی و جوانی پوست دارند بیشتر می شود.

سوزن های موجود در سری میکرونیدلینگ دارای اندازه های متفاوتی هستند که نوع و اندازه سوزن های به کار رفته باید در مراکز درمانی و توسط متخصصان انتخاب شود. چرا که این سوزن ها باید با توجه به نوع مشکل پوستی مورد استفاده قرار گیرند. در ادامه چگونگی استفاده و اثرگذاری این دستگاه را به شما معرفی میکنیم:

مراحل درمان با استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ با استفاده از ابزاری به نام ریواسه که ترکیبی از امواج رادیویی و میکرونیدلیگ را دارا میباشد، انجام می شود. در واقع ریواسه با استفاده از هر دو روش (امواج رادیویی، میکرونیدلیگ) قادر به انجام دقیق فرآیند درمان می باشد. اما همانطو که در بالا بیان کردیم این دستگاه باید توسط افراد متخصص انجام گیرد. چرا که نوع سوزن انتخابی و عمق ورود سوزن در این روش باید با توجه به مشکل پوستی انتخاب شود.

با حرکت دستگاه میکرونیدلینگ منافذ ریز بسیاری روی سطح پوست ایجاد می شود. به دنبال ایجاد این منافذ بدن نسبت به بهبود این منافذ اقدام میکند. در نتیجه جریان گردش خون افزیش پیدا کرده و تولید دو پروتئین کلاژن و الاستین که خاصیت ترمیم کنندگی دارند بیشتر خواهد شد. میکرونیدلینگ از این طریق و بدون نیاز به استفاده از هیچگونه مواد شیمیایی به درمان مشکلات پوستی متعدد کمک میکند.

میکرونیدلینگ قادر به درمان چه مشکلات پوستی می باشد؟

همانطور که در بالا بیان کردیم، میکرونیدلینگ در عین حال که روشی غیر تهاجمی و بدون عوارض می باشد میتواند مشکلات پوستی مختلفی را نیز درمان کند. در ادامه تعدادی از مشکلاتی که میکرونیدلینگ قادر به درمان آن می باشد معرفی میکنیم:

میکرونیدلینگ به از بین رفتن جای جوش کمک میکند.

میکرونیدلینگ منجر به درمان لکه های پوستی مانند لکه های ناشی از نور خورشید می شود.

خطوط و چین و چروک های ایجاد شده روی پوست با استفاده از میکرونیدلینگ به راحتی درمان می شود.

میکرونیدلینگ منجر به بسته شدن منافذ باز پوستی می شود.

محو و از بین بردن جای زخم، سوختگی، اسکار، بخیه و ... با استفاده از میکرونیدلینگ امکان پذیر است.

با استفاده از میکرونیدلینگ میتوان خط لبخند و خط اخم را درمان و محو کرد.

کاهش نشانه های ناشی از ترک های پوستی یا استرچ مارک های ناشی از کاهش یا افزایش وزن با استفاده از میکرونیدلینگ امکان پذیر است.

میکرونیدلینگ به رشد مجدد موی سر و جلوگیری از ریزش مو کمک میکند.

با استفاده از میکرونیدلینگ میتوان نواحی تیره شده پوست را درمان کرد.

استفاده از میکرونیدلینگ پوست های شل را سفت و محکم میکند.

استفاده از میکرونیدلینگ به لیفت و کشیدگی پوست صورت کمک میکند.

و ...

چرا میکرونیدلینگ بهترین روش جوانسازی پوست است؟

احتمالا برای بسیاری از شما این سوال ایجاد شده است که چرا میکرونیدلینگ به عنوان بهترین روش جوانسازی پوست شناخته می شود؟ در پاسخ باید بدانید که این روش مزیت های بیشماری به همراه دارد به طوری که بسیاری آن را به انجام عمل جراحی و سایر روش های روی کار آمده ترجیح میدهند. از جمله دلایلی که منجر به محبوبیت بالای این دستگاه جوانسازی شد میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

دوره درمانی میکرونیدلینگ نسبت به سایر روش های درمانی کوتاه تر است و در عین حال تاثیرگذاری بیشتری دارد.

میکرونیدلینگ برای درمان به استفاده از هیچگونه مواد شیمیایی نیاز ندارد. این دستگاه با روش های کاملا طبیعی به درمان مشکلات پوستی کمک میکند.

هزینه استفاده از میکرونیدلینگ برای درمان مشکلات پوستی نسبت به سایر روش ها کم تر و به صرفه تر می باشد.

