محصولات مراقبتی ریش

۵ بازديد

محصولات مراقبتی ریش : داشتن ریش و سبیل پر پشت یکی از موارد موثر در زیبایی و جذابیت چهره آقایان می باشد. از این رو دانستن نکاتی برای داشتن ریش ضخیم و پر پشت برای آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو امروزه روش ها و محصولات مراقبتی بسیاری به این منظور روی کار آمده است. در این مقاله قصد داریم به بیان مطالبی برای مراقبت از ریش و محصولات متنوع و مراقبتی که به این منظور روی کار آمده است بپردازیم.

اهمیت مراقبت از ریش و سبیل

در دنیای امروز شاهد آقایان بسیاری هستیم که علاقه مند به بلند کردن ریش خود و داشتن ریشی ضخیم و پر پشت می باشند. چرا که معتقدند این موضوع جذابیت چهره آن ها را بیشتر خواهد کرد و در نتیجه در اعتماد به نفس آن ها تاثیرگذار خواهد بود. از این رو لازم است از ریش خود به اندازه موی سر خود مراقبت کنند.

نرمی و حالت پذیری ریش در زیبایی آن تاثیرگذار است. چرا که این موضوع در ریزش کمتر ریش تاثیرگذار خواهد بود. توجه به نکاتی برای اصلاح ریش، استفاده از محصولات مراقبتی مختلف، به کارگیری روش هایی برای پر پشت شدن آن و … از مواردی است که در این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد. # محصولات مراقبتی ریش

دلایلی که منجر به ریزش ریش می‌شوند:
  • اختلالات هورمونی(در آقایان پایین بودن سطح هورمون تستوسترون منجر به ریزش مو و عدم رشد ریش میگردد.)
  • عوامل ژنتیکی در فولیکول مو موثر است.
  • مشکلات روانی مانند استرس، عصبی بودن و …
  • بروز حوادثی مانند سوختگی
  • مشکلات و بیماری های پوستی

ترفندهایی برای مراقبت از ریش

در ابتدا باید بدانید که برای مراقبت بهتر از ریش باید از تفاوت های میان موی سر و ریش آگاه باشید. برای مراقبت از ریش ترفندهای کاربردی بسیاری وجود دارد که کمک میکند به راحتی از ریش خود محافظت نمایید. در ادامه تعدادی از این موارد را بیان میکنیم:

رعایت مسائل بهداشتی

مهم ترین نکته ای که در مراقبت از ریش اهمیت دارد، رعایت مسائل بهداشتی می باشد. ریش صورت را باید همانند موی سر به درستی و با مواد مناسب شست و شو داد. به این منظور باید از مواد شوینده یا شامپوهای مخصوصی استفاده کرد. رنگ ریش نیز در مواد انتخابی موثر است. به طور مثال برای ریش های خاکستری حتما باید از نرم کننده استفاده شود و … استفاده از نرم کننده در نرم شدن ریش موثر است. # محصولات مراقبتی ریش

شانه کردن ریش

علاوه بر استفاده از محصولات بهداشتی برای شست و شو و تمیز کردن ریش، شانه کردن آن و مرتب نگه داشتنش نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین بهتر است با استفاده از یک شانه با دندانه های مناسب ریش خود را دائما صاف و مرتب نگه دارید. شانه کردن در جهت رشد مو مناسب ترین روش به این منظور است.

کمک گرفتن از متخصصان پوست و مو

 

برای نگهداری از ریش بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید. به طور مثال برای کوتاه کردن آن به ارایشگاه بروید، برای انتخاب شامپو مناسب از متخصصان مشورت بگیرید و …

از ابزارهای مناسب استفاده کنید.

تهیه لوازم اصلاح مناسب و با کیفیت از دیگر موارد پر اهمیت است. اگر برای کوتاه کردن و یا اصلاح ریش به آرایشگاه مراجعه نمی کنید بهتر است در تهیه ابزار مناسب دقت لازم را به عمل بیاورید. سعی کنید تا حد امکان از قیچی به این منظور استفاده نکنید. چرا که فرآیندی دشوار و زمان بر برای کوتاهی ریش خواهید داشت. # محصولات مراقبتی ریش

استفاده از روغن های اصلاح مناسب

برای اصلاح از روغن های اصلاح که مناسب پوست شماست استفاده کنید. اینکار کمک میکند خطوط ریش شما تمیز باشد و راحتتر اینکار را انجام دهید.

دقت بالا در انتخاب و استفاده از رنگ

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که رنگ ریش و موی سرتان متفاوت است. میتوانید از رنگ های ویژه ای که به این منظور وجود دارد استفاده نمایید.  به این منظور باید از رنگ هایی استفاده کنید که مناسب پوست هستند و در نتیجه استفاده از آن ها خطری برای پوست شما ندارد. با این حال توصیه میشود رنگ کردن ریش را به افراد حرفه ای بسپارید.

روش های خانگی برای داشتن ریش پر پشت و خوش حالت
استفاده از ژل آلوئه ورا

ژل آلوئه ورا یکی از روش های موثر است که به نرم کردن ریش و سبیل کمک میکند. علاوه براین منجر به شفافیت و درخشندگی پوست صوت شما نیز خواهد شد و خواص بی نظیر دیگری را برای پوست صورت به همراه دارد. از این رو توصیه میکنیم ژل داخل گیاه آلوئه ورا را در روز دو مرتبه روی پوست خود بزنید و از تاثیرات آن بهره مند شوید.

استفاده از روغن های گیاهی مختلف

روغن های گیاهی بسیاری وجود دارند که به منظور مراقبت از ریش و سبیل مورد استفاده قرار میگرد و تاثیر بسیاری در حفظ حالت و طراوت آن دارد. از جمله روغن های گیاهی میتوان به روغن زیتون، روغن نارگیل، روغن سیاه دانه، روغن اکالیپتوس و … اشاره کرد. برای مراقبت از ریش توصیه میشود این روغن ها را روی ریش خود ماساژ دهید و بگذارید تا یک ساعت به همان شکل بماند. شانه کردن ریش در این حالت به جذب بیشتر روغن های گیاهی کمک میکند و علاوه بر این برای پوست صورت نیز مفید خواهد بود. # محصولات مراقبتی ریش

استفاده از ترکیب عسل و لیمو

از دیگر روش های خانگی برای مراقبت از ریش استفاده از ترکیب یک قاشق مربا خوری عسل با مقدار کمی لیموی تازه می باشد. این ترکیب را به مدت ۱۰ دقیقه روی ریش خود قرار دهید و بعد از آن با آب سرد آن را شست و شو دهید. این ترکیب به نرمی و رشد ریش های صورت کمک میکند. # محصولات مراقبتی ریش

محصولات مراقبتی ریش

شانه کردن

شانه کردن از دیگر مباحثی است که برای داشتن ریش و سبیل مناسب باید مورد توجه قرار دهید. هر روز ریش خود را با شانه های دندانه دار مناسب شانه بزنید. این کار به نرمی و حالت پذیری ریش و سبیل کمک میکند. جهت حرکت شانه باید باز جهت رویش مو باشد.

کوتاه کردن مرتب ریش

ریش و سبیل ها را باید هر چند وقت یکبار کوتاه کرد این کار به رشد بهتر و بیشتر آن ها کمک میکند. البته برای این کار تا حد امکان از قیچی استفاده نکنید. # محصولات مراقبتی ریش

 
سایر نکات مراقبتی از ریش

همانطور که میدانید نگه داری از ریش و حفظ زیبایی آن نیازمند رعایت نکات مراقبتی خاصی می باشد. در ادامه تعدادی از نکات را بیان میکنیم:

هر زمان که ریش شما به اندازه کافی رشد کرد، قسمت هایی از آن که دچار موخوره هستند را کوتاه کنید. این کار منجر می شود ریش شما ژولیده و نا مرتب به نظر نرسد و در حفظ سلامت و شادابی پوست صورت شما نیز موثر است.

برای کوتاه کردن ریش خود بهتر است ابزار مناسب را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید. چرا که برخی از وسایل اصلاح که کند و قدیمی هستند منجر می شود موهای شما زبر تر شوند یا به صورت نا مرتب رشد کنند. علاوه بر این استفاده از این دسته وسایل منجر میشود ریش شما دچار موخوره شود.

بعد از تراشیدن ریش توصیه میشود به منظور حفظ نظافت پوست توصیه می شود از انواع ماسک هایی که برای تمیز کردن پوست روی کار آمده است استفاده کنید. این کار کمک میکند شرایط پوستی شما برای رشد مو مناسب تر باشد. به این منظور میتوانید از کرم های مرطوب کننده و آبرسان نیز استفاده نمایید.

بعد از پایان روز حتما ریش و سبیل خود را با شوینده های مناسب بشویید و سپس آن را مرطوب نگه دارید. # محصولات مراقبتی ریش

سوالات متداول

  • دوران بهبود بعد از مصرف محصولات مراقبت از ریش چقدر است؟
  • این موضوع در افراد مختلف و با توجه به حجم و جنس مو متفاوت است.
  • آیا تاثیرگذاری این محصولات با عوامل ژنتیکی ارتباط دارد؟
  • بله- مشکلات ژنتیکی در میزان رشد ریش موثر است و باید با متخصص مشورت شود.
  • آیا همه افراد برای تقویت ریش باید از یک محصول مراقبتی خاص استفاده کنند؟
  • خیر- افراد مختلف با شرایط مختلف باید از محصولات مخصوص به خود استفاده نمایند.

به طور کل محصولات مختلفی به منظور مراقبت از ریش وجود دارد، اما در ابتدا بهتر است پوست خود را بشناسید و سپس نسبت به تهیه محصولات اقدام نمایید. # محصولات مراقبتی ریش

عمر مفید درمارولر

۶ بازديد

عمر مفید درمارولر : درمارولر یک روش خانگی برای درمان مشکلات پوستی می باشد. استفاده از این دستگاه به دلیل اثرگذاری بالا، به صرفه بودن و امکان استفاده راحت طرفداران بسیاری دارد. اما همانند سایر محصولات و دستگاه های آرایشی دارای عمر مفیدی می باشد. در این مقاله قصد داریم به بررسی درمارورلر و عمر مفید آن بپردازیم.

درمارولر چیست؟ و درمارولینگ به چه معناست؟

درمارولر یکی از روش های مدرن در درمان مشکلات پوستی و رفع چین و چروک و افتادگی پوست می باشد. این دستگاه دارای بدنه ای پلاستیکی و سری متشکل از هزاران سوزن است. درمارولر با ایجاد منافذ ریز و ظریف روی پوست به بهبود وضعیت پوستی کمک میکند. به عبارتی ماساژ پوست به وسیله این دستگاه جریان گردش خون را افزایش میدهد و به تولید بیشتر کلاژن خون کمک خواهد کرد. از این طریق منجر به جوانسازی پوست، از بین رفتن جای زخم و … میگردد. # عمر مفید درمارولر

استفاده از درمارولرچه مزیت هایی دارد؟

درمارولر منجر به تحریک تولید کلاژن میگردد. از این رو بعد از بکارگیری این روش انعطاف پذیری بیشتر پوست را احساس خواهید کرد. بنابراین استفاده از درمارولر منجر به تولید دو پروتئین کلاژن و الاستین میگردد و از کاهش ضخامت پوست جلوگیری میکند.

درمارولر ها با کمک به تولید کلاژن از بروز چین و چروک جدید جلوگیری میکند و در کاهش چین و چروک های ایجاد شده روی پوست نیز موثر است.  چرا که خاصیت پرکنندگی دارد و میتواند خطوط عمیق ایجاد شده را نیز درمان نماید.

درمارولر قادر است جای جوش های باقی مانده روی پوست صورت که اصطلاحا اسکار نامیده میشود را درمان نماید. این کار را از طریق ایجاد منفاذ ریز روی پوست و تولید کلاژن و الاستین انجام میدهد.  # عمر مفید درمارولر

  • مشکلی که بسیاری از افراد با آن مواجه میشوند، ترک های پوستی می باشد که بیشتر در نواحی ران پا به چشم میخورد. استفاده از درمارولر تا حد زیادی این ترک ها را از بین میبرد و درمان میکند. بسیاری از افراد معتقدند بعد از ۴ تا ۶ جلسه درمانی ترک های پوستی آن ها درمان شده است.
  • درمارولر در کاهش ریزش مو موثر است. در بسیاری از موارد با تحریک فولیکول های مو منجر به رشد مجدد موی سر نیز خواهد شد.
  • استفاده از درمارولر منجر به بهبود بافت پوست میگردد. چرا که درمارولر دارای تاثیرات تجدید و بازسازی پوست صورت می باشد و از این رو کمک میکند پوستی صاف و شاداب داشته باشید.
  • استفاده از درمارولر به جذب بهتر و بیشتر سرم ها و کرم های تقویتی کمک میکند.
  • علاوه بر مزایا بیشمار، درمارولر ها دارای هزینه کمتری نسبت به سایر روش های درمانی می باشد.
عوارض احتمالی درمارولر ها

درمارولر نباید توسط چندین نفر به اشتراک گذاشته شود. چرا که در این صورت احتمال بروز عفونت های پوستی وجود دارد.

استفاده از درمارولر ها به دلیل وجود سوزن های ریز در سری آن ها ممکن است منجر به بروز خونریزی بسیار کم و خفیفی شود که به سرعت درمان خواهد شد.

برای درمان زخم ها و اسکارهای بزرگ از درمارولر استفاده نکنید.

برای نتیجه گیری از استفاده از درمارولر باید صبور باشید چرا که درمان با این دستگاه به چندین جلسه درمانی نیز دارد.

قبل و بعد از استفاده از درمارولر باید دستگاه را با مواد مناسب مانند پر اکسید هیدروژن و ایزوپروپیل الکل ضد عفونی کنید تا از آلودگی ها پاک شود و در نتیجه منجر به ایجاد زخم و عفونت نشود. # عمر مفید درمارولر

انواع سوزن مورد استفاده در درمارولر

 

سری دارای ۳۰۰ سوزن ۰٫۵ میلی متری

درمارولر هایی که سری آن ها از ۳۰۰ سوزن ۰٫۵ میلی متری تشکیل شده است معمولا برای نواحی از بدن که دارای پوست حساسی هستند مورد استفاده قرار میگیرد. از جمله مشکلاتی که با درمارولر درمان میشود میتوان به تیرگی دور چشم، درمان اسکار، لک، جوانسازی پوست و .. اشاره کرد. علاوه بر این استفاده از این روش هیچگونه احساس دردی به همراه نخواهد داشت. # عمر مفید درمارولر

سری دارای ۷۲۰ سوزن ۱ میلی متری

انواع دیگر درمارولر دارای دهانه ای متشکل از ۷۲۰ سوزن با اندازه ۱ میلی متر هستند. از این دستگاه ها برای درمان مشکلاتی از جمله جای جوش و زخم، جای بخیه، جای سوختگی، درمان چین و چروک و … استفاده میشود. برای استفاده از این مدل بهتر است از بی حس کننده های موضعی استفاده کنید تا احساس دردی به همراه نداشته باشد.

سری دارای ۱۲۰۰ سوزن ۱٫۵ میلیتری

درمارولر با این سایز و تعداد از سوزن بیشتر برای درمان مشکلات پوست بدن مورد استفاده قرار میگیرد. مانند درمان ترک ها و کشیدگی پوست، درمان جای بخیه، تیرگی بدن و… با توجه به اینکه اندازه سوزن ها در این مدل بزرگتر است حتما باید قبل از مصرف از کرم های بی حس کننده استفاده کنید. # عمر مفید درمارولر

سری دارای ۱۲ سوزن ۲ میلیمتری

برای نواحی مانند اطراف بینی از این درمارولر ها استفاده میشود. به دلیل استفاده از سوزن های ۲ میلی متری در این مدل ممکن است احساس درد داشته باشید از این رو توصیه میکنیم از بی حس کننده های موضعی استفاده کنید.

 
عمر مفید درمارولر

در بالا شما را با انواع درمارولر و کاربرد های آن ها آشنا کردیم. اما بهتر است بدانید درمارولر ها مانند سایر محصولات و دستگاه های آرایشی دارای عمر مفید محدودی می باشند. از این رو باید هر چند وقت یکبار تعویض گردند. اما اینکه عمر مفید درمارولر چقدر است و بعد از چه مدت باید تعویض شود به میزان استفاده از آن بستگی دارد. به طور کل بعد از اینکه سوزن های درمارولر کندتر شد و به خوبی به درون پوست نفوذ نکرد باید برای تعویض سری آن اقدام نمایید.

چه افرادی نمیتوانند از درمارولر استفاده کنند؟

  • افرادی که دارای پوست حساس به فلز می باشند.
  • افرادی که دچار عفونت در ناحیه زخم، جوش چرکی و … می باشند.
  • افرادی که دارای مشکل انعقاد خون هستند.
  • افرادی که دچار بیماری دیابت هستند. # عمر مفید درمارولر

عمر مفید درمارولر

مراحل استفاده از درمارولر

  • سری درمارولر از سوزن هایی با سایزهای مختلف تشکیل شده است. که در ابتدا باید با توجه به نوع مشکل پوستی سری مورد نیاز را تهیه کنید.
  • قبل از استفاده از درمارولر پوست صورت خود را بشورید و کاملا تمیز کنید.
  • بهتر است به مدت ۲۰ دقیقه پیش از استفاده از درمارولر از کرم های بی حس کننده موضعی استفاده کنید.
  • دستگاه درمارولر را قبل از مصرف ضد عفونی کنید.
  • درمارولر را میتوانید هم به تنهایی مورد استفاده قرار دهید و هم به همراه سرم و روغن های تقویتی که در این صورت مواد تقویتی بیشتر و بهتر جذب پوست میگردند.
  • میتوانید از کوکتل های مورد استفاده در مزوتراپی همزمان با درمارولر استفاده کنید.
  • بعد از اینکه کرم یا روغن مورد نظر را روی پوست خود پخش کردید. دستگاه درمارولر را در تمامی جهات افقی، عمودی، راست و چپ روی صورت حرکت میدهید.
  • از وارد آوردن فشار زیاد به پوست جلوگیری کنید چرا که ممکن است مویرگ های پوست صورت پاره شود و خطوط قرمزی روی پوست ایجاد شود. توصیه میشود برای تنظیم میزان فشار وارده با متخصصان مشورت کنید.
  • توجه کنید دستگاه درمارولر در هر ناحیه حدود ۱۰ بار حرکت کند.
  • در زمان استفاده از درمارولر میتوانید به طور همزمان میزان سرم و کرم های تقویتی را افزایش دهید.
  • فراموش نکنید برای نواحی اطراف چشم از درمارولر هایی با سایز سوزن کوچکتر استفاده کنید. معمولا از سوزن های ۰٫۵ میلی متری به این منظور استفاده می شود.
  • بهتر است بعد از پایان استفاده از درمارولر، از ماسک صورت مناسب استفاده کنید.
  • در انتها دستگاه درمارولر را ضدعفونی کنید و درون جعبه قرار دهید. # عمر مفید درمارولر
سوالات متداول

اثر گذاری درمارولر بعد از چه مدت انجام میشود؟

این امر به نوع مشکل پوستی بستگی دارد اما به طور کل بین ۴ تا ۶ جلسه درمانی مورد نیاز است.

آیا میتوان درمارولر را میان چند نفر به اشتراک گذاشت؟

خیر- درمارولر وسیله ای شخصی می باشد و در صورت اشتراک گذاری بین چند نفر احتمال بروز عفونت وجود دارد.

آیا برای رفع خط خنده میتوان از درمارولر استفاده کرد؟

بله- درمارولر با افزایش تولید کلاژن که خاصیت پرکنندگی دارد در درمان خط خنده موثر است.

برای داشتن پوستی صاف و شاداب توصیه میکنیم، با صرفه هزینه به صرفه دستگاه درمارولر تهیه کنید و به راحتی مورد استفاده قرار دهید. # عمر مفید درمارولر

کوارتز رولر چه مارکی بخرم؟

۸ بازديد

در این مقاله قصد بررسی یکی از دستگاه های موثر در جوانسازی پوست را داریم که کوارتز رولر یا جید رولر نامیده میشود. این دستگاه به غلطک هایی گفته می شود که سری آن ها از سنگ هایی با خواص درمانی متفاوت تشکیل شده و با ماساژ صورت در جوانسازی و رفع مشکلات پوستی موثر است. در ادامه اطلاعات بیشتری در رابطه با این وسیله کاربردی در اختیارتان قرار میدهیم:

کوارتز رولر چیست؟

همانطور که بیان شد جید رولر به دستگاه های غلطک مانندی گفته می شود که سری آن ها از سنگ های متفاوتی تشکیل شده است. هر کدام از این سنگ ها خواص درمانی متفاوتی دارند. کوارتز یکی از انواع سنگ های معدنی می باشد که دارای خواص درمانی بسیاری برای پوست صورت است. از جمله خواص استفاده از این سنگ ها میتوان به خاصیت ضد پیری، تخلیه انرژی منفی از بدن و … اشاره کرد.

 برای خرید درمارولر پرفروش هما سنتر کلیک کنید

این سنگ در ابتدا در کشور چین مورد استفاده قرار میگرفت از این رو بسیاری از متخصصان چینی معتقدند استفاده از این دستگاه اثر بخشی فوق العاده ای در جوانی و سرزندگی پوست صورت دارند. کوارتز مورد استفاده در این غلطک را میتوان در انواع رنگ های سبز، مشکی، صورتی، سفید و … تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. بنابراین به سنگ کوارتزی که روی غلطک قرار دارد و میچرخد، کوارتز رولر میگویند. که از طریق ماساژ صورت فواید بیشماری را برای پوست به همراه می آورد.

کوارتز رولر چه خواصی دارد؟

  • کوارتز رولر دارای خاصیت ضد پیری می باشد.
  • استفاده از کوارتز رولر منجر میگردد مایعات اضافی که در اطراف چشم وجود دارد از بین برود.
  • استفاده از کوارتز رولر منجر به تقویت گردش خون میگردد.
  • از کوارتز رولر میتوان برای از بین بردن کبودی و تورم زیر چشم استفاده کرد.
  • کوارتز رولر منجر به درخشندگی پوست صورت میگردد.
  • با استفاده از کوارتز رولر میتوان چین های ریز ایجاد شده در اطراف لب و یا چشم را از بین برد.
  • کوارتز رولر منجر به بستن منافذ باز پوست میشود.
  • با ماساژ صورت به وسیله کوارتز رولر میتوان عضلات صورت را ریلکس کرد.
  • کوارتز رولر تاثیر چشم گیری در جلوگیری از ایجاد چین و چروک و با بر طرف کردن آن دارد.
  • استفاده از کوارتز رولر منجر به کاهش افتادگی پوست صورت میگردد.
  • کوارتز رولر در کاهش استرس و اضطراب موثر است.
  • استفاده از کوارتز رولر به ترمیم جای زخم و یا مناطق آسیب دیده پوست صورت کمک میکند.
  • کواتز رولر منجر به افزایش انعطاف پذیری و خاصیت الاستیکی پوست میگردد.
  • کوارتز رولر به از بین بردن سموم و سایر مواد مضر موجود در زیر پوست کمک میکند.
  • ماساژ صورت با استفاده از کوارتزرولر منجر به افزایش تولید کلاژن میگردد. که این امر تاثیر چشم گیری در جوانسازی و ترمیم پوست دارد.
  • استفاده از کوارتز رولر به جذب بهتر و بیشتر کرم و سرم های تقویتی کمک میکند.
  • کوارتز رولر منجر به از بین رفتن سموم اضافی موجود در غدد لنفاوی میگردد.
  • کوارتز رولر ها در از بین رفتن افکار منفی و فراهم آوردن احساسآرامش موثر هستند. و …
نظریه های علمی در رابطه با خواص کوارتز رولر!

کارشناسان معتقدند ماساژ صورت با استفاده از هر وسیله ای میتواند خواص بیشماری را برای پوست به همراه داشته باشد. چرا که اینکار جریان گردش خون را افزایش میدهد که در درخشندگی و شادابی پوست موثر است. علاوه بر این استفاده روزانه و مرتب از این دستگاه غلطکی به برطرف شدن پف های صورت و در نتیجه شاداب تر دیده شدن پوست کمک میکند.

کوارتز رولر دارای قیمت ارزان و به صرفه ای است و سنگ کوارتز استفاده شده در آن خواص درمانی بیشماری را به همراه خواهد داشت و افراد میتوانند با تهیه آن و قرار دادن آن در روتین روزانه مراقبت از پوست خود، پوستی صاف، شاداب و درخشان داشته باشند.