استفاده از میکرونیدلینگ منجر به ایجاد هیچگونه دردی نخوهد شد.

میکرونیدلینگ منجر به خونریزی یا سایر اثرات جانبی نمی شود.

فرآیند جوانسازی با میکرونیدلینگ به کمک آنزیم های طبیعی پوست انجام می شود که این موضوع به ترمیم بافت های قدیمی و آسیب دیده و ایجاد بافت های جدید کمک میکند.

میکرونیدلینگ به تنهایی قادر است طیف وسیعی از مشکلات پوستی را درمان کند.

میکرونیدلینگ قابلیت اثرگذاری بر روی طیف وسیعی از مشکلات پوستی را دارا می باشد.

میکرونیدلینگ قادر است بر نواحی مختلف بدن که نمیتوان از لایه بردار، لیزر و .. در آن استفاده کرد اثر بگذارد و قابل استفاده می باشد.

آیا همه افراد میتوانند از میکرونیدلینگ استفاده کنند؟

درست است که میکرونیدلینگ عوارض جانبی به همراه ندارد و روشی بی خطر و غیر تهاجمی است. اما با این حال اگر توسط افرادی که دارای مشکلات خاصی هستند مورد استفاده قرار بگیرد ممکن است منجر به ایجاد عوارض جبران ناپذیری شود. از جمله افرادی که نمیتوانند از میکرونیدلینگ استفاده کنند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

اشخاصی که در پوست خود دارای عفونت، زگیل، کراتوز های خورشیدی و ... هستند.

کسانی که دارای آکنه فعال و یا تبخال در ناحیه تحت درمان می باشند.

بیمارانی که از داروهای ضد انعقاد خون استفاده میکنند.

افرادی که تحت شیمی درمانی و یا پرتو درمانی هستند.

بیمارانی که درگیر بیماری دیابت کنترل نشده هستند.

افرادی که مبتلا به سرطان های مختلف پوستی هستند.

بیمارانی که از داروهای خاصی استفاده میکنند.

افرادی که مبتلا به بیماری هموفیلی هستند.

افرادی که مبتلا به بیماری های مرتبط با سیستم ایمنی بدن هستند.

افرادی که دچار عفونت در بدن خود هستند.

بانوان باردار و شیرده نباید از میکرونیدلینگ استفاده کنند.

و ...

سوالات متداول

آیا میکرونیدلینگ با درد همراه است؟

خیر-میکرونیدلینگ هیچگونه احساس دردی ایجاد نمیکند.

هزینه استفاده از میکرونیدلینگ به چه صورت است؟

استفاده از میکرونیدلینگ نسبت به سایر روش های درمانی به هزینه کمتری نیاز دارد.

آیا میتوان از میکرونیدلینگ بر روی هر رنگ پوستی استفاده کرد؟

بله-میکرونیدلینگ قابلیت استفاده روی تمامی انواع پوست را دارد.

توضیحات متا

میکرونیدلینگ بهترین و موثرترین روش درمان مشکلات پوستی است، که توصیه میشود برای حفظ شادابی و طراوت پوستتان این روش را مورد استفاده قرار دهید.

 

 

جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ

۱۲ بازديد

جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ

امروزه داشتن پوستی صاف و شفاف یکی از خواسته هایی است که تمامی افراد به دنبال دستیابی به آن هستند. به همین دلیل روش های مختلفی روی کار آمده است که به افراد در داشتن پوستی بدون مشکل کمک میکند. یکی از این روش ها میکرونیدلینگ می باشد که امروزه به عنوان یکی از محبوب ترین روش های جوانسازی پوست شناخته می شود. از دلایل محبوبیت این دستگاه میتوان به غیر تهاجمی بودن و نداشتن عوارض جانبی اشاره کرد. میکرونیدلینگ علاوه بر جوانسازی به درمان طیف وسیعی از مشکلات پوستی نیز کمک میکند. در این مقاله قصد داریم به طور کامل این دستگاه و مزیت های استفاده از آن را به شما معرفی کنیم.

تاریخچه

احتمالا بسیاری با شنیدن نام میکرونیدلینگ تصور میکنند که این دستگاه یکی از روش های نوین در جوانسازی پوست است. اما باید بدانید اینگونه نیست. در واقع این روش با بهره گیری از روش مورد استفاده مصریان باستان روی کار آمد. در آن زمان مصریان از سنگ های زبر و دندانه دار برای لایه برداری و از بین بردن سلول های مرده پوست خود استفاده میکردند و معتقد بودند که با اینکار تنفس و خونرسانی به سلول ها پوستی افزایش پیدا کرده و در نتیجه مشکلات متعدد پوستی درمان میشود.