مراحل استفاده از کوارتز رولر

استفاده از کوارتز رولر به سادگی امکان پذیر است اما توصیه میشود قبل استفاده،  آن را درون فریزر قرار دهید. چرا که در این صورت تاثیرگذاری دو چندانی خواهد داشت.

روش استفاده از جید رولر به ترتیب زیر است:

ابتدا صورت خود را با شوینده های مناسب کاملا بشویید و از هرگونه آلودگی پاک کنید. سپس آن را خشک نمایید.

بعد از پاک کردن صورت خود بهتر است از سرم ها و کرم های مرطوب کننده یا تقویتی استفاده کنید و با استفاده از کوارتز رولر روی پوست خود پخش نمایید. در این صورت هم استفاده از کوارتز رولر راحت تر می باشد و هم تاثیر گذاری سرم و کرم های تقویتی دو چندان خواهد شد.

بهتر است جهت حرکت کوارتزرولر از سمت پایین صورت به سمت بالا باشد.  تعدادی از متخصصان نیز بیان کرده اند که بهتر است استفاده از کوارتز رولر را از ناحیه زیر گردن شروع کنید. چرا که با اینکار پوست این ناحیه نیز سفت خواهد شد.

توصیه میشود از فشار زیاد کوارتز رولر روی پوست خودداری نمایید چرا که اینکار ممکن است منجر به پاره شدن مویرگ ها گردد و در نتیجه خطوط قرمزی روی پوست صورت نمایان شود.

میتوانید کوارتز رولر را در ناحیه اطراف چشم بکشید، اینکار به از بین رفتن پف این ناحیه کمک میکند. برای اینکار باید کوارتز رولر را از ناحیه گوشه چشم به سمت کلیه نواحی اطراف چشم بکشید. توجه کنید پوست ناحیه اطراف چشم بسیار ظریف و حساس می باشد از این رو دستگاه را به آرامی در این نواحی حرکت دهید.

بعد از ماساژ صوت، دستگاه کوارتز رولر را بشویید و با مواد مناسب ضد عفونی نمایید سپس آن را در مکان مناسبی قرار دهید . فراموش نکنید در صورتی که دستگاه را به درستی تمیز نکنید ممکن است منجر به بروز عفونت های پوستی شود.

آیا استفاده از کوارتز رولر معایبی به همراه دارد؟

مانند تمامی روش های زیبایی استفاده از کوارتزرولر نیز معایبی دارد. اما این معایب بسیار کم می باشد و در مقابل مزایای بیشمار این روش چندان به چشم نمی آید. از جمله معایب استفاده از این دستگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

شست و شو و تمیز کردن کوارتز رولر ها بسیار سخت می باشد.

ممکن است بخش های مختلف کوارتز رولر مانند غلطک و یا دسته بعد از گذشت مدتی استفاده پوسیده شود و از کار بیفتد. علاوه بر این زمین خوردن کوارتز رولر منجر به شکستگی سنگ آن میگردد.

کوارتز رولر ها نسبت به سایر سنگ های مورد استفاده در جید رولر ضعیف تر می باشد.

مشخصات سنگ ماساژ کوارتز رولر

به طور کل کوارتز رولر ها دارای دو سری غلطک مانند هستند که یک طرف آن کوچک و سری دیگر آن بزرگتر می باشد. طول سری بزرگ کوارتز رولر به اندازه ۴٫۵ سانتی متر می باشد و بیشتر برای ماساژ زیر گردن، چانه و گونه مورد استفاده قرار میگیرد.

سری کوچک آن دارای طول ۲٫۵ سانتی متری می باشد و برای ماساژ اطراف چشم، بینی و پیشانی مورد استفاده قرار میگیرد. طول دسته این دستگاه ها ۵٫۵  سانتی متر می باشد و در نتیجه حمل و استفاده از آن به راحتی امکان پذیر است. توصیه میشود کوارتز رولر را سه بار در هفته به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه مورد استفاده قرار دهید.

زمان مناسب استفاده از جید رولرها!

کوراتز رولر را در هر زمانی میتوان مورد استفاده قرار داد و این امر بستگی به خودتان دارد. به طور مثال میتوانید در هنگام صبح و برای از بین بردن پف زیر چشم و خواب آلودگی ازآن استفاده کنید و یا شب ها برای رفع خستگی و التهابات پوستی، کوارتزرولر را روی پوست صورت خود ماساژ دهید.

درمارولر خانگی

۹ بازديد

درمارولر خانگی : با توجه به اهمیت پوست صورت و جوانسازی پوست، امروزه انوع روش های درمانی روی کار آمده است که در کلینیک ها و مطب های زیبایی مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از روش های درمانی مدرن که کاربرد های بسیاری دارد و به راحتی میتوان در منزل مورد استفاده قرار داد، درمارولر خانگی می باشد. در این مقاله قصد داریم به بررسی این دستگاه کاربردی در جوانسازی پوست بپردازیم.

درمارولر خانگی چیست؟

همانطور که در بالا بیان کردیم یکی از روش های درمانی موثر و مفید برای مشکلات پوستی، درمارولر خانگی می باشد. احتمالا همه شما نام روش درمانی میکرونیدلینگ به گوشتان خورده است و با آن آشنا هستید. جالب است بدانید درمارولر روش خانگی میکرونیدلینگ محسوب می شود.

این دستگاه دارای دهانه ای متشکل از هزاران سوزن ریز و ظریف است که با ایجاد زخم های ریز و سطحی روی سطح پوست به تحریک تولید کلاژن کمک میکند و از این طریق اقدام به درمان مشکلات پوستی می نماید. البته لازم است بدانید سوزن های درمارولر در اندازه های مختلفی در بازار موجود است که باید با توجه به نوع مشکل پوستی و تشخیص پزشک متخصص انتخاب شود و مورد استفاده قرار گیرد.

 برای خرید درمارولر پرفروش هما سنتر کلیک کنید

آیا استفاده از درمارولر به اندازه میکرونیدلینگ موثر است؟

همانطور که بیان کردیم درمارولر روش خانگی میکرونیدلینگ می باشد که مزایای بیشماری دارد و کاربردهای میکرونیدلینگ را تا حد زیادی انجام میدهد. اما برای استفاده از این دستگاه نیز باید با پزشک متخصص مشورت کنید تا از بروز هرگونه آسیب به پوست جلوگیری شود. در رابط با اینکه استفاده از میکرونیدلینگ موثر تر است یا درمارولر باید بدانید به طور کل میکرونیدلینگ که در کلینیک ها مورد استفاده قرار میگیرد موثر تر از درمان خانگی می باشد.

فواید درمارولر خانگی

  • کمک به افزایش کلاژن سازی پوست که با افزایش سن کمتر میشود و در نتیجه کمک به افزایش ضخامت پوست صورت
  • جلوگیری از بروز چین و چروک و کمک به کاهش چین و چروک های ایجاد شده روی پوست
  • کمک به افزایش انعطاف پذیری پوست
  • درمان جای زخم و اسکار های ایجاد شده روی پوست
  • درمان ترک های پوستی با گذشت ۴ تا ۶ جلسه درمانی
  • موثر در کاهش ریزش  مو و رویش مجدد موی سر
  • بهبود بافت پوست صورت
  • لایه برداری و بازسازی پوست
  • برخورداری از هزینه های کمتر نسبت به سایر روش های درمانی
  • کم تر و بدون خطر بدن عوارض احتمالی درمارولر
بهتر است از درمارولر هر چند وقت یکبار استفاده شود؟

 

حال سوالی که در ذهن بسیاری ایجاد می شود این موضوع است که از درمارولر هر چند وقت یکبار باید استفاده گردد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت این موضوع با توجه به نوع مشکل پوستی و سوزن های استفاده شده تعیین میگردد. در ادامه انواع سایز های سوزن درمارولر و تعداد دفعات استفاده از آن را بیان میکنیم.

اما با این حال توجه کنید برای استفاده مجدد باید اثر زخم های سابق به طور کامل بر طرف گردد:

  •  سایز سوزن mm ۰٫۲۵: یک روز در میان
  • سایز سوزن  mm۰٫۵ :یک تا سه بار در هفته (شروع با دفعات کم‌تر یعنی یک بار)
  •  سایز سوزن mm ۱٫۰ : هر ۱۰ تا ۱۴ روز یک بار
  • سایز سوزن mm ۱٫۵:  هر سه تا چهار هفته یک بار
  • سایز سوزن mm ۲٫۰ : هر شش هفته (اکیدا توصیه می‌شود از این سایز در منزل استفاده نکنید)

زمان تاثیر گذاری درمارولر خانگی

به طور کل استفاده از روش های درمان خانگی به مدت زمانی برای اثر گذاری نیاز دارد. درمارولر خانگی نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین برای نتیجه گیری از این دستگاه باید صبور باشید. البته بلافاصله بعد از استفاده از درمارولر تاثیرگذاری آن را به مقدار بسیار کم مشاهده خواهید کرد.

اما درمان و بهبود کلی به صرف زمان بیشتری نیازمند است و ممکن است چند ماه ادامه یابد. در بسیاری از موارد مشاهده میشود که بعد از گذشت ۳ تا ۴ جلسه مشکلات پوستی مختلف مانند جای جوش، اسکار، چین و چروک و … درمان پیدا کرده است. بنابراین استفاده از این روش را تا بهبود کامل ادامه دهید.

دانستنی های لازم در زمان استفاده از درمارولر خانگی!
 

درمارلر خانگی را روی جوش و یا آکنه فعال استفاده نکنید. چرا که ممکن است منجر به عفونت و پخش شدن آکنه فعال شود. بنابراین از استفاده از این دستگاه تا زمان بهبود کامل جوش خودداری نمایید.

درمارولر خانگی نیز همانند سایر محصولات آرایشی و بهداشتی دارای طول عمر محدود می باشد. بنابراین درمارولر خانگی را هر چند وقت یکبار تعویض کنید. مدت زمان تعویض درمارولر خانگی به تعداد دفعات استفاده از آن بستگی دارد. (اگر حس کردید که سوزن های این دستگاه کند شده است باید بدانید زمان تعوض آن فرا رسیده است.)

توجه کنید تا مدتی بعد از استفاده از درمارولر خانگی در معرض نور آفتاب قرار نگیرید و بعد از آن نیز برای رفتن زیر نور از ضد آفتاب استفاده کنید.

استفاده از درمارولر را با سوزن های کوچک و ظریف شروع کنید. ممکن است زخم و یا مشکلات پوستی شما نیاز به استفاده از سوزن های بزرگتر داشته باشد اما همیشه و برای هر مشکلی در ابتدا از سوزن های کوچک استفاده کنید.

در استفاده از دستگاه درمارولر خانگی عجله نکنید و بین جلسات درمانی آن فاصله بگذارید. به عبارتی برای استفاده مجدد از درمارولر خانگی باید صبور باشید تا جای زخم های ایجاد شده به طور کامل بهبود یابد. این امر در بعضی از افراد نزدیک به ۲۷ روز زمان میبرد.

برای بهبود کامل شرایط پوستی به چند ماه زمان نیاز است. بنابراین اگر بعد از چند جلسه استفاده تاثیر گذاری آن را مشاهده نکردید نگران نباشید و استفاده از این دستگاه را تا بهبودی کامل ادامه دهید.

اثر درمارولر خانگی در افراد مختلف متفاوت است. ممکن است پوست بعضی افراد بسیار حساس باشد و نسبت به آن واکنش نشان دهد. از  این رو توصیه میشود قبل از استفاده حتما آن را روی ناحیه کوچکی از پوست آزمایش کنید و در صورت نداشتن عوارض آن روی کل پوست صورت استفاده کنید.

درمارولر باید توسط یک نفر مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین دستگاه خود را به کسی قرض ندهید چرا که ممکن است منجر به بروز عفونت های پوستی گردد و مشکلاتی را به وجود بیاورد.

درمارولر خانگی
آیا استفاده از درمارولر خانگی عوارضی دارد؟

همانند سایر روش ها درمانی درمارولر خانگی نیز در کنار مزیت های بی شمارش ممکن است عوارض احتمالی به همراه داشته باشد که در ادامه به بررسی آن میپردازیم:

احتمال بروز عفونت و مشکلات پوستی در صورت اشتراک گذاری درمارولر خانگی بین دو یا چند نفر وجود دارد.