میکرونیدلینگ نیز که بر پایه همین روش تولید شد امروزه به یکی از بهترین دستگاه های جوانسازی پوست تبدیل شده است. این روش به اندازه روش مورد استفاده مصریان دردناک و خشن نیست. بلکه برعکس کاملا بی خطر و بدون عوارض می باشد. به همین دلیل است که در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارد. در ادامه اطلاعات بیشتری در رابطه با میکرونیدلینگ در اختیارتان قرار میدهیم.

میکرونیدلینگ چیست؟

همانطور که در ابتدای مقاله بیان کردیم میکرونیدلینگ بهترین روش برای جوانسازی پوست است که از طریق ورود سوزن های مختلف به درون پوست و تحریک تولید کلاژن به درمان مشکلات پوستی کمک میکند. در واقع در سری این دستگاه تعداد زیادی سوزن ریز و ظریف وجود دارد که با حرکت روی پوست این سوزن ها منافذ بسیار ریزی را ایجاد میکنند. ایجاد این منافذ ریز جریان گردش خون را افزایش داده و به دنبال آن تولید پروتئین های کلاژن و الاستین که نقش مهمی در شادابی و جوانی پوست دارند بیشتر می شود.

سوزن های موجود در سری میکرونیدلینگ دارای اندازه های متفاوتی هستند که نوع و اندازه سوزن های به کار رفته باید در مراکز درمانی و توسط متخصصان انتخاب شود. چرا که این سوزن ها باید با توجه به نوع مشکل پوستی مورد استفاده قرار گیرند. در ادامه چگونگی استفاده و اثرگذاری این دستگاه را به شما معرفی میکنیم:

مراحل درمان با استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ با استفاده از ابزاری به نام ریواسه که ترکیبی از امواج رادیویی و میکرونیدلیگ را دارا میباشد، انجام می شود. در واقع ریواسه با استفاده از هر دو روش (امواج رادیویی، میکرونیدلیگ) قادر به انجام دقیق فرآیند درمان می باشد. اما همانطو که در بالا بیان کردیم این دستگاه باید توسط افراد متخصص انجام گیرد. چرا که نوع سوزن انتخابی و عمق ورود سوزن در این روش باید با توجه به مشکل پوستی انتخاب شود.

با حرکت دستگاه میکرونیدلینگ منافذ ریز بسیاری روی سطح پوست ایجاد می شود. به دنبال ایجاد این منافذ بدن نسبت به بهبود این منافذ اقدام میکند. در نتیجه جریان گردش خون افزیش پیدا کرده و تولید دو پروتئین کلاژن و الاستین که خاصیت ترمیم کنندگی دارند بیشتر خواهد شد. میکرونیدلینگ از این طریق و بدون نیاز به استفاده از هیچگونه مواد شیمیایی به درمان مشکلات پوستی متعدد کمک میکند.

میکرونیدلینگ قادر به درمان چه مشکلات پوستی می باشد؟

همانطور که در بالا بیان کردیم، میکرونیدلینگ در عین حال که روشی غیر تهاجمی و بدون عوارض می باشد میتواند مشکلات پوستی مختلفی را نیز درمان کند. در ادامه تعدادی از مشکلاتی که میکرونیدلینگ قادر به درمان آن می باشد معرفی میکنیم:

میکرونیدلینگ به از بین رفتن جای جوش کمک میکند.

میکرونیدلینگ منجر به درمان لکه های پوستی مانند لکه های ناشی از نور خورشید می شود.

خطوط و چین و چروک های ایجاد شده روی پوست با استفاده از میکرونیدلینگ به راحتی درمان می شود.

میکرونیدلینگ منجر به بسته شدن منافذ باز پوستی می شود.

محو و از بین بردن جای زخم، سوختگی، اسکار، بخیه و ... با استفاده از میکرونیدلینگ امکان پذیر است.

با استفاده از میکرونیدلینگ میتوان خط لبخند و خط اخم را درمان و محو کرد.

کاهش نشانه های ناشی از ترک های پوستی یا استرچ مارک های ناشی از کاهش یا افزایش وزن با استفاده از میکرونیدلینگ امکان پذیر است.

میکرونیدلینگ به رشد مجدد موی سر و جلوگیری از ریزش مو کمک میکند.