احتمال ایجاد زخم و خونریزی بسیار کم که به علت ورود سوزن به پوست اتفاق می افتد. اما میزان این خونریزی بین ۰٫۲۵ . ۰٫۵ میلی متر است و جای نگرانی نمی باشد.

درمارولر خانگی را نباید برای زخم و اسکار های بزرگ مورد استفاه قرار داد.

میزان اثرگذاری درمارولر خانگی به میزان کلاژن و الاستین تولید شده بستگی دارد. بنابراین برای نتیجه گیری بهتر این دستگاه را چندین مرتبه مورد استفاده قرار دهید. مشکلات بسیار شدید و وخیم پوستی را میتوان بعد از ۴ تا ۶ جلسه درمان کرد و بهبود کامل آن را مشاهده نمود.

فراموش نکنید قبل از هر بار استفاده از درمارولر باید دستگاه به طور کامل با مواد ضد عفونی کننده مختلف، تمیز شود. بهتر است از پر اکسید هیدروژن و ایزو پروپیل الکل به این منظور استفاده نمایید تا ازاز بروز عفونت جلوگیری شود.

آیس رولر چیست؟

۷ بازديد

آیس رولر چیست : امروزه یکی از دغدغه های بسیار مهم برای افراد، حفظ شادابی و سلامت پوست می باشد. از این رو روش های درمانی بسیاری روی کار آمده است که افراد با انتخاب و استفاده از آن ها قادر به حفظ سلامت و حالت ارتجاعی  پوست خود خواهند بود. از جمله این روش ها استفاده روزانه از آیس رولر است که روشی موثر و غیر تهاجمی می باشد. در ادامه مقاله اطلاعات بیشتری در این زمینه را در اختیارتان قرار میدهیم و شما را با آیس رولر،کاربردهای آن و چگونگی استفاده از آن آشنا میکنیم.

آیس رولر چیست و چه کارایی هایی دارد؟

آیس رولر چیست؟

آیس رولر یک ماساژور غلطکی می باشد که تاثیر بسیاری در کاهش و یا از بین بردن منافذ پوستی دارد. با بکارگیری این دستگاه بدون شک پوستی صاف و شاداب در ناحیه گردن و صورت خود خواهید داشت. چرا که ماساژ پوست با استفاده از آیس رولر به بهبود جریان گردش خون کمک میکند و علاوه بر آن منجر به جذب بیشتر مواد و سرم های تقویتی میگردد.

از دیگر مزیت های آیس رولر منقبض کردن ریتمیک عروق خونی می باشد. که از این طریق بسیاری از مشکلات پوستی را درمان میکند.

از جمله کارایی های آیس رولر میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

 

کارایی های آیس رولر
افزایش اکسیژن رسانی به پوست صورت

آیس رولر یا غطک یخی با خاصیت خنک کنندگی میتواند اکسیژن رسانی به سلول های پوستی را افزایش دهد. در نتیجه این امر جریان گردش خون افزایش خواهد یافت و احساس شادابی و سلامت را به پوست انتقال می دهد.

کمک به کاهش رنگدانه ها و لکه های تیره پوستی

استفاده از آیس رولر تاثیر چشم گیری در رفع رنگدانه های پوستی دارد و علاوه بر آن به روشن تر شدن نواحی تیره پوست کمک خواهد کرد.

درمان و از بین بردن آکنه های پوستی

بسیاری از افراد از آکنه های موجود روی پوست خود در عذاب هستند. بهتر است بدانید استفاده از آیس رولر های یخی به طور چشم گیری این آکنه ها را درمان میکند و به طور کامل از بین خواهد برد.

درمان و از بین بردن پف زیر چشم

افراد بسیاری هستند که دچار پف زیر چشم می باشند. به خصوص در صبح و هنگام بیدار شدن از خواب. در این مواقع میتوانید با ماساژ نواحی زیر چشم خود با آیس رولر یخی پف زیر چشم را بر طرف نمایید. میتوانید صبح و قبل از آرایش صورت از این دستگاه استفاده کنید. اینکار به جذب بهتر و بیشتر مواد آرایشی نیز کمک خواهد کرد. علاوه بر آن قبل از استفاده از موکن برای کندن موهای زائد میتوانید به مدت دو دقیقه آیس رولر را روی پوست خود ماساژ دهید تا از التهاب و قرمزی پوست جلوگیری شود.

استفاده از آیس رولر برای سلامتی

از شگفت انگیز ترین کارایی های آیس رولر، تاثیر آن بر سلامتی می باشد. این دستگاه دارای خاصت تسکین دهندگی، ضد تب، ضد التهاب، درمان سر درد و سرگیجه، درمان جای زخم و سوختگی و … می باشد.

حفظ شادابی پوست صورت

بعد از یک روز خسته کننده و قرار گرفتن در معرض آلودگی های مختلف، ماساژ پوست با استفاده از آیس رولر کمک میکن تنش و خستگی های پوستی از بین برود و احساس آرامش را به شما انتقال میدهد.

 
کنترل چربی پوست

یکی از عواملی که منجر به بروز جوش و آکنه می شود، داشتن پوستی چرب می باشد.  از این رو کنترل چربی پوست با بکارگیری روش های مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است جالب است بدانید استفاده روزانه از آیس رولر تاثیر چشم گیری در کنترل چربی پوست دارد از این رو توصیه میکنیم با استفاده از این دستگاه تا حد زیادی جوش و آکنه ها را درمان میکند.

کمک به روشن کنندگی و شفافیت پوست صورت

استفاده مرتب از آیس رولر به روشن شدن و شفافیت پوست صورت کمک میکند. در رابطه با این مورد آیس رولر به این صورت عمل میکند که در ابتدا جریان گردش خون را کاهش میدهد و سپس با تلاش برای متعادل سازی آن منجر میگرد خون به صورت متعادل در تمام نواحی پوست پخش گردد. این امر شادابی و درخشندگی پوستی را در پی دارد. و میتوان آن را در انواع نوع و رنگ پوست مورد استفاده قرار داد.

کاهش استرچ و ترک های پوستی

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد با آن رو به رو میشود و آزار دهنده می باشد، ترک های پوستی است که بیشتر در نواحی پا و ران دیده می شود. این مشکل که به دلیل چاقی و لاغری و یا در دوران حاملگی ایجاد میگردد و با استفاده از آیس رولر درمان میشود.

درمان چین و چروک

مشکلی که تمامی افراد دیر یا زود با آن رو به رو میشوند بروز چین و چروک در پوست صورت می باشد. استفاده روزانه از آیس رولر از بروز چین و چروک جلوگیری میکند و به سفت شدن و لیفتینگ پوست صورت کمک میکند.

درمان آسیب های سطحی پوست

بسیاری از زخم های ایجاد شده روی پوست، جای جوش، جای سوختگی و … را میتوان با استفاده از آیس رولر درمان کرد. برای اینکار باید به طور مرتب و روزانه درمارولر را مورد استفاده قرار دهید تا از تاثیرات آن شگفت زده شوید.

چگونگی استفاده از آیس رولر یخی
  • در ابتدا سری غلطک آیس رولر را از دسته آن جدا کنید.
  • سری غلطک را درون یک کیسه قرار دهید. و داخل فریزر بگذارید.
  • بعد از گذشت حدود۰ ۲ دقیقه غلطک را از فریزر خارج کنید و مجدد به دسته آن وصل نمایید.
  • اکنون دستگاه آیس رولر آماده است و میتوانید در تمامی جهات پوست خود را ماساژ دهید.
آیس رولر چیست
موارد استفاده از آیس رولر
  • از آیس رولر یخی میتوان به صورت روزانه استفاده کرد که منجر به جوانسازی و شادابی پوست میگردد.
  • استفاده از آیس رولر به راحتی امکان پذیر است و یخ درون آن ذوب نخواهد شد.
  • استفاده از آیس رولر یخی قبل از انجام بسیاری از عملیات زیبایی مانند لیزر، بوتاکس، میکرونیدلینگ، درمارولر، استفاده از مواد آرایشی و … منجر میگردد پوست صورتتان دچار التهاب و قرمزی نشود.
  • توصیه میشود صبح ها از آیس رولر یخی روی پوست صورت یا گردن خود استفاده نمایید تا پوستی شاداب تر داشته باشید.
  • با استفاده آیس رولر یخی از بروز چین و چروک جلوگیری کنید و پوستی سرزنده و شاداب داشته باشید.
  • میتوانید از آیس رولر بر روی چشم خود استفاده کنید. به خصوص در زمانی که احساس خستگی میکنید این کار منجر به احساس آرامش میگردد.
  • اگر در هر قسمت از بدن خود احساس درد یا نارحتی دارید با استفاده از درمارولر درد خود را تسکین دهید.
  • برای بهبود درد ناشی از نیش حشرات، ورزش و … میتوانید از آیس رولر استفاده کنید.
  • آیس رولر یخی را میتوانید در زمان تب و یا بالا رفتن دمای بدن مورد استفاده قرار دهید و از خاصیت خنک کنندگی آن بهره مند شوید.

استفاده از آیس رولر بهتر است یا درمارولر؟

سوالی که برای بسیاری ایجاد می شود این موضوع می باشد که برای  درمان مشکلات پوستی استفاده از آیس رولر مناسب تر است یا درمارولر؟ در پاسخ به این سوال باید گفت هر دو این دستگاه تاثیرات شگفت انگیزی در درمان مشکلات پوستی دارند اما استفاده از درمارولر منجر به ایجاد زخم و التهاب در نواحی مختلف پوست میگردد. از این رو بسیاری از افراد استفاده از آیس رولر را که کاربردهایی مشابه درمارولر دارد، ترجیح میدهند.

دهانه درمارولر از سوزن های ریز متعدی تشکیل شده که با ورود آن ها به درون پوست و ایجاد زخم های ریز منجر به درمان مشکلات پوستی میگردند. در حالی که آیس رولر با خاصیت خنک کنندگی این مشکلات را درمان میکند و استفاده از آن نیز به سادگی امکان پذیر است. از این رو اگر تحمل درد ناشی از درمارولر را ندارید توصیه میکنیم از جایگزین آن یعنی آیس رولر استفاده کنید.

تفاوت های آیس رولر و درمارولر
 
  • سری آیس رولر هیچ سوزنی ندارد.
  • استفاده از آیس رولر هیچگونه احساس دردی به همراه نخواهد داشت.
  • پوست صورت بعد از استفاده از آیس رولر دچار التهاب و قرمزی نمیگردد.
  • تمامی افراد با هر نوع و رنگ پوست میتوانند از آیس رولر استفاده کنند.
  • بعد از استفاده از آیس رولر نیاز به صرف زمانی برای استراحت نمی باشد چرا که هیچگونه زخم و جراحتی روی پوست ایجاد نخواهد شد.
  • آیس رولر با استفاده از آب و سرما مشکلات پوستی را درمان میکند.

درمارولر سیستم در هما سنتر

۷ بازديد

درمارولر سیستم : در این مقاله قصد داریم به بررسی یکی از دستگاه های مدرن در درمان مشکلات پوستی که در جوانسازی پوست، درمان جای جوش، رفع جای اسکار، درمان لکه های پوستی و چین و چروک موثر است، یعنی درمارولر سیستم بپردازیم. این دستگاه یکی از روش های نوین در رفع مشکلات پوستی می باشد که به دلیل کم عوارض بودن، به صرفه بودن از نظر اقتصادی، ترمیم پوست، ماندگاری بالا و … بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه اطلاعات بیشتری در رابطه با درمارولر سیستم در اختیارتان قرار میدهیم.

درمارولر سیستم چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

درمارولر دستگاهی نوین در درمان مشکلات پوستی می باشد. به عبارتی درمارولر روش خانگی میکرونیدلینگ است که از یک بدنه پلاستیکی و دهانه ای متشکل از هزاران سوزن ساخته شده است. این سوزن ها سوراخ های ریز متعددی را برای انجام میکروسکوپی روی سطح پوست ایجاد میکنند. تاثیرات درمارولر سیستم را میتوان با پیلینگ شیمیایی مشابه دانست. علاوه بر این درما رولر سیستم به عنوان یک روش درمانی مکمل برای درمان مزوتراپی و پی آر پی مورد استفاده قرا میگیرد.

سری های دستگاه درما رولر معمولا یک بار مصرف هستند و میتوان عمق ورود آن را تنظیم کرد. استفاده از این دستگاه به طور میانگین ۸۰۰ سوراخ ریز روی سطح پوست ایجاد میکند. این روش منجر به افزایش کلاژن سازی پوست میگردد که در درمان مشکلات سطحی مانند چین و چروک، جای زخم، از بین بردن لکه ها و … موثر است. به طور کل این روش درمانی با خاصیت ترمیم کنندگی و بازسازی پوستی صاف و شاداب را برای شما به ارمغان خوهد آورد.

فواید استفاه از درمارولر سیستم

تحریک کلاژن سازی

استفاده از درمارولر سیستم منجر به تحریک سلول های پوستی و کمک به افزایش تولید کلاژن میگردد. این امر منجر شده است که افراد بلافاصله بعد از استفاده از این درمان متوجه بیشتر شدن انعطاف پذیری پوستشان شوند. همانطور که میدانید افزایش سن منجر میگردد ضخامت کلاژن های پوستی کمتر شود، و این کلاژن ها سست و پراکنده شوند. بنابراین افراد میتوانند درمارولر سیستم را مورد استفاده قرار دهند و با افزایش تولید کلاژن و الاستین از بروز پیری و ایجاد چین و چروک جلوگیری نمایند.

از بین بردن چین و چروک
 

استفاده از درمارولر سیستم و افزایش تولید کلاژن، درمانی موثر در رفع چین و چروک های پوستی می باشد. به عبارتی کلاژن های تولید شده بعد از استفاده از این دستگاه خاصیت پر کنندگی دارد که منجر به رفع چین و چروک و افزایش انعطاف پذیری پوستی میگردد. علاوه بر این ماندگاری استفاده از این روش درمانی نسبت به سایر روش ها بیشتر می باشد.

درمان اسکار

حتما از این موضوعع آگاه هستید که بعد از درمان جوش، جای آن تا مدت ها روی پوست صورت باقی می ماند. به جای جوش باقی مانده روی پوست اسکار میگویند که با استفاده مرتب از درمارولر سیستم میتوان آن را درمان کرد و به طور کامل بهبود بخشید.

کاهش ترک های پوستی

درمارولر سیستم با کمک به ذخیره کردن کلاژن، قادر است علائم ظاهری ترک های پوستی را تا حد زیادی کاهش دهد. میزان و مدت اثر گذاری این روش برای رفع ترک های پوستی با توجه به میزان و شدت آن متفاوت است. اما به طور میانگین به ۴ الی ۶ جلسه درمانی نیاز دارد.

 

درمان ریزش مو

استفاده از درمارولر سیستم روی پوست سر با کمک به افزایش جریان خون و تحریک فولیکول های مو از ریزش مو سر جلوگیری میکند و در بسیاری از موارد به رشد مجدد آن نیز کمک خواهد کرد.

بهبود بافت پوست

اطمینان داشته باشید که بلافاصله بعد از استفاده از درمارولر سیستم میتوانید شاهد بهبود شرایط پوستی خود باشید. چرا که استفاده از این روش منجر به بازسازی سلول های پوستی میگردد و به عبارتی لایه برداری پوست را انجام میدهد.

هزینه درمارولر

استفاده از درمارولر نسبت به سایر روش هایی که برای درمان مشکلات پوستی مورد استفاده قرار میگیرد بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.

عوارض احتمالی درمارولر سیستم
  • بعد از استفاده از درمارولر سیستم پوست صورت دچار قرمزی خواهد شد. اما بعد از چند دقیقه این قرمزی به طور کامل رفع میگردد و بهبود میابد.
  • اگر برای درمارولر، از سوزن های بلند استفاده کنید، ممکن پوست صورتتان دچار خشکی و زبری شود. اما میتوانید با استفاده مرتب از مرطوب کننده این مشکل را درمان نمایید.
  • افرادی که دارای پوست های حساسی هستند ممکن است بعد از استفاده از درمارولر سیستم پوستشان دچار التهاب شود. اما این مشکل نیز بعد از گذشت مدت کوتاهی بر طرف خواهد شد.
  • توصیه می شد تا چند روز بعد از استفاده از درمارولر سیستم در معرض نور آفتاب قرار نگیرید. چرا که در پوست های حساس این کار منجر به بروز مشکلاتی میگردد.
  • در زمان استفاده از درمارولر سیستم ممکن است پوست ناحیه مورد درمان دچار زخم و خونریزی بسیار خفیفی شود.
  • کشیدگی پوست، احساس خستگی، ایجاد علائم سوختگی، کبودی و زخم از دیگر عوارض احتمالی استفاده از درمارولر سیستم می باشد.
  • یکی از عوارض خطرناک استفاده از درمارولر سیستم بروز عفونت های پوستی است که در صورت تمیز و ضد عفونی نکردن دستگاه ایجاد میگیردد. بنابراین حتما قبل از استفاده، دستگاه درمارولر را ضد عفونی کنید.
  • درمارولر سیستم را نباید در درمان زخم ها و اسکار های بزرگ مورد استفاده قرار داد.
چه کسانی میتوانند از درمارولر سیستم استفاده کنند؟

 

با توجه به مزیت های بی شمار درمارولر سیستم و بدون عوارض بودن آن، افراد بسیاری خواستار استفاده از این روش برای داشتن پوستی صاف و شاداب می باشند. حال سوالی که ممکن است ایجاد شود این می باشد که آیا همه افراد میتوانند از درمارولر سیستم استفاده کنند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت بله- همه افراد میتوانند این روش را مورد استفاده قرار دهند و از مزیت های آن بهره مند شوند. مانند افرادی که دارای زخم، جای جوش، اسکار، منافذ باز روی پوست، افرادی که خواستار پوستی محکم و سفت هستند و .. میتوانند این روش را مورد استفاده قرار دهند. اما بسته به نوع و شدت زخم نوع سوزن های انتخاب شده متفاوت خواهد بود.

بهتر است افرادی که روی پوست خود جوش یا آکنه فعال و چرکی مانند دارند از درما رولر سیستم استفاده نکنند. چرا که منجر به بروز عفونت و همچنین نفوذ باکتری ها به اعماق پوست میگردد. بنابراین توصیه میکنیم قبل از استفاده از درما رولر سیستم با پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت نداشتن خطر و عوارضی برای پوستتان آن را مورد استفاده قرار دهید.

تعداد جلسات مورد نیاز برای استفاده از درمارولر سیستم چقدر است؟

تعداد جلسات مورد نیاز برای استفاده از درمارولر سیستم به نوع پوست و نوع مشکلات پوستی بستگی دارد.  چرا که نتیجه درمانی بستگی به میزان تولید کلاژن و الاستین و تجمع آن دارد. اما به طور معمول افراد بعد از ۴ تا ۶ جلسه درمانی میتوانند شاهد تاثیر گذاری درمارولر سیستم و بهبود وضعیت پوستی خود باشند.

درمارولر سیستم و درمان هیپرپیگمانتاسیون
 

یکی از بیماری های رایج پوستی هیپرپیگمانتاسیون می باشد که ناشی از تولید بیش از حد رنگدانه های پوستی توسط ملانوسیت ها می باشد. این فرآیند منجر میگردد پوست نواحی مختلف بدن دچار تیرگی شود. این مشکلات معمولا بر اساس عوامل مختلفی مانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید، مصرف دارو های شیمیایی، اختلالات هورمونی، انجام عملیات مختلف لایه برداری و .. ایجاد می گردد.

استفاده از درمارولر سیستم به طور شگفت انگیزی این مشکلات را درمان میکند. همچنین میتوانید در زمان استفاده از این دستگاه از محصولات روشن کننده استفاده کنید که جذب آن ها دو برابر خواهد شد. علاوه بر این درمارولر سیستم قادر به کنترل تولید رنگدانه ها می باشد.

کاربرد دستگاه درمارولر

۹ بازديد

کاربرد دستگاه درمارولر : امروزه ما شاهد روش ها و تکنیک ها متنوع و همچنین دستگاه های گوناگون به منظور رفع عارضه های پوستی و زیبایی و جوانسازی پوست می باشیم. یکی از این روش های محبوب که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است، دستگاه درمارولر می باشد. از این رو در ادامه مقاله قصد داریم شما را با دستگاه درمارولر آشنا کرده و مطابی را در زمینه کاربرد دستگاه درمارولر بیان کنیم.

دستگاه درمارولر چیست؟

درمارولر دستگاهی است که از سوزن های بسیار ریزی تشکیل شده که این سوزن ها منجر به ایجاد سوراخ های میکروسکوپی در پوست می شود. در نتیجه این سوراخ ها، سلول های پوستی را تحریک کرده و کلاژن سازی را افزایش می دهند. در واقع می توان گفت که درمارولر دستگاهی همانند میکرونیدلینگ بوده و تاثیرات لیزر را بر روی پوست اعمال می کند. (کاربرد دستگاه درمارولر)

معرفی مزایا و معایب دستگاه درمارولر

مزایا

  • استفاده از دستگاه درمارولر منجر به تحریک کلاژن سازی می شود. در نتیجه میزان کلاژن پوست را افزایش خواهد داد.
  • درمارولر منجر به ترمیم بافت پوست می شود.
  • دستگاه درمارولر در رفع ترک های پوستی تاثیر گذار است.
  • استفاده از دستگاه درمارولر در کاهش چین و چروک ها و خطوط عمیق پوستی بسیار تاثیر گذار است.
  • جالب است بدانید که یکی از مزایای درمارولر، کاهش ریزش مو می باشد. (کاربرد دستگاه درمارولر)
  • هزینه استفاده از دستگاه درمارولر به نسبت سایر روش ها، مناسب تر می باشد.
  • استفاده از دستگاه درمارولر منجر به ترمیم سلول های آسیب دیده و جوانسازی پوست می شود.
  • با استفاده از درمارولر می توان جذب محصولات پوستی و کرم های درمانی مخصوص پوست را بالا برد.
  • از دیگر مزایای درمارولر می توان به کاهش علائم کشیدگی پوست اشاره کرد.
  • با استفاده از دستگاه درمارولر می توان منجر به بهبود درمان رزاسه شد. (رزاسه یک نوع اختلال پوستی است که در آن پوست فرد، سرخ و ملتهب می‌ باشد) و….. (کاربرد دستگاه درمارولر)
معایب دستگاه درمارولر
  • امکان ایجاد خونریزی
  • مناسب نبودن برای اسکار های بزرگ شده
  • امکان ایجاد عفونت
  • نیازمند چندین بار انجام درمان با دستگاه
  • امکان ایجاد حساسیت
  • ایجاد خارش و یا سوزش
  • امکان ایجاد تبخال در پوست
  • ایجاد التهاب و قرمزی (کاربرد دستگاه درمارولر)

نحوه عملکرد درمارولر

  • در ابتدا لازم است که شست و شوی صورت را انجام داده و سپس نوبت به استریل کردن دستگاه درمارولر می باشد.
  • مرحله بعد نوبت به استفاده از کرم های موضعی، به منظور بی حس کردن صورت می باشد.
  • حال نوبت قرار دادن دستگاه بر روی پوست می باشد. (کاربرد دستگاه درمارولر)
  • با کشیده شدن دستگاه درمارولر بر روی پوست، سوزن های دستگاه سوراخ های ریزی را بر روی پوست ایجاد می کنند. لازم به ذکر است که این سوراخ ها کاملاً ریز بوده و بسیار سطحی به نظر می رسند.
  • سوراخ شدن پوست منجر به تولید کلاژن، ترشح مواد، ایجاد رگ های خونی جدید و …. می شود.
  • پس از انجام کار، در آخر لازم است که دستگاه درمارولر ضد عفونی شده و با آب گرم شسته و خشک شود.

هنگام استفاده از درمارولر، چه سایز سوزنی مناسب است؟

لازم است بدانید که سایز سوزن ها با توجه به وضعیت پوستی هر فرد و همچنین بر اساس هدف استفاده فرد متفاوت می باشد. در ادامه شما را با سایز های مختلف سوزن آشنا کرده و مطالبی را درباره کاربرد هر کدام از آن ها بیان خواهیم کرد.