با استفاده از میکرونیدلینگ میتوان نواحی تیره شده پوست را درمان کرد.

استفاده از میکرونیدلینگ پوست های شل را سفت و محکم میکند.

استفاده از میکرونیدلینگ به لیفت و کشیدگی پوست صورت کمک میکند.

و ...

چرا میکرونیدلینگ بهترین روش جوانسازی پوست است؟

احتمالا برای بسیاری از شما این سوال ایجاد شده است که چرا میکرونیدلینگ به عنوان بهترین روش جوانسازی پوست شناخته می شود؟ در پاسخ باید بدانید که این روش مزیت های بیشماری به همراه دارد به طوری که بسیاری آن را به انجام عمل جراحی و سایر روش های روی کار آمده ترجیح میدهند. از جمله دلایلی که منجر به محبوبیت بالای این دستگاه جوانسازی شد میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

دوره درمانی میکرونیدلینگ نسبت به سایر روش های درمانی کوتاه تر است و در عین حال تاثیرگذاری بیشتری دارد.

میکرونیدلینگ برای درمان به استفاده از هیچگونه مواد شیمیایی نیاز ندارد. این دستگاه با روش های کاملا طبیعی به درمان مشکلات پوستی کمک میکند.

هزینه استفاده از میکرونیدلینگ برای درمان مشکلات پوستی نسبت به سایر روش ها کم تر و به صرفه تر می باشد.

استفاده از میکرونیدلینگ منجر به ایجاد هیچگونه دردی نخوهد شد.

میکرونیدلینگ منجر به خونریزی یا سایر اثرات جانبی نمی شود.

فرآیند جوانسازی با میکرونیدلینگ به کمک آنزیم های طبیعی پوست انجام می شود که این موضوع به ترمیم بافت های قدیمی و آسیب دیده و ایجاد بافت های جدید کمک میکند.

میکرونیدلینگ به تنهایی قادر است طیف وسیعی از مشکلات پوستی را درمان کند.

میکرونیدلینگ قابلیت اثرگذاری بر روی طیف وسیعی از مشکلات پوستی را دارا می باشد.

میکرونیدلینگ قادر است بر نواحی مختلف بدن که نمیتوان از لایه بردار، لیزر و .. در آن استفاده کرد اثر بگذارد و قابل استفاده می باشد.

آیا همه افراد میتوانند از میکرونیدلینگ استفاده کنند؟

درست است که میکرونیدلینگ عوارض جانبی به همراه ندارد و روشی بی خطر و غیر تهاجمی است. اما با این حال اگر توسط افرادی که دارای مشکلات خاصی هستند مورد استفاده قرار بگیرد ممکن است منجر به ایجاد عوارض جبران ناپذیری شود. از جمله افرادی که نمیتوانند از میکرونیدلینگ استفاده کنند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

اشخاصی که در پوست خود دارای عفونت، زگیل، کراتوز های خورشیدی و ... هستند.

کسانی که دارای آکنه فعال و یا تبخال در ناحیه تحت درمان می باشند.

بیمارانی که از داروهای ضد انعقاد خون استفاده میکنند.

افرادی که تحت شیمی درمانی و یا پرتو درمانی هستند.

بیمارانی که درگیر بیماری دیابت کنترل نشده هستند.

افرادی که مبتلا به سرطان های مختلف پوستی هستند.

بیمارانی که از داروهای خاصی استفاده میکنند.

افرادی که مبتلا به بیماری هموفیلی هستند.

افرادی که مبتلا به بیماری های مرتبط با سیستم ایمنی بدن هستند.

افرادی که دچار عفونت در بدن خود هستند.

بانوان باردار و شیرده نباید از میکرونیدلینگ استفاده کنند.

و ...

سوالات متداول

آیا میکرونیدلینگ با درد همراه است؟

خیر-میکرونیدلینگ هیچگونه احساس دردی ایجاد نمیکند.

هزینه استفاده از میکرونیدلینگ به چه صورت است؟

استفاده از میکرونیدلینگ نسبت به سایر روش های درمانی به هزینه کمتری نیاز دارد.

آیا میتوان از میکرونیدلینگ بر روی هر رنگ پوستی استفاده کرد؟

بله-میکرونیدلینگ قابلیت استفاده روی تمامی انواع پوست را دارد.

توضیحات متا

میکرونیدلینگ بهترین و موثرترین روش درمان مشکلات پوستی است، که توصیه میشود برای حفظ شادابی و طراوت پوستتان این روش را مورد استفاده قرار دهید.