  • سایز ۰٫۱ الی ۰٫۲ mm (کاربرد در درمان لک، چین و چروک، جای جوش و …)
  • سایز ۰٫۵ mm (کاربرد در رفع آکنه پوستی)
  • سایز ۱ mm (کاربرد در رفع چین و چروک عمیق و جای زخم و بخیه)
  • سایز ۱٫۵ mm (کاربرد در تقویت ریشه مو و ترک پوستی)
  • مراقبت های لازم پس از انجام درمارولر
  • پس از انجام درمان با دستگاه درمارولر از یک مرطوب کننده و یا آبرسان استفاده کنید. تا در این صورت پوست شما خشک نشود.
  • از یک پاک کننده ملایم برای صورتتان استفاده کنید.
  • برای متعادل نگه داشتن پی اچ پوست، می توانید از هیالورونیک اسید استفاده کنید.
  • تا ۱۲ ساعت پس از درمان از محصولات آرایشی استفاده نکنید.
  • در صورت استفاده از دستگاه درمارولر، استفاده از ضد آفتاب را فراموش نکنید. چرا که پس از استفاده از این دستگاه پوست حساس شده و احتمال سوختگی بیشتر خواهد شد.
  • مصرف آب را در طول روز افزایش دهید. (کاربرد دستگاه درمارولر)
  • سعی کنید تا ۴۸ ساعت از محصولات شیمیایی مراقبت از پوست استفاده نکنید.  و …. (کاربرد دستگاه درمارولر)

چه زمانی می توان اثرات استفاده از درمارولر را مشاهده کرد؟

لازم به ذکر است که مشاهده اثرات درمارولر با توجه به شرایط هر فرد متفاوت بوده و به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این فاکتور ها می توان به متفاوت بودن پوست هر فرد، تناژ پوستی، مشکلات پوستی متفاوت و … اشاره کرد. بنابراین نمی توان زمان دقیقی برای مشاهده نتیجه حاصل از درمارولر اعلام کرد. (کاربرد دستگاه درمارولر)

معرفی درمارولر خانگی

دستگاه درمارولر خانگی یک ابزار دستی مراقبت از پوست می باشد. که روی رول آن سوزن های بسیار ریزی قرار گرفته است. با قرار دادن غلتک این ابزار و حرکت دادن آن بر روی پوست، خراش های ریزی بر روی پوست ایجاد می شود. در واقع خراش های ایجاد شده توسط این درمارولر خانگی، تاثیر بر کلاژن سازی نداشته و بیشتر به منظور جذب بهتر کرم های پوستی و محصولات مراقبت از پوست استفاده می شود. (کاربرد دستگاه درمارولر)

در هنگام استفاده از درمارولر به چه نکاتی باید توجه کرد؟

از آنجایی که دستگاه درمارولر یک وسیله شخصی محسوب می شود، از این رو به هیچ عنوان این دستگاه را با دیگران به صورت مشترک استفاده نکنید.

  • سعی کنید تا جای ممکن از سوزن های سایز کوچک استفاده کنید.
  • سعی کنید تنها سه الی چهار روز در هفته از درمارولر استفاده کنید.
  • در صورتی که پوستتان به سوزن های فلزی حساس باشد، از درمارولر استفاده نکنید.
  • در بخش هایی از صورت که آکنه وجود دارد، از دستگاه درمارولر استفاده نکنید.
  • پس از استفاده از درمارولر، از یخ بر روی پوستتان استفاده کنید.
  • در صورتی که مشکلات انعقادی خون دارید، از درمارولر استفاده نکنید.
  • از رژیم غذایی مناسب استفاده کنید.
  • سعی کنید دستگاه درمارولر را هر چند وقت یکبار تعویض کنید.  و ….

ویژگی های یک دستگاه درمارولر خوب

هنگام خرید دستگاه درمارولر باید معیار هایی را در نظر گرفت. در ادامه شما را با ویژگی های یک درمارولر مناسب آشنا خواهیم کرد.

توجه به کیفیت سوزن ها: لازم است بدانید که بهترین جنس سوزن، سوزن تیتانیوم می باشد. بنابراین در هنگام خرید به کیفیت سوزن توجه بسیار کنید. چرا که سوزن های بی کیفیت خم شده و یا کند می شوند. (کاربرد دستگاه درمارولر)

توجه به سایز سوزن ها: بهترین سایز سوزن ها، سوزن ۰٫۲۵، ۰٫۵، ۰٫۷۵ و ۱ میلی متر می باشد. در صورت انتخاب سایز نا مناسب، ممکن است اثرات جبران ناپذیری شکل گیرد.

توجه به تعداد سوزن ها: تعداد سوزن ها با توجه به برند دستگاه درمارولر متفاوت می باشد. به طور مثال ممکن است برخی از برند ها بین ۱۹۲ تا ۲۰۰ سوزن داشته باشند و برخی دیگر ۵۴۰ به بالا.

توجه به ضخامت سوزن: در هنگام خرید دستگاه درمارولر بهتر است بدانید که سوزن های نازک با تراکم بالا مناسب صورت بوده و سوزن های ضخیم برای بدن استفاده می شوند.

توجه به غلتک درمارولر: غلتک یا همان سری درمارولر در انواع مختلفی وجود داشته و برای قسمت های متفاوتی از جمله چشم، صورت و بدن نیز مورد استفاده قرار می گیرد. (کاربرد دستگاه درمارولر)

بهترین سایز درمارولر برای صورت

۵ بازديد

بهترین سایز درمارولر برای صورت : در این مقاله قصد داریم به بررسی یکی از دستگاه های مورد استفاده در حفظ زیبایی پوست یعنی درمارولر بپردازیم. این روش زیر مجموعه میکرونیدلینگ صورت است با این تفاوت که قابلیت استفاده خانگی را دارد و این امر منجر گشته محبوبیت بسیاری داشته باشد. اما برای استفاده از درمارولر باید نکاتی را مورد توجه قرار داد. که از جمله آن انتخاب بهترین درمارولر برای صورت است و در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی آن بپردازیم.

درمارولر  چیست؟

درمارولر را میتوان یکی از روش های مدرن در رفع مشکلات پوستی دانست که در میان انواع روش های دیگر از محبوبیت بالایی برخوردار است. از مزیت های درمارولر که منجر به افزایش طرفداران آن گردیده است قابلیت استفاده خانگی آن می باشد. درمارولر ها در واقع دستگاه هایی می باشند که دارای یک بدنه پلاستیکی و سری متشکل از تعداد متعددی سوزن هستند که با ماساژ پوست صورت و ایجاد منافذ ریز روی آن، جریان خون و تولید پروتئین های کلاژن و الاستین را افزایش میدهند.

مجموع این عوامل منجر به بهبود وضعیت پوستی میگردد و قادر است کلیه مشکلات از قبیل چین و چروک، جای زخم، لکه های پوستی و … را درمان کند. امروزه بسیاری از سالن ها و یا کلینیک های زیبایی از این دستگاه استفاده میکنند. شما میتوانید با کسب اطلاعات از چگونگی مصرف آن این وسیله را تهیه کرده و به راحتی در منزل مورد استفاده قرار دهید. (بهترین سایز درمارولر برای صورت)

استفاده از درمارولر چه مزیت هایی دارد؟

درمارولر از دستگاه های مورد استفاده در جوانسازی پوست است که استفاده از آن مزیت های بسیاری برای پوست صورت به همراه دارد. در ادامه تعدادی از این مزایا را بیان میکنیم:

درمان چین و چروک های پوستی

از مزیت های مهم درمارولر کمک به درمان چین و چروک های پوستی است. بروز چین و چروک از مشکلات رایجی است که تمامی افراد با گذشت زمان و افزایش سن با آن رو به رو میشوند. درمارولر با خاصیت کلاژن سازی میتواند این چین و چروک ها و خطوط ایجاد شده روی پوست را درمان کند. در واقع درمارولر با کمک به انعطاف پذیری پوست خطوط و چین و چروک های پوستی را به طور کامل و برگشت ناپذیر محو میکند. (بهترین سایز درمارولر برای صورت)

افزایش کلاژن سازی پوست

ماساژ صورت با استفاده از درمارولر منجر به افزایش تولید کلاژن میگردد به همین دلیل است که افرادی که این روش را مورد استفاده قرار داده اند معتقدند پوست صورتشان انعطاف پذیر و لطیف تر شده است. با افزایش سن پوست صورت نازک تر شده و در نتیجه بافت های آن سست و پراکنده خواهند شد. اما استفاده از درمارولر به طور کاملا طبیعی این مشکل را درمان میکند. (بهترین سایز درمارولر برای صورت)

کاهش و یا بهبود کامل ترک های پوستی

استفاده از درمارولر میتواند تا حد زیادی ترک های ایجاد شده روی پوست نواحی مختلف بدن را درمان کند. جالب است بدانید خاصیت درمارولر در تولید کلاژن منجر به این امر میگردد. البته لازم به ذکر است میزان جلسات مورد نیاز برای درمان این مشکل به نوع و شدت ترک های پوستی بستگی دارد. اما به طور کل رفع این مشکل به ۴ تا ۶ جلسه درمانی نیاز دارد.

کمک به کاهش ریزش مو

جالب است بدانید با ماساژ کف سر توسط دستگاه درمارولر میتوانید تا حد زیادی از ریزش موی سر جلوگیری کنید. همچنین این درمان با تحریک فولیکول ها مو میتواند منجر به رشد مجدد موی سر نیز گردد. (بهترین سایز درمارولر برای صورت)

کمک به بهبود بافت پوست

استفاده مرتب از درمارولر کمک میکند بافت پوست شما بهتر شود. چرا که این درمان سلول های پوستی را بازسازی و لایه برداری میکند و بعد از چند جلسه استفاده شاهد تاثیرگذاری آن خواهید بود. (بهترین سایز درمارولر برای صورت)

درمان جای زخم یا اسکار

 

همانطور که میدانید اسکار به زخم یا جوشی گفته میشود که بعد از درمان نیز جای آن روی پوست باقی میماند. بهتر است بدانید با استفاده از درمارولر میتوانید این مشکل را درمان کنید. به عبارتی افزایش تولید کلاژن منجر به درمان این مشکل میگردد.

 
بهترین سایز درمارولر برای صورت

درمان مشکلات پوستی با استفاده از درمارولر روشی مدرن می باشد که با توجه به مشکلات پوستی به طریق مختلف باید مورد استفاده قرار گیرد. اما بهتر است بدانید مهم ترین نکته ای که در زمان استفاده از درمارولر باید مورد توجه قرار دهید، انتخاب بهترین سایز درمارولر برای صورت می باشد. به عبارتی در سری این دستگاه از سوزن هایی استفاده می شود که اندازه آن ها با هم متفاوت است و شما باید با توجه به نوع مشکلات پوستی خود آن را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید. (بهترین سایز درمارولر برای صورت)

در ادامه نکاتی را در رابطه با بهترین سایز درمارولر برای صورت بیان می کنیم:

توجه به میزان ضخامت پوست صورت

قبل از اینکه سوزن مورد استفاده در درمارولر را انتخاب کنید، ابتدا باید به پوست منطقه مورد نظر توجه کنید. چرا که میزان ضخامت پوست در نواحی مختلف بدن و صورت با یکدیگر تفاوت هایی دارند. به طور کل میتوان گفت سایز سوزن مناسب برای قسمت های مختلف بدن مانند پا، شکم، کمر و …  ۱٫۰ تا ۱٫۵ میلی متر بوده و در نواحی مختلف صورت مانند گونه، گردن و … بهتر است از سوزن هایی با سایز ۰٫۵ میلی متر استفاده گردد.

انتخاب سوزن مناسب برای مراقبت از پوست و جلوگیری از بروز چین و چروک

از دیگر نکاتی که در انتخاب سایز سوزن باید مورد توجه قرار داد نوع مشکلات پوستی می باشد. چرا که سوزن هایی با سایز کوچک برای درمان چین و چروک و مشکلات پوستی مناسب نخواهد بود و به عبارتی در تحریک تولید کلاژن اثری نخواهد داشت. بنابراین در صورتی که هدف شما از درمارولر درمان جای زخم، چین و چروک و .. می باشد باید از سوزن های با سایز ۰٫۵ میلی متر و یا بزرگتر استفاده کنید.

توجه به مقاومت فرد در برابر درد

همانطور که میدانید درمارولر از طریق ورود سوزن به درون پوست اثر میگذارد از این رو ممکن احساس دردی به همراه داشته باشد. توصیه میکنیم افرادی که برای اولین بار این روش را مورد استفاده قرار میدهند از سوزن های نازک و ظریف استفاده کنند. (بهترین سایز درمارولر برای صورت)

هدف از استفاده از درمارولر

همانطور که میدانید اشخاص مختلف برای دستیابی به اهداف مختلفی این دستگاه را مورد استفاده قرار میدهند. که هر یک نیاز به انتخاب سوزن خاص و یا دوره درمان خاص دارد. به طور مثال برای درمان زخم های عمیق باید از سوزن های بلند استفاده شود در نواحی مختلف صورت از سوزن های نازک و ظریف استفاده می شود و …. (بهترین سایز درمارولر برای صورت)

انواع سوزن های مورد استفاده در درمارولر و کاربردهای آن

سوزن درمارولر با سایز ۰٫۲۵ میلی متر

ریز ترین سوزن هایی که در درمان درمارولر مورد استفاده قرار میگیرد سوزن هایی با سایز ۰٫۲۵ می باشد که به مراقبت از پوست صورت کمک میکند. البته بهتر است بدانید برای درمان چین و چروک های عمیق رخ داده روی پوست استفاده از این سایز سوزن چندان تاثیر گذار نخواهد بود چرا که به طور کل در کلاژن سازی پوست تاثیری ندارد.

تنها کاربرد استفاده از این سایز سوزن حفظ شادابی و درخشندگی پوست و کمک به جذب بهتر و بیشتر مواد و سرم های تقویتی می باشد. افرادی که به تازگی میخواهند از درمارولر ها استفاده کنند بهتر است این سایز را مورد استفاده قرار دهند. چرا که هیچگونه احساس دردی ایجاد نخواهد کرد. اما بهتراست بدانید انتخاب نوع سوزن باید با تشخیص پزشک متخصص انجام گیرد.

بهترین سایز درمارولر برای صورت
سوزن درمارولر با سایز ۰٫۵ میلی متر

برای درمان مشکلات پوستی مانند جای زخم، چین و چروک، آفتاب سوختگی و بهبود ترک های پوستی بهتر است از سوزن های درمارولر با سایز ۰٫۵ استفاده شود. همچنین استفاده از این سایز سوزن نسبت به سوزن های ظریف تری که در بالا به آن اشاره کردیم تاثیرات بیشتری در مراقبت و محافظت از پوست خواهند داشت. درد ناشی از این دستگاه به اندازه ای کم است که هیچ نیازی به استفاده از بی حس کننده های موضعی نخواهد بود.

درمارولرهایی که دارای سوزن هایی با سایز ۰٫۵ میلی متر هستند کلاژن سازی پوست را تحریک میکند و از این طریق مشکلات پوستی را درمان می نمایند. در موارد معدودی دیده میشود بعد از استفاده از این سایز سوزن پوست دچار قرمزی و یا التهاب بسیار اندک شود که به سرعت و در مدت زمان کم درمان میگردد. کسانی که میخواهند تنها یک بار در هر ماه از این درمان استفاده کنند بهتر است از سوزن هایی با این سایز استفاده کنند که درد چندانی نیز به همراه ندارد. (بهترین سایز درمارولر برای صورت)

سوزن درمارولر با سایز ۰٫۷۵ و ۱ میلی متر

 

هر چه سایز سوزن های مورد استفاده در دستگاه های درمارولر بزرگتر باشد، تاثیرگذاری آن در افزایش تولید کلاژن بیشتر خواهد بود. کاربرد های این سوزن ها نیز نسبت به سوزن های ظریف تر بیشتر خواهد بود. از سوزن های درمارولر که دارای سایز ۰٫۷۵ و ۱ میلی متر هستند میتوان برای مشکلات پوستی مانند جای اسکار، ترک های پوستی، چین و چروک های پوست، درمان هیپرپیگمنتاسیون و … استفاده کرد.

اما فراموش نکنید اگر قصد استفاده از درمارولر با این سایز سوزن را دارید به طور حتم از مواد بی حس کننده موضعی استفاده کنید و هر ۴ الی ۶ هفته آن را مورد استفاده قرار دهید. (بهترین سایز درمارولر برای صورت)

درمارولر با سایز سوزن ۱٫۵ تا ۲٫۵ میلی متر

برای درمان مشکلات پوستی که عمیق و شدید هستند از سوزن های با سایز بزرگتر استفاده میشود. مانند ترک های پوستی، جای زخم و سوختگی های بسیار شدید و … به طور کل درمارولر با سایز سوزن ۱٫۵ تا ۲٫۵ میلی متر بیشتر در نواحی مختلف بدن مورد استفاده قرار میگیرد.

طبیعتا استفاده از این سایز سوزن با درد شدید همراه است از این رو بدون استفاده از کرم ها و بی حس کننده های موضعی نمیتوان از آن استفاده کرد. برای درمان مشکلات پوستی مختلف باید حدود ۶ تا ۸ هفته از دستگاه هایی با این سایز سوزن استفاده شود. (بهترین سایز درمارولر برای صورت)

فواید آیس رولر برای پوست

۹ بازديد

فواید آیس رولر : امروزه با توجه به بیشتر شدن اهمیت زیبایی و جوانسازی پوست در بین مردم، انواع روش ها و محصولات آرایشی و بهداشتی به منظور مراقبت از پوست روی کار آمده است. البته اهمیت این امر از زمان های قدیم در بین مردم رایج بود اما هر چه زمان گذشت روش های پیشرفته تری به این منظور روی کار آمده است. از جمله این روش ها میتوان به انجام عمل های جراحی، تزریق بوتاکس و … اشاره کرد. اما همانطور که میدانید همه این ها روش های تهاجمی بوده که احتمال به وجود آمدن عوارض با انجام آن وجود دارد.

از این رو افراد به دنبال استفاده از روش هایی هستند که به طور طبیعی مشکلات پوستی را درمان کرده و از پیری و ایجاد چین و چروک جلوگیری میکند. در این مقاله قصد داریم یکی از دستگاه های مدرن در زمینه زیبایی که فواید بسیاری دارد و استفاده از آن نیز به راحتی امکان پذیر است را به شما معرفی کنیم. این دستگاه آیس رولر نام دارد که میتوان آن را در دسته روتین روزانه مراقبت از پوست قرار داد و از فواید آن بهره مند شد.

در ادامه این مقاله شما را با فواید آیس رولر آشنا میکنیم:

آشنایی با آیس رولر

احتمالا همه شما به این موضوع فکر کرده اید که آیا روش یا وسیله ای وجود دارد که به طور طبیعی و بدون استفاده از محصولات شیمیایی مشکلات پوستی را درمان کند و یا از بروز آن جلوگیری کند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت بله- آیس رولر دستگاهی است که با استفاده از آن میتوان از بروز بسیاری از مشکلات پوستی جلوگیری کرد و یا مشکلات به وجود آمده را درمان کرد. بسیاری معتقدند دستگاه آیس رولر اثرات شگفت انگیزی در ترمیم و بازسازی پوست صورت دارد.

از ویژگی های این وسیله که منجر به محبوبیت آن گردیده است میتوان به سبک بودن و سهولت استفاده از آن اشاره کرد. با ماساژ صورت توسط آیس رولر یخی میتوان احساس آرامش را به افراد منتقل کرد و مشکلات بسیاری مانند چین و چروک های پوستی، جای جوش و لکه های پوستی و … را درمان نمود.

مزیت بارز این دستگاه عملکرد طبیعی آن می باشد. به این صورت که با افزایس جریان خون، افزایش کلاژن سازی و … اثرگذاری را انجام میدهد. در ادامه فواید استفاده از آیس رولر را بیان میکنیم. (فواید آیس رولر)

فواید استفاده از آیس رولر

استفاده از آیس رولر به منظور بهبود جای سوختگی

آیس رولر های یخی تاثیر فوق العاده ای در تکسین دردهای ناشی از سوختگی دارند. چرا که دارای خاصیت خنک کننندگی می باشند. بنابراین میتوانید در هنگامی که در اثر سوختگی، پوست شما دچار قرمزی و یا مشکلاتی از این نظیر شد با استفاده از آیس رولر آن را بهبود دهید. (فواید آیس رولر)

استفاده از آیس رولر برای درمان آسیب های پوستی

برای همه پیش آمده است که در اثر موارد مختلفی پوست دست یا صورتشان دچار جراحت، جوش، آکنه و مشکلاتی از این قبیل شده است که حتی بعد از بهبود جای آن باقی بماند. این جای زخم های باقی مانده اسکار نامیده میشود. این موضوع برای بسیاری از افراد آزار دهنده است  و از این رو در جستجوی استفاده از محصولات آرایشی مختلف برای درمان و ترمیم پوست خود باشند. بهتر است بدانید با استفاده روزانه از آیس رولر میتوانید پوست خود را بازسازی کنید و آن را بهبود ببخشید. (فواید آیس رولر)

با استفاده از آیس رولر میتوانید چربی پوست را کنترل کنید.

چربی پوست از دیگر مشکلاتی است که برای بسیاری از افراد آزار دهنده می باشد و آیس رولر قادر به درمان و کنترل آن است. بیشتر مشکلات نظیر آکنه و یا جوش در پوست چرب اتفاق می افتد و جدا از این برق زدن پوست های چرب نیز از دیگر مواردی است که آزار دهنده می باشد. میتوانید مطمئن باشید با استفاده روزانه از آیس رولر به طور کامل میتوانید این مشکل را بر طرف نمایید. (فواید آیس رولر)

فواید آیس رولر

استفاده از آیس رولر به منظور درمان چین و چروک های پوستی

پیری پوست و به وجود آمدن چین و چروک امری اجتناب ناپذیر است که دلایل بسیاری منجر به بروز آن میگردد. از جمله افزایش سن و سال، مصرف مشروبات الکلی، کشیدن سیگار و … این موضوع برای تمامی افراد جدا از جنسیت آزار دهنده می باشد. بنابراین از فواید شگفت انگیز آیس رولر میتوان به درمان چین و چروک و یا جلوگیری از بروز آن اشاره کرد. (فواید آیس رولر)

استفاده از آیس رولر به منظور رفع آکنه های پوستی

 

آکنه از مشکلات پوستی است که بیشتر افراد با پوست چرب به آن مبتلا می شوند. از فواید استفاده از آیس رولر این موضوع می باشد که قادر است با ماساژ پوست منافذ باز پوست را ببندد و از ایجاد آکنه جلوگیری کند.

کاربرد آیس رولر در درمان ترک های پوستی

عوامل مختلفی مانند چاقی و لاغری، حاملگی و … منجر به بروز استرچ مارک و یا ترک های پوستی خواهد شد که ظاهری ناخوشایند ایجاد میکند. این مشکل که بیشتر در ناحیه ران پا بروز میکند را میتوان به راحتی با استفاده از آیس رولر درمان کرد. (فواید آیس رولر)

 

استفاده از آیس رولر منجر به درخشندگی پوست صورت خواهد شد.

ماساژ صورت با استفاده از آیس رولر با بهبود بخشیدن به جریان گردش خون و افزایش تولید کلاژن منجر میشود پوست صورت شما روشن تر شود. به عبارتی ماساژ یخ روی صورت رگ های خونی را منقبض کرده و منجر به سرزنده و ضفاف شدن پوست شما می شود. (فواید آیس رولر)

کاربرد آیس رولر در جذب بهتر محصولات و کرم های آرایشی

با استفاده از آیس رولر محصولات تقویتی راحت تر جذب منافذ زیرین پوست می شود. همچنین در صورتی که قبل از استفاده از مواد آرایشی از آیس رولر استفاده کنید میتوانید مطمئن باشید کرم های آرایشی راحت تر جذب پوست شده و ماندگاری بیشتری نیز خواهد داشت.

آیس رولر در کاهش پف و سیاهی دور چشم موثر است.

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که صبح ها اطراف چشمتان دچار پف میشود بهتر است بدانید با استفاده از آیس ولر میتوانید این پف و سیاهی را تا حد زیادی کاهش دهید. برای اینکار باید دستگاه آیس رولر را به صورت چرخشی از گوشه داخلی چشم به سمت ابروها حرکت دهید. (فواید آیس رولر)

مراحل استفاده از آیس رولر
 
  • ابتدا سری غلطک را با مواد شوینده مناسب و یا الکل ضد عفونی و تمیز کنید.
  • بعد از تمیز کردن، سری دستگاه را درون یک کیسه قرار دهید.
  • سری دستگاه آیس رولر را درون فریز بگذارید تا کاملا خنک شود.
  • بعد از خنک شدن، سری آیس رولر را به بدنه آن متصل کنید.
  • حال تمامی نواحی پوست صورت خود را با استفاده از دستگاه ماساژ دهید و از اثرات شگفت انگیز آن بهره مند شوید.
  • سری دستگاه آیس رولر یخی هیچگونه احساس خیسی روی پوست ایجاد نمیکند و به آرامی پوست صورت را ماساژ میدهد. (فواید آیس رولر)

مزیت های استفاده از آیس رولر

  • استفاده از آیس رولر به راحتی امکان پذیر است.
  • استفاده از آیس رولر دارای خاصیت خنک کنندگی سریع می باشد.
  • میتوانید با صرف هزینه کم یک دستگاه آیس رولر را تهیه کرده و مدت طولانی آن را مورد استفاده قرار دهید.
  • آیس رولر ها دارای وزن سبکی می باشند و بنابراین حمل و استفاده از آن به راحتی امکان پذیر است.
  • آیس رولر ها دارای حجم کمی می باشند و نگهداری از آن راحت است.
  • استفاده از آیس رولر محدودیت سنی ندارد و تمامی افراد میتوانند از آن استفاده کنند.
  • نکاتی که در زمان استفاده از آیس رولر باید مورد توجه قرار داد!!
  • از آیس رولر نباید بر روی نواحی زخمی پوست استفاده کرد.
  • آیس رولر ها در محل های خنک نگهداری کنید.
  • دستگاه آیس رولر نباید در محل گرم نگه داری شود. (فواید آیس رولر)
فواید آیس رولر
سوالات متداول

برای جوانسازی پوست استفاده از آیس رولر بهتر است یا درمارولر؟

این موضوع به نوع مشکلات پوستی و تشخیص پزشک متخصص بستگی دارد.

آیا در درمان با استفاده از آیس رولر از مواد شیمیایی استفاده میشود؟

خیر- آیس رولر به طور طبیعی کلیه مشکلات پوستی را درمان میکند.

آیا استفاده از آیس رولر به صرف هزینه زیادی نیاز دارد؟

خیر- میتوانید با صرف هزینه کم این دستگاه را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید. (فواید آیس رولر)

اگر به دنبال روش های طبیعی برای جوانسازی پوست خود می باشید ما به شما استفاده از دستگاه آیس رولر را یشنهاد میکنیم.

نویسنده: المیناز اردیبهشت

قیمت آیس رولر در هما سنتر

۹ بازديد

قیمت آیس رولر : آیس رولر ابزاری است که می توان با استفاده از آن، بدون صرف هزینه جراحی و عمل های زیبایی، منجر به ترمیم و بازسازی پوست و در نتیجه شادابی و شفافیت صورت شد. بنابراین در این مقاله قصد داریم شما را با آیس رولر آشنا کرده و راجع به قیمت آیس رولر، کاربرد و مزایای آن مطالبی را بیان کنیم.

آیس رولر چیست؟

آیس رولر یک گوی یخی است که به عنوان ماساژور مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع آیس رولر یک ماساژور به شکل غلطک بوده و از یک توپ یخی ساخته شده است. جنس این توپ از شیشه با کیفیت می باشد. طوری که با قرار دادن آن در فریزر، به شیشه آسیبی وارد نمی شود. ماساژ صورت با این ابزار منجر به ترمیم و بازسازی سلول های پوستی و در نتیجه افزایش کلاژن سازی می شود. (قیمت آیس رولر)

نحوه استفاده از آیس رولر بر پوست

برای استفاده از آیس رولر، ابتدا باید در گوی یخی آن مقداری آب قرار داده و ظرف را به مدت ۲۰ دقیقه در یخچال بگذارید. سپس آن را به آرامی بر روی پوسستان ماساژ دهید. ماساژ صورت با آیس رولر مزایایی را به همراه دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. (قیمت آیس رولر)

استفاده از آیس رولر چه مزایایی دارد؟
 
  • استفاده از آیس رولر منجر به افزایش جریان خون در رگ های زیر پوستی می شود.
  • آیس رولر می تواند موجب شفافیت و براقی پوست شود.
  • آیس رولر می تواند التهابات پوستی را کاهش دهد.
  • امکان استفاده از آیس رولر در منازل نیز از دیگر مزایای این ابزار می باشد.
  • استفاده از آیس رولر تسکین دهنده بوده و آرامش بخش نیز می باشد.
  • با آیس رولر می توان چربی پوست را تنظیم کرد.
  • آیس رولر منجر به کاهش چین و چروک ها و رفع خطوط پوستی می شود.
  • با آیس رولر می توان تیرگی پوست را از بین برد.
  • آیس رولر منجر به افزایش کلاژن سازی پوست می شود.
  • از دیگر مزایای استفاده از آیس رولر می توان به امکان ترمیم و بازسازی سلول های پوستی، اشاره کرد.
  • آیس رولر منجر به بستن منافذ باز پوست خواهد شد.
  • با استفاده از آیس رولر می توان میزان جذب محصولات مراقبت از پوست را افزایش داد.
  • آیس رولر منجر به کاهش رنگدانه های پوستی می شود.
  • استفاده از آیس رولر در جوانسازی پوست صورت بسیار تاثیر گذار است.
  • از دیگر مزایای آیس رولر می توان به لیفتینگ صورت اشاره کرد. و ….. (قیمت آیس رولر)
در هنگام استفاده از آیس رولر به چه نکاتی باید توجه کرد؟

آیس رولر یکی از طبیعی ترین روش های درمانی پوست می باشد. از این رو هنگام استفاده از این ابزار نیازی به انجام مراقبت های خاصی نیست. تنها لازم است بدانید که آیس رولر باید در مکان های خنک نگه داری شود و در قسمت هایی از صورت که زخم وجود دارد استفاده نشود. (قیمت آیس رولر)

قیمت آیس رولر

همان طور که گفته شد، استفاده از آیس رولر یکی از تکنیک های شادابی و جوانسازی پوست صورت می باشد. لازم است بدانید که تهیه این ابزار به نسبت سایر وسیله های درمانی برای پوست ارزان تر و مناسب تر می باشد. به طور کلی قیمت آیس رولر با توجه به فاکتورهای مختلفی از جمله نوع آیس رولر، سایز آیس رولر و …. متغیر می باشد.

معرفی کاربرد های آیس رولر
بهبود سوختگی

از آنجایی که آیس رولر یک گلوله یخی می باشد، از این رو استفاده از این ابزار منجر به تسکین سوختگی های سطحی خواهد شد. (قیمت آیس رولر)

ترمیم آسیب های پوستی

با استفاده از آیس رولر می توان جراحت ها و زخم های ایجاد شده را بهبود بخشید. (قیمت آیس رولر)

کاربرد آیس رولر در درمان میگرن

استفاده از آیس رولر می تواند منجر به فریز کردن عضلات صورت شده و به عنوان یک تسکین دهنده عمل کند. از این رو یکی دیگر از کاربرد های آیس رولر، استفاده از آن به منظور درمان میگرن می باشد.

تنظیم میزان چربی پوست

استفاده از آیس رولر می تواند میزان چربی پوست را تنظیم کرد.

کاهش چین و چروک ها

ماساژ آیس رولر بر صورت موجب کاهش چین و چروک ها شده و از پیری زودرس جلوگیری می کند.

از بین رفتن آکنه

یکی از شایع ترین مشکلات پوستی، آکنه می باشد. برای رفع این مشکل تنها کافی است که آیس رولر را بر روی پوست ماساژ داده و از باز شدن منافذ پوست جلوگیری کرد. (قیمت آیس رولر)

کاربرد آیس رولر در درمان تب

در صورت بالا بودن تب بدن می توانید با ماساژ آیس رولر (گلوله یخی) بر پیشانی، از میزان حرارت بدن بکاهید.

شفافیت پوست صورت

در اثر استفاده مداوم از آیس رولر می توان منجر به روشن کردن و شفافیت پوست شد.

آیس رولر یا درمارولر؟

در این مقاله شما را با آیس رولر آشنا کردیم. حال سوالی که ممکن است برای شما ایجاد شود این است که درمارولر چیست؟ و چه تفاوت هایی با آیس رولر دارد؟ در پاسخ به این سوال لازم است بداند که درمارولر یک ابزار غلتک دار بوده که دارای سوزن های ریزی می باشد. درواقع  استفاده از آن منجر به ایجاد آسیب دیدگی های سطحی در پوست می شود. (قیمت آیس رولر)

تفاوت آیس رولر و درمارولر

پس از استفاده از دستگاه درمارولر پوست فرد دچار التهاب و قرمزی می شود. اما استفاده از آیس رولر پوست دچار التهاب و قرمزی نمی شود.

آیس رولر برخلاف درمارولر فاقد سوزن می باشد.

استفاده از آیس رولر برخلاف درمارولر محدودیت ندارد. به این منظور که آیس رولر را می توان به صورت روزانه و در زمان دلخواه استفاده نمود. اما از درمارولر فقط باید ۳ الی ۴ بار در هفته استفاده کرد.

استفاده از آیس رولر برخلاف درمارولر هیچ دردی به همراه ندارد.

هنگام استفاده از درمارولر بر روی پوست صورت آسیب های سطحی ایجاد می شود. اما استفاده از آیس رولر هیچ زخمی را به جای نمی گذارد. (البته لازم به ذکراست که خراش های ایجاد شده توسط درمارولر به منظور بهبودی ایجاد شده و از بین خواهد رفت)

پس از استفاده از آیس رولر نیازی به گذراندن دوران نقاهت نیست. اما پس از کار با درمارولر لازم است که از پوست صورت محافظت کرد.

استفاده از آیس رولر هیچ عوارضی به همراه ندارد. اما در هنگام استفاده از درمارولر ممکن است عوارضی از جمله خونریزی و کبودی ایجاد شود. (قیمت آیس رولر)

مزایا و عوارض دستگاه درمارولر
 
فواید
  • امکان کاهش چین و چروک های پوست با استفاده از دستگاه درمارولر
  • امکان کاهش جای زخم و جوش ها با درمارولر
  • افزایش رشد مو با درمارولر
  • افزاش جذب محصولات پوستی و کرم های درمانی مخصوص پوست
  • کاهش نشانه های ترک های پوستی
  • کاهش علائم کشیدگی پوست
  • بهبود درمان رزاسه با دستگاه درمارولر
  • هزینه مناسب دستگاه درمارولر
  • امکان ترمیم سلول های آسیب دیده با استفاده از دستگاه درمارولر و ….
قیمت آیس رولر
عوارض درمارولر چیست؟
  • امکان ایجاد حساسیت
  • امکان ایجاد التهاب و قرمزی
  • ایجاد خارش و یا سوزش
  • امکان ایجاد تبخال در پوست
  • نحوه استفاده از دستگاه درمارولر
  • گام اول: شست و شوی صورت و استریل کردن سوزن ها
  • گام دوم: بی حسی صورت با استفاده از کرم های موضعی
  • گام سوم: قرار دادن دستگاه بر روی صورت و ایجاد سوراخ هایی بر پوست
  • گام چهارم: در پایان لازم است که درمارولر را ضد عفونی کرده و پس از شستن با آب گرم و خشک کردن، آن را داخل جعبه قرار دهید. (قیمت آیس رولر)

درمارولر برای چه کسانی ممنوع است؟

  • مبتلایان به دیابت
  • افراد حساس به سوزن های فلزی
  • مبتلایان به انعقاد خون
  • کسانی که در سطح پوست خود دارای تبخال، عفونت و زخم های درمان نشده، می باشند.

سوالات متداول

قیمت آیس رولر چقدر است؟

قیمت آیس رولر با توجه به جنس، سایز، نوع آیس رولر و .. متفاوت می باشد.

تاثیرات استفاده از آیس رولر را چه زمانی می توان مشاهده کرد؟

استفاده منظم از آیس رولر می تواند منجر به افزایش ماندگاری شود.

چه زمانی می توان از آیس رولر استفاده کرد؟

از آیس رولر می توان به صورت روزانه استفاده کرد.

یکی از کم هزینه ترین و طبیعی ترین روش های زیبایی پوست و صورت، استفاده از آیس رولر به منظور کاهش چین و چروک ها و جوانسازی پوست می باشد. (قیمت آیس رولر)